|

مهراوه شریفی نیا تو لباس پُررر کارش چه عروسکی شد؛ فرفریاشو ریخت بیرونو شد آس محفل!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگری مشهور و خوش فیسه که تو اینستاگرامش گرچه عکس کم میذاره اما در عوض رنگ و وارنگ عکسه که از خانوم تو مجازی سوژه میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگرای جذاب و خوش برو روی سینما و تلویزیونه که بیشترم با حجاب دیده میشه. البته این حجابی که ازش میگیم در رابطه با خود مهراوه نیست چرا که خانوم خانوما اتفاقا مِن جمله چهره هایی هستند که خیلیم قرتی طور میچرخن اما تو شغلی که دارن مهراوه شریفی نیا چون بیشتر تلویزیون کار میکنه خب با حجاب دیده میشه و چون کمتر بر روی پرده نقره ای و شبکه خانگی فعاله، کمتر چیتان پیتان شده دیده میشه! مهراوه شریفی نیا این روزا تو کاری مشغول نیست اما از اون دسته هنرمندانه که هر کاراکتری رو به بخواد به تصویر بکشه حسابی واسش مایه میذاره و خووووب از آب درش میاره!

مهراوه+شریفی+نیا+

مهراوه شریفی نیا و لباس عروسی که خیلی بهش اومد!

مهراوه شریفی نیا استعداد شغلی که داره تو خونِش هست چرا که مادر پدر و البته خواهری بازیگر داره که به راااحتیه تمام تونسته وارد این عرصه بشه. برخی از بازیگران هستند که خب خیلی سخت و دشوار با کلی زحمت و تست میان و میشن بازیگر؛ اما برخی هم هستند به مانند مهراوه بانو که از همون بچگی مامان باباشون دستشون رو میگیرن و وارد این کار و بار میکنن! مهراوه شریفی نیا گرچه الان فیلم و سریالی در حال پخش نداره اما در صفحه اینستاگرامش فعاله و حسابی کِیف هواداراشو کوک میکنه.

مهراوه شریفی نیا هنوز ازدواج نکرده اما ابتدا با دو تصویر زیبا از خانوم بازیگر در لباس عروس شروع میکینم تا ادامه ماجرا.

مهراوه+شریفی+نیا (1)

مهراوه+شریفی+نیا (2)

مهراوه شریفی نیا با اییین فیس خوشگل، پیر دختره؟

مهراوه شریفی نیا اصلا سن و سال کمی نداره اما انگاری قصد ازدواج هم نداره و برخلاف مادر پدرش که هر کدوم دو بار ازدواج کردن از این حرکت فراریه! البته که میون بازیگرا مجرد موندن اصلا بعید نیست و خیلیاشون این مدلی هستند و حتی به مانند پارسا پیروزفر پیر پسر شدن ولی همچنان کسی رو همدم خودشون قرار ندادن!

مهراوه شریفی نیا همونطور که در ابتدای متن گفتیم یه دختر خوش چهرست که البته خدا نقاشیش کرده نه بنده خدا! چرا که دیگه این روزا بازیگرای خانوم به قدری عملی پروتزی هستند که باید گشت و دید کدوم دستی به فیسش نبرده و نچراله!

بانوان ایرانی چه در عمل های زیبایی و چه از لحاظ میکاپ چهره به شدت نسبت به اروپا و آمریکا اعتیاد بیشتری دارن و تعداد خیلی بیشتری میرن سراغ این دو مورد که خب چندان جالب به نظر نمیاد!!

مهراوه+شریفی+نیا

مهراوه شریفی نیا با موهای سیم تلفنیش چه خاصِ خاصا شده!

شاید خیلیا داشتن چشمانی رنگی رو ملاکی جذاب برای یک چهره جذاب بدونن که البته درستم میدونن چرا که این روزا تو سینمای ما برای ورودیش باید خوشگل باشی تا با استعداد! که خب داشتن چشمان رنگی هم میتونه یکی از آیتمای خیلی تاثیر گذار باشه.

اما از طرفی مهراوه شریفی نیا این مورد رو نداره اما در عوض یه ترکیب خوشگل از چشم و ابرو و بینی و لب داره که با موهای خدادادی فرش حسابی دلبر تر شده. البته که این فر بودن ذاتیه چرا که آبجی خانومش ملیکا بانو هم موهاش عییین سیم تلفن فرفریه از نوع جذابش، نه وز و ناجور!!

unknown_312431558_442169364655378_3513908290709600933_n

مهراوه شریفی نیا پیج داره یا صفا سیتی؟!

خب یکسری هستند به مانند آقای شاهرخ استخری که دائما در حال نشون دادن سر و وضع زندگی و خانوم بچها و در نهایت هم پول درآوردن از این راه هستند اما یکسری هم مثل مهراوه بانو کلا تو این وادیا دیده نمیشن که هیچ، سعی دارند تا عکساشون بیشتر از اینکه با کلاس باشه صفا داشته باشه!

مهراوه شریفی نیا بعد از بازی در سریال کیمیا خیلی محبوب تر شد که البته بازی در سریال "خداحافظ بچه" هم خانوم بازیگر رو تو دلبرو تر کرده بود! این بازیگر جوان کشورمون تا به اینجا تونسته بیش از 6.5 میلیون فالوور جذب کنه که به کمک انتشار تصاویر نامتعارف و یا تبلیغات و هی نشون دادن آرایشای مختلف نبوده و هرچه که هست دوست دار خانوم خانوما هستند. ناگفته نمونه میشه گفت مهراوه خانوم از معدود چهره هایی هستش که کامنتای منفیش به شدت کمه، برخلاف خانوم بهاره رهنما!!

Capture

مهراوه شریفی نیا هنر داره طبق طبق! خانوم چه میخونه و مینوازه

مهراوه شریفی نیا علاوه بر نکات مثبتی که گفته شد، تو هنر موزیک و نواختن هم دستی بر آتش داره اونم درست حسااابی! خانوم خانوما هم فلوت زنی رو به خوبی بلده و هم یک پیانیست حرفه ای هستش که در یکی از تئاتر هایی که بازی داشت هم از این هنر خود استفاده کرد و علاوه بر پیانو زدن خود نیز همراهی کرده و آواز میخوند و در دل هوادران قندی بود که آب کرد!

کمی بیشتر از مهراوه شریفی نیا بدونیم

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

unknown_170035236_1809687319227555_8009247456277950281_n

مهراوه+شریفی+نیا (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها