|

ریحانه پارسا بادی پوشیده حالا هی رو تاب مانور میده؛ چه کریسمسُ پشمالو ترکوند!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگر سابق که این روزا در ترکیه به سر میبره و از همون ابتدا هم جایی جز ترکیه راهش نمیدادن، حالا با روشای مختلف جلب توجه داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق ایران و چهره اینستاگرامی حال حاضر در ترکیه هستش که این روزا بیشتر از قبل ظاهری منطقی از خودش نشون میده چرا که ریحانه پارسا از ابتدای مهاجرتش تا همین چند ماه پیش مست و ملنگ فقط به دنیال جذب فالوور بود با تیپ و استایل های مختلف و عجیب دیده میشد. البته که ریحانه پارسا تو کارش موفق هم بود چرا چون حالا نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده داره که خب هم هوادرشن و هم مخالف و ترور کُنش، البته از لحاظ کلامی!

ریحانه خانوم کلا عکس و فیلک خیلی زیاد میذاره، قد موهیا سرش! اما تازگیا یاد گرفته از هنر جدیدش میعکسه که اریال سیلک هستش و نشون میده خانوم خانوما نه تنها همه جا دست برده بلکه اینجا هم رفته آموزش پیدا کرده که خب هم خوبه و هم بد! حالا چرا خوب چون ریحانه پارسا کلا یه دختر بیش فعاله که همش در حل جنب و جوشه و دائما میخواد تو یه کار جدید بره و یاد بگیره که طی این دو سالی که رفته واقعا هم تو موارد بسیااار زیاد و مختلفی دست برده! مثلا یه مدت مدل بود البته برای مجله ای فیک، مدتی تو تعمیرگاه و ماشین بازی دیده میشد، بار دیگر طراح نقاشی های گرافیکی شد و .... حالا هم که خانوم خانومارو میون زمین و هوا میبینیم.

542

ریحانه پارسا چه رخی از آقاشون نشون میده! بابا باکلاس!

ریحانه پارسا از دیگر مواردی که تو این دو ساله خیلی تجربه کرده آقایون و پارتنر های مختلفه که هر چند وقت یکبار با شخصی جدید دیده شد و اوشون رو آقاشون نام برد! البته که تو ظاهری بغل تو بغل!!

ریحانه پارسا اما تو آخرین اقدام دوست پسر بازیش با عکاسش که میلاد خدایی نام دارد رل زد و حالا خانوم خانوما مدت هاست که با این شخص در ارتباطی بسیار نزدیکه. ریحانه بانو به تازگی هم ویدیویی کوتاه از وی استوری کرد که جالب بود.

کریسمس بازیِ ریحانه پارسا اونور آب چه باحاله!

کریسمس از رگ گردن نزدیک تره و تا دو روز دیگه وارد سال نو میلادی میشیم که خب برای خیلی از کشور ها اهمیت داره و جشن میگیرن. این روزا حتی تو ایران خودمونم بعضی جاهاش حال و هوای کریسمسی هستش چه برسه کشور هایی مثل ترکیه که حسابی زدن تو فاز بابانوئلی و کاج و برف بازی!

ریحانه خانوم پارسا هم خب از اونجایی که تو ترکیه به سر میبره از این فضا دور نیست و تصاویری از خود منتشر کرد که یکیش برای الانه و مشخصه که فاز جدی و شاخ گرفته! اونیکی هم مربوط به دو سال پیشه که ریحانه بانو همراه با رفیق جانش خوشحال و خندان هستن. البته که این تنها ریحانه پارسا نیست که از این حال و هوا تاثیر گرفته چرا که وقتی اطرافت کلی چیز میزای رنگی و حال خوب باشه خب به طبع من و شما هم خوشمون میاد دیگه!

unknown_321206021_1809517272765854_4204420133827771132_n

50

ریحانه پارسا بند زمین زمین نیست همش تو در و دیواره!

ریحانه پارسا یه دختر بیش فعاله که اگه راهش باشه از دیوار راست هم بالا میره. البته که خانوم بازیگر خودش هم این موضوع رو علنی تایید کرده اما خب بدیش اینه هر کار بی منطق و نا عاقلانه ای که انجام میده اسمش رو میذاره آزادی و بیش فعالی!

ریحانه پارسا حتی تو ورزش کردنشم عادی نیست و از دستگاه ها بالا میره که خب برخی میگن ریحون خانوم چیزی زده و تو حال خودش نیست، برخی هم میذارن پای همون شر بودنش.

reyhaneparsaj_1663306325

ریحانه پارسا رفته از خدا یکی کُپپپپ خودشو گرفته!

میون بازیگرا و چهره های مشهور اینکه فردی حالا یا از قصد و یا با زمینه خدادادی شبیه به اون شخص مشهور باشه زیاده. خب برخی از اونها میان و این شباهت رو پرورش میدن تا با ترفندای مختلف بشن نسخه کلون و کپی شده فرد مورد نظر و گاهی برخی هم از کنارش رد میشن و از این شباهته استفاده ای نمیکنن.

حالا ریحانه خانوم پارسا هم انگاری همزاد و یا نسخه ای بسیار شبیه به خود پیدا کرده که از شباهت زیاد حتی اون خانوم که آرمیتا براتی نام داره، تو فیلم زمان به جای ریحانه ایفای نقش کرده اما کسی نفهمیده!!

گروهی از کاربران نیز در واکنش به ویدیوی او و همزادش گفته اند که واقعا از دیدن این همه شباهت متعجب و شوکه شدن و خطاب به ریحانه نوشتند اینو از کجا پیدا کردی؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    الان خیلی قشنگی 😡

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها