|

وقتی نیوشا ضیغمی هرجا میره هرکولای بدنساز دورِشن؛ خانوم چه نافرم اَبرو ساخته!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی جزو اون دسته از خانوم های بازیگری است که حواشی زیاد باعث شد به اون چیزی که در ابتدا درباره اش تصور می شد نرسد

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیوشا ضیغمی جزو بازیگرانی است که به اعتقاد خیلی ها نتونست به اون چه که مستحقش بود برسد. خانوم بازیگر با وجود اینکه از اوایل دهه 80 بازیگری را شروع کرد و از قضا اولین ایفای نقش های خانوم یعنی سریال در چشم باد بسیار موفق بود و نیوشا هم تو اون سریال دیده شد اما هر چه گذشت حضور خانوم بازیگر و نقش هایش تو آثار تلویزیونی و سینمایی کمرنگ تر شد و حتی پای نیوشا خانوم با سریال های به اصطلاح شانه تخم مرغی هم باز شد!

به تازگی عکسی قدیمی از نیوشا ضیغمی منتشر شده که حسابی نظر کاربران را به خود جلب کرده است. این عکس که مربوط به سکانسی از فیلم چارسو است که در آن نیوشا ضیغمی با مادر یعنی فهیمه خانوم رستم پور همبازی بود.

نیوشا

نیوشا ضیغمی و علاقه زیادش به بادیگاردهای خوش هیکل!

نیوشا ضیغمی جزو بازیگرانی است که حاشیه زیاد داره و معمولاً تو هر مراسمی هم که حاضر میشه حتماً با بادیگارده و یه جورایی می خواد نشون بده که خیلی مهمه و بدون خدم و حشم هیچ جا نمی ره. البته حضور خانوم بازیگر با محافظ های هیکلی خیلی مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار نگرفت و به خانوم خیلی کنایه زدن که با این کارا می خواد ادای جنیفر لوپز رو دربیاره!

Nioosha-Zeighami75-vaghtesobh

jennifer-lopez

وقتی نیوشا با ژل و کات گونه شده یه مدل خفن!

نیوشا خانوم ضیغمی بعد از اینکه معروف شد یهو زد تو کار عمل و پروتزای جورواجور که از خانوم یه مدل ساخته در حد تیم ملی. خانوم خانوما در همین اواخر به سراغ یه عمل جدید رفت که او رو کلا با زمان قدیمش زمین تا آسمون متفاوت کرد و تو سریال جدیدش هم تنها چیزی که خیلی به چشم میومد، ابروهای کت و کلفت نیوشا خانوم بود که از کادر زده بود بیرون!

البته این تنها عمل نیوشا خانوم نیست ولی نکته جالبی که درباره این بازیگر و امثال اون وجود داره اینه که با خیال راحت میان و این عملای عجیب و غریبشون رو تبلیغ میکنن که بتونن از این راه یه پول خفنی به جیب بزنن. گویا که فقط برای آزمایش یه جا و به دست آوردن مایه تیله حاضرن زیر تیغ جراحی هم برن! قبل از عمل کاشت ابرو نیوشا ضیغمی به سراغ انجام کارهای به اصطلاح زیبایی همچون تزریق ژل به لب و بوتاکس و کات گونه و این مدل کارا هم رفته که با یه نگاه میشه به سادگی این موضوع رو دریافت!

ماجرای طلاق گرفتن نیوشا ضیغمی صحت داره؟

نیوشا ضیغمی اواخر دهه 80 با آرش پولادخان ازدواج کرد این زوج که به لطف آقای شوهر، پولدار هم هستند و زندگی مرفهی دارند و در طول این چند سال زندگی صاحب فرزند دختری به نام لنا شده اند. نیوشا تا به حال حاشیه خاصی هم با شوهرش نداشته تا اینکه همین چند وقت خبرهایی از طلاق این بازیگر شنیده شد که اونهم هنوز توسط خودش تایید و یا تکذیب نشده.

این زوج تو خیلی مراسمات هم کنار هم بودند تا اینکه خانوم خانوما تو تولد امسالشون همه جور چهره ای دیده ای دیده میشد جز همسر و خب همین موارد بود که بیشتر به خبر طلاق دامن میزد!

نیوشا+ضیغمی+و+همسرش

کمی بیشتر راجب نیوشا ضغیمی که این روزها اصلاً شبیه قبلش نیست!

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 است و همون طور که ابتدای مطلب گفتیم کار بازیگری رو از اوایل دهه 80 شروع کرد. نیوشا این روزها هیچ شباهتی به روزهای شروع بازیگریش نداره و خانوم بازیگر به دری عمل های زیبایی انجام داده که انگار اصلاً شده یکی دیگه! نکته جالب در خصوص نیوشا ضیغمی اینه که دخترش لنا هم الان خیلی شبیه به نیوشا نیست و بیشتر شبیه به نیوشای قبل عمل های زیبایی و بدون پروتز است.

ki (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها