|

واویلای "الهام حمیدی" با مانتو زیادی گرون و فیگور قوس دارش؛ لاغررر شده قد نخ!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مشهور و محبوب اریانیه که این روزا کم کار شده اما انگاری عکس شب یلداییش رو فراموش نکرده و با کلی چیتان پیتان عکسید!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام حمیدی همیشه از اون دسته بانوان بازیگری بوده که به خودش خیلی میرسیده، به خصوص از یک برهه زمانی به بعد که دیگه الهام حمیدی رو با فاز او افاده ای دیگر میدیدم چرا که خانوم خانوما در فضایی جدید سیر میکرد و دیگه اون الهام حمیدی ساده قدیم نبود!

الهام بانو رو همیشه و همیشه تو فیلم و سریال ها برای نقش هایی به شدت معصوم و مثبت می دیدیم چرا که میمیک صورت الهام حمیدی این مدلیه و سادگی خاصی داره که شاید هر بازیگری نداشته باشه. مثلا سریال یوسف پیامبر رو به یاد دارید؟ همسر یوزارسیف بود و کاراکتر خوبه داستان! از طرفی در سریال ها نیز اغلب چادری و مادر و همسری فداکار و ... هستش و خلاصه که انگاری اگه جایی هم بد دیده میشد باز یه جای کار به راست هدایت بود و تهش میشد همون الهام حمیدی سابق و مثبتتت! اما جالبه بدونید الهام حمیدی در واقعیت این چنین نیست و خانوم خانوما اتفاقا مِن جمله چهره های به شدت قرتی هستند که در ابتدای متن هم گفتیم خیلی به خودشون میرسن و امکان نداره ایشون رو بی آرایش و یا با استایلی معمولی ببینیم، بلکه بیشتر در میکاپ غرق هستند و با تریپای عجیب هم حسااابی بولد!!

مثلا در ادامه با نمونه ای بارز از این چهره مشهور کشورمون شروع می کنیم تا ادامه مطلب!

unknown_248382136_839671520036373_3448789729456636115_n

الهام حمیدی ساده یا پر مِیک و پروتز و ژل و بوتاکس و ...؟!

البته که این اولین باری نبود که الهام حمیدی رو با این شکل و شمایل دیدیم چرا که اگه از دنبال کنندگان فضای مجازی بوده باشید و یا از دنبال کنندگان حواشی سلبریتی ها باشید کمی تا قسمتی با این ظاهر الهام بانو آشناییت دارید! الهام حمیدی چندان در صورتش از مواردی مثل عمل های زیبایی و یا یه کارایی که خیلی فیس رو تغییر میدن انجام نداده اما خب هیچی هیچی هم نمیشه که! و با توجه به اینکه دیگه سن و سال کمی نداره و همچنان چهره و پوستی کشیده و صاف داره خب مشخصه یه زیر پوستی هایی رفته و جهت زیبا موندنش کارایی رو کرده که البته خودش میزنه زیرشون!! الهام حمیدی ترجیحا علاقمنده تا با غلظتی از میکاپ دیده بشه تا فیس سادش که خب خیلی از کاربران بر این نظرند خانوم بازیگر بدون این که داااف بشه میتونه خیلی خوشگل باشه و با این مواد تنها ظاهری مصنوعی و نقاشی شده به دست میاره چرا که الهام حمیدی چندان هم اعتقادی به ـرایش نچرال نداره!!

unknown_60385352_454984865320063_1411520768270507245_n

الهام حمیدی یا استایل میزنه غلیظ یا زرق و برق دار!

الهام حمیدی اصولا تو استایل و سبک لباسش هم این چنینه و از آیتم هایی در تیپش استفاده می کنه که شاید که نه، قطعا هر کسی حاضر به پوشیدنشون نیست!! مثلا الهام بانو دقیقا همونطور که تو صورتش لعابدار آرایش میکنه در انتخاب لباسش هم از رنگای جیغ و اصلی استفاده می کنه که خب شاید چندان جالب نباشه!

الهام حمیدی علاوه بر این به شدت علاقمند به مثلا مانتوهای زرق و برق دار و پررر از نگین و کار شده هستش جوری که کاملا برقش نگاه همرو بگیره که البته گاهی هم این لباس ها برای تبلیغاته اما نه همیشه!

الهام حمیدی گاهی خوشتیپه و گاهی به شدت بد تیپ، که خب نمیشه گفت مثلا به مانند سارا بهرامی و یا ترلان پروانه همیشه خوشتیپه! 

الهام+حمیدی (1)

الهام+حمیدی (2)

البته که با توجه به تصاویر تا به اینجا دیده شده الهام حمیدی برای مدلینگ واقعا میتونه خوب باشه و شاید از بازیگرای معدودی باشه که درست به این راه اومده و هم برای استایل و هم چهره مدل خوبیه و یمتونه هم خوب ژست بگیره، فقط یکم تپلیه!!

50496619_330015127611186_1794115756507611536_n

زیر و زبری که الهام حمیدی برای یلدا شد و ترکوند!

الهام حمیدی خیلی اهل انتشار عکس و فیلم از خودش تو پیج خودش نیست و اغلب از خانوم خانوما موارد مختلف رو تو پیجای دیگه می بینیم اما به تازگی و برای شب یلدا الهام حمیدی یه عکس از خودش منتشر کرد که واسه طرفداراش جدید بود و جذابیت داشت. این عکس اما یه نکته داشت و اون هم لاغر شدن خانوم بازیگر بود. در واقع الهام که بعد از ازدواج خیلی زود بچه دار شد و تو سال پشت سرهم زایمان کرد دری دچار اضافه وزن شده بود اما گویا با ورزش و رژیم غذایی مناسب حالا تونسته دوباره به اندام ایده آل و مدنظر خودش برسه، درست برخلاف نکته ای که در مطلب بالا گفتیم!

Untitled

اما کمی بیشتر با الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

الهام+حمیدی

الهام حمیدی چیشد اینجوری شد؟ انقدررر پلنگ!

اجتمال اینکه شما هم با دیدن و خوندن این مطلب تعجب کرده باشید و جرقه اینکه الهام حمیدی چفقدر یهو پلنگ شده تو ذهنتون اومده باشه زیاده، که خب باید بگیم حق دارید! اما نکته اینجاست که الهام بانو در رابطه با همین موضوع تو لایوش در اینستاگرام صحبت هایی داشت که خب منطقی بنظر میاد و درسته.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بخدا دیگه پیر شدی واقعا پیداست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی