|

بهرام رادان زنشو برد یه لوک فوق العاده که یه سلفی لاو بگیرن؛ گیسای جیرانش تا کجا هواس!

mina mokhtari shayanews

بهرام رادان از وقتی که با خانوم مینا مختری ازدواج کرده با حواشی بسیار بیشتری روبرو هستش که خب یکیش استایل و ظاهر خانوم خانوماشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهرام رادان رو همه ما می شناسیم چرا که بازیگری مشهور و محبوبه و این روزها هم که با بازی در نقش خاقان ابن خاقان، البته به قول خودش، تو جیران حسابی داره میترکونه و هر لحظه دل مخاطبش رو میلرزونه! بهرام رادان گرچه تا به اینجای کارنامه کاریش کلی نقش و کاراکتر مختلف داره اما باید گفت ناصر الدین شاه یکی از جالب ترین کاراکترایی بوده که این بازیگر جذابمون ایفا کرده.

بهرام رادان از خوبیاش اینه که به خوبی و به درستی میتونه هم نقش طنز رو ایفا کنه و هم جدی رو که خب این خودش توانایی و استعدادی خارق العادس که هر بازیگری ندارتش، مثلا مثل نیکی کریمی! اما از زندگی کار و باری بهران رادان که در بیایم و برسیم به زندگی خصوصیش باید بگیم که آقای بازیگر چند ماهیه به جرگه متاهلین پیوسته و خانوم خانومایی مدل و خوووش فیس داره که کلی طرفدار پیدا کرده با کلی مخالف و ضد زَن! حالا یعنی چی؟ یعنی خیلیا هستند که خانوم مدل رو دوست دارن و هوادار ظاهر و باطنشن و از طرفی خیلیا هم هستند که به کل ظاهر و باطن مینا مختاری رو میبرن زیر سوال و اصلا ایشون رو در حد و حدود بهرام نمیدونن!

unknown_274377171_793732884874323_2492406018385203126_n

بهرام رادان و میناش حرص کاربرارو با عکسای دونفرشون در آوردن!

خب تصویر بالایی همونطور که مشاهده کردین دست آقای بازیگر رو داریم با نمایی پشت سر از مینا مختاری و البته لوکیشنی بسیار جذاب که این زوج بیخیال عکس گرفتن توش نشدن! مینا و بهرام از خوبیاشون اینه که دم به ساعت در حال عکاسی با هم نیستن و هرکدوم زندگی خودشون رو دارن و حالا گهگاهی هم یه عکس دو نفره با هم به اشتراک میذارن! البته که شاید دوست دارن تا از حواشی به دور بمونن و اصولا هم بهرام رادان این مدلیه که نمیخواد قاطی جنجالت باشه و به زندگی شیک و لوکس خودش میپردازه! اما برخی هم هستند به مانند بهاره رهنما که با همسر دومشون مثل مور و ملخ عکس های معمولی گرفته تا عجیب غریب منتشر میکنن جوری که وقتی طلاقم گرفتن عکسای دونفرشون رو نمیشه جمع کرد! ناگفته نمونه که با وجود اینکه کاملا موضوع شخصیه، اما دیگه در این حد هم کم عکس گذاشت در کنار هم چندان جالب نیست چرا که مخاطب علاقمند تا بازیگر مورد علاقش رو با همسرش بیشتر ببیشنه!

unknown_295869667_835098224122847_2948645062096497725_n

12-2

بهرام رادانم شاه شد و ما اندر خم یه کوچه ایم!

حالا چرا در ابتدای متن گفتیم بهرام خان شاه ایرانه؟ چون همونطور که گفتیم این روزا سریال شبکه خانگی "جیران" خیلی ترند شده و پیگیر داره. در این سریال بهرام رادان نقش ناصرالدین شاه قاجار رو بازی میکنه که اون زمان شاه سرزمین بوده.

جیران از سریال های به شدت پر طرفداریه که البته از هوش بالای کارگردان نشات گرفته چرا که حسن فتحی کارگردان این سریال هم اومده بخشی جذاب از تاریخ رو داره نشون میده و هم تخیلات باحال نویسنده رو زده تنگش و هم از ظواهر و آرایش های بسیار جذاب برای بانوانش استفاده کرده و داره حریم شاه رو نشون میده.

بهرام رادان در جیران گهگاهی شوخ و بانمک میشه که نشون میده بهرام رادان برخلاف چهره جدی که داره استعداد بسیار خوبی در طنز داره و میتونه کاراکتر رو همچون خیارشور دراره!

311657728

بهرام رادان پوووله که به خانومش تزریق میکنه جهت خوشتیپی! ولی کو خوشتیپی؟

اگه به پیج مینا مختاری سر بزنید با استایل ها و تصاویر بسیااار متنوعی روبرو میشید که نشون میده خانوم خانوما اهل برند پوشی هم هستند اما اگه بخوایم حقیقت رو بگیم باید در نظر بگیریم که مینا مختاری ظاهرا تنها گرون پوشی رو به خوبی بلده نه خوش پوشی رو!

چرا که مینا مختاری در بیشتر تصاویری که از خود به اشتراک گذاشته تیپی مدرن اما در عین حال عادی داره و سبک استایل و ترکیب آیتم خاصی رو آموزش نمیده!

unknown_273659971_4983891134965549_961232297037433017_n

استوری عجیب مینا مختاری برای آرش خواننده لس آنجلسی!!

گفتیم که بهرام رادان ترجیش بر اینه تا همیشه خودش رو از حواشی به دور نگه داره اما مینا مختاری همسر بهرام رادان مدتی پیش با انتشار فیلم هایی از حضور در جشن تولد آرش خواننده لس آنجلسی گمانه زنی هایی حاکی از ممنوع الکاری همسرش بهرام رادان داد که البته چنین هم نشد! تو ویدیوهایی که خانم مختاری استوری کرد حضور بهرام خیلی مشخص نیست اما احتمالاً جناب رادان هم به همراه همسرشون تو تولد لاکچری آرش خواننده لس آنجلسی حضور داشتند.

ug7u

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها