|

تریپ خفن اکرم محمدی که لایه لایش نشون میده سن فقط یه عدده؛ دُخیش چه ذهنو منحرف میکنه!

akram mokammadi shayanews

اکرم محمدی از بازیگرای محبوب و جا افتاده می باشد که این روزا قرتی تر از قبلش شده و حالا با میکاپ هایی دیده میشه که فقط باس گفت واووو!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب این روزا دیگه همه افتادن رو دور یه کارای چیتان پیانی و سعی دارن تا از همدیگه عقب نمونن که خب این روند انگاری سن و سال هم نمیشناسه چرا که بازیگرانی رو می بینیم همانند خانوم مرجانه گلچین و یا فاطمه گودرزی که اصلا سن کمی ندارن ولی به شدت اهل همه جور قرتی بازی هستند، هم ظاهری شیطونن و هم باطنی! اما انگاری در این میون اکرم محمدی هم دستی بر آتش داره چرا که مدتی پیش تصویری از خانوم بازیگر منتشر شد که نشون میداد اکرم محمدی نیز این چنین است و علاقمنده تا با استایل های امروزی و یا شاید هم به دور از سنش دیده بشه. اکرم محمدی البته که از دو هنرمند نام برده به شدت کم حاشیه تر و بی سر صدا تره، اما دست آخر ایشون هم با این ترفند بولد شد.

این روزا دیگه اینستاگرام تبدیل شده به فضایی برای مشهور کردن هر چه بیشتر آدما که حالا میخواد کاربر معمولی باشه و بشه اینفلوئنسر و یا بازیگر باشه و بشه شاخ اینستا! اکرم بانو اغلب اهل مجازی بازی نیست و سعی داره تا با همین حال و هوای قبلش شناخته بشه. این بازیگر محبوب و مشهورمون که در سریال "ستایش" حسابی شده بود دلبر حشمت خانِ فردوس، نشون داد میتونه در عین حال که ساده هستش جذاب هم دیده بشه.

اما در ادامه ابتدا با تصویری که ازش صحبت کردیم شروع کنیم تا ادامه ماجرا.

gt

وقتی اکرم محمدی رو دخترش به راه کج میکشونه!

البته که این که بگیم اکرم بانو اشتباه کردن آرایش غلیظ کردن و یا رنگ موهایی روشن دارن فلسفه ای کاملا غلطه چرا که زیبایی سن و سال نمی شناسه و اتفاقا اینکه یک خانوم و یا حتی آقا تو سن و سال بالا به خودش برسه و روحیش رو هم شاداب نگه داده نه تنها بد نیست بلکه میتونه خیلیم خوب باشه به خصوص برای مادران ایرانی که اغلب زندگیشون رو وقف بچها و همسرشون میکنن!

اینم اولین باری نبود که اکرم محمدی رو با این ظاهر دیدیم چرا که خانوم خانوما تصاویر دیگری هم دادن که اینبار با دخترشون هستند و نشون میده که راه دُخی جذابشون رو پیش گرفتن.

ew

اکرم محمدی تو آریش و میکاپ چه شکوفا شددده!

اکرم محمدی که از بازیگران قدیمی در سینما و تلویزیون محسوب میشه، آخرین خاطره ای که خیلیا از بازی او در تلویزیون دارن، سریال مرد هزار چهره بود که ایشون چهرشون کاملا مطابق با سن و سالشون بود. ولی تو سریال ستایش با وجود اینکه مرز 60 رو تقریبا رد کرده بودن، ولی با آنچنان تغییراتی در چهره نمایان شد که نگو و نپرس. البته این تنها بخشی از شگفتی آفرینی های این بازیگره.

 کافیه بیاین و یه سری به پیج اکرم خانوم بزنین تا با میکاپ ها و استایل های خاص و منحصر به فرد او روبه رو شین و اصل سلبریتی بودن در کنار جوون موندن همیشگی رو اینطوری دریابین. اکرم محمدی از طریق مشارکت با طراحان مطرح لباس در تهران و همچنین میکاپ آرتیستای خفن تونسته چهره ای بی بدیل رو برای خودش رقم بزنه که واقعا هم او رو برازنده و خاص کرده!

unknown_11313599_1666658753606382_2055037680_n

کمی بیشتر با اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد 6 مرداد 1337 در تهران، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که با تئاتر شروع کرد و با سریال «پدرسالار» به شهرت زیادی دست یافت و در سریال ستایش هم دوباره مورد توجه قرار گرفت.

اکرم محمدی سال ها پیش با مجید جعفری ازدواج کرده که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام (مروارید جعفری) می باشد که جا پای مادرش گذاشته و در تئاتر حضور دارد.

زندگی زناشویی خانم بازیگر بعد از سال ها به جدایی و طلاق ختم شده است.

350978_689

حالا چرا خانوم بازیگر کم کار شدن؟ دلیل همیشگی!!

اما دلیل همیشگی بازیگران برای کم کار شدنشون که واقعت هم داره چرا که تلویزیون گویای همه چیز هست!!! نقش های پیپشنهادی به دلم نمی نشیند، متاسفانه طی سال های اخیر، سطح کیفی آثار پیشنهادی به شدت افت پیدا کرده است. اکثر آثاری که به دستم می رسد به لحاظ فیلمنامه در سطح پایینی قرار دارند

از طرفی نحوه پرداخت دستمزدها هم همیشه با مشکل مواجه بوده و هیچ شفافیتی در مورد زمان پرداخت و چگونگی آن وجود ندارد.

images

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها