|

تغییر چهره خوراااکه ریحانه پارسا با پروتزاش واسه کریسمس؛ چه فاز نافرمی گرفته!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا از بازیگرای قدئیم ایران و فعال اینتساگرامی حال حاضر در ترکیه می باشد که از حال و هوای کریسمسی این کشور ویدیو منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا از بازیگرای قدیم الایام سینما و تلویزیونه که حالا شده بازیگر ناجور اینستاگرامی که البته انگاری مدتی میشه به راه راست تری هدایت شده چرا که تا چند ماه پیش که فقط بلد بود از خودش تصاویر نه چندان متعارف منتشر کنه و جذب فالوور داشته باشه! ریحانه پارسا گرچه در ایران استعداد خوبی در بازیگری داشت اما ظاهرا این میزان دیده شدن براش بس نبود و رفت اونور که یه مدلای دیگه دیده بشه و پول دربیاره اما دید زهی خیال باطل، خبری نیست که نیییست! ریحانه پارسا دو سالی میشه که رفته و خب چون پشتیبانی نداشت و پولی هم دست و بالش رو نگرفت، در نتیجه مدتی رو به شدت بی کار و بی عار گذروند!

در ادامه ابتدا تصویری از ریحانه پارسا با چهره ای که فیلتر کلی تغییرش داده می بینیم تا ادامه ماجرا.

Capture

وقتی ریحانه پارسا از دور پارتی ترکیه ای هارو میپاد!

اما این طور که نشون میده حالا ریحانه خانوم سر و وضع بهتری داره و میتونه حداقل از پس خودش بر بیاد که خب باید گفت بعد از گذروندن کلی سختی حالا آروم تر شده اما از چه راه خدا داند! ریحانه پارسا در اینستاگرام فعالیت بسیااار زیادی داره و راه به راه در حال انتشار عکس و ویدیو ازخودشه که خب روند اکتیو بودنش هم تغییر کرده و حالا عاقلانه و جذاب تر محتوا سازی میکنه نه مثل قبل که از اطوار های نه چندان عادیش پست و استوری میذاشت!

اما با توجه به اینکه امروز اولین روز سال نو میلادی هستش و در بسیاری از کشورها حال و هوای جشن و عیده، ریحانه خانوم هم از این فضا در نیست و خب چون ترکیه زندگی می کنه اتفاقات زیادی در این باب می بینه که اینبار دلش نیومد چیزی نذاره و ویدیو هایی کوتاه استوری کرد که در نوع خود جالب بودند.

ریحانه پارسا مودی ترین مودی دنیاست! چشاش همچی رو لو داد ناجور!

ریحانه پارسا کلا یه اخلاقای مودی داره و این مدلیه که مثلا امروز تو یه فاز و نول سیر میره و فردا تو فضایی دیگر! و اصلا به همین دلیلم هست که تو پیجش دائما در حال پاک کردن عکساشه و هر چند وقت یکبار کلا دلیت میزنه و عکس و فیلم های جدید باحال و هوایی جدید میذاره. مثلا مدتی پیش موهاشو از ته تراشید که خب این رو هم بگیم مشخص نبود بالاخره تراشید یا نه! چرا که اول اومد و عکسی با سر تاس منتشر کرد و موهایی که به زمین ریخته، بعد اومد و فیسی و کَله ای مودار به اشتراک گذاشت و همرو گیج کرد.

اما به تازگی خانوم خانوما تصویری پست کرد که موهاش نیمه کوتاهه و از اونجایی که ریحانه پارسا موهایی فر داره، شخص بود که کراتینه ای چیزی انجام داده و با موهای صافش یه رخ عقابی منتشر کرد. از طرفی هم زیر چشم های پفدار این بازیگر جوان خبر از حال نافرمش داد و بسیاری از کاربران به این موضوع اشاره کردند که ریحانه پارسا چیزی مصرف میکنه ای نه؟! چرا که این حالت از خماری و باد کردن زیر چشم چندان نرمال نیست!

unknown_322283867_845808793349251_3147386863152619239_n (1)

ریحانه پارسا چه بد از دست رفته! خانوم خارجیام انقدر بی جنبه نیستنا!!

البته که چندان هم غیر عادی و بعید نیست چرا که ریحانه پارسا تا به اینجای کار نشون داده اهل همممه جور کاری هست و از وقتی که از دست پدرش (به گفته خود) فرار کرد و رفت ترکیه و بعد هم با امثال پویان مختاری گشت و بعد هم برای مجله ای فیک مدل ناجور شد و بعدددد هم تصاوری برهنه اش دراومد و .... نشون داد که چرا که نه؟ با این احوالات سر خوشش میتونه چیزی هم مصرف کنه و حتی خیلی موارد رو هم تست کرده باشه!!

unknown_321811941_1280051062570638_1792454279262989806_n

هنر جدید ریحانه پارسا که میبرتش رو هوا! خوبه حداقل بیکار و بی هنر نمیشینه!!

ریحانه خانوم کلا عکس و فیلم خیلی زیاد میذاره، قد موهای سرش! اما تازگیا یاد گرفته از هنر جدیدش میعکسه که اریال سیلک هستش و نشون میده خانوم خانوما نه تنها همه جا دست برده بلکه اینجا هم رفته آموزش پیدا کرده که خب هم خوبه و هم بد! حالا چرا خوب چون ریحانه پارسا کلا یه دختر بیش فعاله که همش در حال جنب و جوشه و دائما میخواد تو یه کار جدید بره و یاد بگیره که طی این دو سالی که رفته واقعا هم تو موارد بسیااار زیاد و مختلفی دست برده! مثلا یه مدت مدل بود البته برای مجله ای فیک، مدتی تو تعمیرگاه و ماشین بازی دیده میشد، بار دیگر طراح نقاشی های گرافیکی شد و .... حالا هم که خانوم خانومارو میون زمین و هوا میبینیم.

542

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها