|

وقتی نیکی کریمی واسه اییین تریپش دستشو قاچ میکنه؛ با بلوند چه زیر و زبر اوووفداری کرد!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگرای دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیونه که خودش رو در کار ثابت کرده اما انگار خانوم بازیگر در استایل چنگی به دل نمیزنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگرای جذاب و توانای کشورمونه که اصولا از همون ابتدا در سینما ایفای نقش داشته و کمتر تو تلویزیون! اینکه برخی از بازیگرامون کلاس کاریشون رو در حد تلویزون نمی بینن که خب اصلا موضوع خاصی نیست اما اینکه دائما یه بازیگر تو سینما باشه و یه بازیگر مثل مثلا فریبا نادری همش تو تلویزیونه چندان جالب به نظر نمیاد! البته که نیکی کریمی مثلا سریال "کیمیا" رو تو کارنامه کاریش داره داره اما یکسری مثل ترانه علیدوستی ظاهرا پووول هنگفت سینما و شبکه خانگی همچون شهرزاد بیشتر به دهانشون مزه میده! نیکی کریمی رو میشه مِن جمله هنرمندان محبوبی دونست که تو اینهمه سال سابقه کاریش حاشیه زیادی نداره و به کار و بار خودش رسیده! 

unknown_288563745_4523545891222815_2218601606244779500_n

نیکی کریمی بازیگری که نقشای راحت و الحلقوم پسنده!

نیکی کریمی اصولا بازیگری خوش استعداده که البته از بدیاشم اینه که چندان خودش رو به چالش نمیندازه و همیشه تو یک بُعد از بازی دیده میشه. حالا یعنی یچی؟ یعنی خانوم بازیگر اصولا تو نقشای جدی دیده میشه و البته ترجیحا پولدار، در صورتی که چندان نمیتونه کاراکترای طنز رو به خوبی ایفا کنه و خب این نشون دهنده یک بعدی بودن بازیگره. برخی هم هستند به مانند پژمان جمشیدی که توانایی بازی در نقش های مختلف رو دارند و میتونن اتفاقا با جذابیتی کامل کار رو به تصویر بکشن! ناگفته نمونه که نیکی کریمی هم در کارنامه کاریش حتی به تازگی آثار بدی داره که مخاطب ترجیح داده اصلا شخصیتی از نیکی کریمی نباشه تا سریال جذابتر بشه! احتمالا بدونید کدوم کار میگم! بله سریال شبکه خانگی "یاغی" رو میگیم که بازی نیکی کریمی چندان مورد استقبال قرار نگرفت جوری که برخی بر این نظر بودند نقش خانوم بازیگر انگار تنها برای کش دادن کار بوده و بس!

1432489_128

وقتی نیکی کریمی برای این استایلش دستش رو از دست میده!

از دیگر انتقاتی که همیشه برای نیکی کریمی وجود داره اینه که اصولا توانایی خوبی در اتخاب لباس نداره و برخی هستند به مانند نیکی خانوم و ترانه علیدوستی که در شرایط های خاص زیاد خوشتیپ ظاهر نمیشن جوری که علاوه بر انتقادات بسیاری که ازشون میشه، مخاطب رو ناراضی از شرایط میکنن که چرا مثلا فلان بازیگر از طرف ایران رفته به فلان مراسم خارجی و آبروی ایران رو برده با استایلاش!

نیکی کریمی و امثالهم بعیده ازشون که با وجود شخصیت و اعتبار و پولی که دارن، از استایلیست هایی حرفه ای استفاده نمیکنن اما در عوض هنرمندانی رو هم داریم به مانند ترلان پروانه و یا سارا بهرامی که اتفاقا نه تنها خوشتیپ هستند بلکه به خوبی میدونن برای کدوم مراسم باید چه لباسی به تن داشته باشند و چه آیتمی رو با چی ست کنند! مثلا در ادامه نمونه ای از استایل نیکی بانو رو مشاهده میکنید که در مراسم سینمایی حضور پیدا کرده اما سبک لباسش حالا جدا از اینکه چندان خاص و زیبا دیده نمیشه، انگاری دست هم نداره! خب چرا؟

Untitled

فیس جذاب نیکی کریمی برگ برنده خانوم! اینجوریاست که پروتزیارو خاک میکنه

این انتقادات رو کردیم اما بهتره سراغ نکات مثبت این بازیگر مشهور کشورمون هم بریم که نیکی کریمی از بازیگران بچرال فیس سینماست که با وجود اینکه سن و سال کمی نداره اما چهره ای ساده و جذاااب داره که خب این روزا میون خانومای بازیگر کم پیدا میشه. ناگفته نمونه اون جذابیته کم نیستا، اون فابریک بودن چهرست که به شدت کم شده جوری که خود نیکی کریمی هم در این رابطه صحبتی درست و انتقادی داره و میگه: سینمای ما تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی!

این موضوع به قدری درسته که انگاری یکی جلو در سینما نشسته و ابتدا تست زیبایی و عمل های زیبایی میگیره و بعد میره سراغ استعداد یابی! 

nody-عکس-های-زیبا-نیکی-کریمی-1666623609

نیکی کریمی با دو ظاهر متفاوت و برگ ریزون!

نیکی کریمی از اون دسته هنرمندانی محسوب میشه که چندان اهل چیتان پیتان های غیر معمول نیست. مثلا خانوم بهاره رهنما رو دیدین؟ هر چند وقت یکبار ظاهری جددی از خود نمایان میکنه که هر بار بدتر از قبلش میشه. یبار باحجاب، یبار بی حجاب، یبار پر آرایش، یبار با آرایش عجیب، یبار پیرسینگ، یبار ژل لب و بوتاکس و .... اما جالبه بدونید که نیکی کریمی حتی چندان با رنگ موهایی مختلف هم دیده نمیشه چه برسه به موارد گفته شده.

البته که نیکی بانو هم یک خانوم هستن و همانند همه بانوان طالب زیباتر شدن و میکاپ و خوشتیپی می باشند و اتفاقا اونقدری به خودشون میرسن که با وجود سن و سال میانسالی اما همچنان چهره ای به شدت ملوس و جوان دارند. 

یکی از تغییراتی که برای خانوما خیلی مشخصه رنگ کردن موهاشونه که نیکی کریمی بیشتر با موهایی طبیعی تیره هستش که خب این یک ترفند برای جَوون تر نشون دادن بانوانه اما در ادامه میخوایم دو نمونه تیره و بلوند از این هنرمند کشورمون ببینیم که در نوع خودش جالب بود.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها