|

امیر تتلو دُخی و زنش رو چاپیدن وحشی شد؛ خودشم که ناجووور تو زرد از آب دراومد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو دوباره یه حاشیه تازه درست کرد و ادعا کرده که دخترش رو که تازه به فرزند خوندگی قبول کرده بود رو ازش دزدیدن!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- امیر تتلو جزو پرحاشیه ترین چهره های ایرانی است که با وجود اینکه ایران نیست و ساکن ترکیه است اما حواشی که داره به قدری پررنگه و از اون ور چون طرفدار هم زیاد داره حاشیه هاش خیلی زیاد میاد تو چشم و دیده میشن. ناگفته نمونه که خود امیر تتلو و تیم هماهنگ کننده اش هم از این وضعیت ناراضی نیستن و دوست دارن با حواشی بیان تو چشم و رو بورس باشن.

یکی از حواشی که به تازگی حول امیر تتلو ایجاد شده بود همین بحث پدر شدن بود. اینکه تتلو به گفته خود یه دختر رو به فرزندی قبول کرد و حسابی هم رفت تو نقش پدر و واسش شد بابا امیر.....همون اول خیلی ها می گفتن که اینا همش بازی و تتلو می خواد به بهونه این دختر چند صباحی رو بورس باشه و دیده بشه. اما خود تتلو خیلی سفت و سخت تو نقش پدری خودش فرو رفته بود و حتی واسه آینده دُخی شم برنامه ریزی کرده بود اما حالا انگار همه چی رفت رو هوااا

تتلو روز گذشته پستی منتشر کرد و نوشت: برای تکمیلِ آهنگِ ماه کامل دخترمو دادم رفت. پدر واقعیش من بودم و میتونید از خودش بپرسید کی براش پدری کرد. بیاد تو بغلم از حرکاتش میفهمید که پدرش منم. امّا ازم دزدینش.... منم اجازه دادم بدزدن! وقتی طبیعت بهم دختر داده که پدر شم رو دیدم. وقتی هم مادرشو دزد کرد که از من بدزدتش اونم باید بپذیرم دیگه. نمیشه که....آدم فقط دادن و میبینه گرفتن هم اگه خدارو قبول داری باید قبول داشته باشی. من قبول کردم.

tataloo baby

اما چرا می گیم همه این ها فیلم بود و از قبل برنامه ریزی شده بود؟

امیر تتلو سابقه اینجور رفتارهای یهویی و بعد زدن زیرش رو زیاد داره. مثلاً تو همون گیر و دار کنرتش گفته بود که می خواد خودکشی و کنه و یه دو سه هفته ای با این سناریو همه رو گذاشت سرکار و کلی توجهات رو به خودش جلب کرد. یا مثلاً چند وقت پیش گفته بود که پیج یوتیوبش رو 150 هزار دار فروخته و دیگه پستی اونجا منتشر نمی کنه که این مدعا هم دروغ بود. قضیه بچه هم قطع به یقین سناریویی از پیش تعیین شده و برای دیده دن موقتی امیر تتلو توسط خودش یا تیم برنامه ریزش طرح ریزی شده بود.

علاوه بر این تتلو نوزاد رو توی پذیرایی خونه و روی میز بیلیارد نگه داری می کرد که همون موقع که عکس محل نگهداری بچه رو منتشر کرد خیلی ها بهش خورده گرفتن که مگه میشه تو یه خونه به این شلوغی که کلی آدم هستن و اونجا رفت و آمد دارن وسط حال و پذیرایی نوزاد چند هفته ای رو نگه داشت! اما جواب همه این ابهامات تو اینه که این بچه موقتی مهمون تتلو بود و حالا و بعد اینکه تتلو و دوستاش از وجود این بچه بهره بردن و ژست پدر بودن گرفتن پرونده این سناریو رو هم بستن و رفتن دنبال یه بازی دیگه.

583252+(2)

وقتی تتو آرتیست ایرانی خودش رو تو دل تتلو جا کرد!

امیر تتلو حدود یک ماه شروع کرده بود که ترمیم تتوهاش و رو کل بدنش خالکوبی های جدید زده. تو این مدت تتلو هر روز زیر دست دوتا تتو آرتیست ترکیه ایش یعنی ماری و تیانا می شست و این دو نفر حسابی بدنش رو رنگی پنگی می کردن. تتلو هم از کار این دو به شدت راضی بود و حسابی واسشون سنگ تموم می گذاشت.

حالا اما انگار تتلو یه تتو آرتیست ایرونی هم پیدا کرد که بخش انتهای کار رو اومده تا تموم کنه. تتلو در مورد خانوم تتو آرتیستش اینطور نوشت:

همین الان یهویی بازم چشم. بازم تتوی همزمان و البته تبریک میگم بلخره یه تتو آرتیستِ دخترِ واقعیه ایرانی پیدا شد خانمِ فرانک. با اختلاف بهترین آرتیست خانم ایرانی هست و خواهد بود کسی که لیاقت و فرصت این رو داشته که دوتا از چشمهای روی سر امیر تتلو رو طراحی و تتو کنه.

unnamed (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها