|

بدنسازی خفن سحر قریشی تو جمع هرکولای اونوری؛ خانوم واسه تولدش چه لاوایی گرفت!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قرشی چند ماهی میشه که رفته دبی و اونجا سخت مشغول ورزش کردن و ساختن بدنش هست و گویا قراره به زودی سورپرایزی خفنی هم داشته باشه

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- سحر قریشی از بازیگرای مشهور و محبوب ایرانیه که البته چند ماهیه شده فقط بازیگر محبوب اینستاگرامی و در عرصه و شغلش فعالیتی نداره. سحر قریشی یه بازیگره، اونم از اون مدلای جلَب و شیطونش! سحر بانو خب تو ایران هم از چهره های به شدت شر و پر حاشیه ای بود که دم به دقیقه با موارد مختلف بولد میشد که البته انگاری از وقتی رفته ترکیه این روندش بهتر شده و حداقل اینکه شر بازیش نسبت به مخاطب کمتره و بیشتر با فالووراش صحبت میکنه. سحر قریشی رو شاید بشه بگیم جنجالی ترین بازیگر ایرانی بود که با جنجالی ترین خواننده ایرانی دست به یکی کرد و کلی پول به جیب زد!

حالا این دو چهره از هم جدا هستند و رفتن دنبال حواشی جدا از هم! اما بریم سر و سراغ سحر قریشی خودمون که خانوم خانوما تو دبی این روزا حسابی ارتش تک نفره راه انداخته و کلی داره دیده میشه. سحر بانو که پیش تتلو حسابی روزه سکوت گرفته بود حالا همچون بلبل سخنرانی میکنه و مثل بنز هم عکس و ویدیو از خودش به اشتراک میذاره. اما سحر قریشی از اونجایی که یه دختر دهه شصتیه و تاریخ تولدش خیلی رنده، در روز 6 دی ماه سال 66 به دنیا اومده و میشه گفت تازگیا تولدش بوده.

به همین مناسبت تصویری رو منتشر کرد که نشون میده یا با فرد جدیدی رفته تو رابطه و یا از این مدل داداشی های الکی پلکیه که مخ سحر خانومو حسابی تونسته بزنه!

Untitled

استوری های لاو تو لاوی که برای سحر قریشی گذاشته شد!

البته که این تنها شخصی نبود که از این دختر دهه شصتیه سینمای ما طرفداری کرده و بهش ابراز محبتی عجیب داشته، بلکه خواننده ایرانی حامد پهلان نیز این چنین بود و جوری که انگاری خیلی فاب هستن اما نمیخوان لو بدن برای سحر بانو استوری گذاشت که مورد توجه و البته تعجب قرار گرفت.

ناگفته نمونه که خب تو دنیای سلبریتی ها چه بازیگر و چه خواننده و چه فوتبالیست و چه بلاگر و ... همه و همه تنها کافیه چهره ای مشهور باشن تا با همدیگه روابطی صمیمی برقرار کنن! اینجاست که ممکنه حرف و حدیث هایی نابجا و یا بجا براشون درست بشه که خب برخیشون واقعیه و برخیشونم کذب و شایعه! سحر خانومو قریشی هم که دیگه تو این موارد کم نمی آورد و با افراد بسیار زیاد و مختلفی ارتباط داشت، با بعضیشونم به شدت نزدیک!! مثل مهدی طارمی و یا علوی و ....

سحر+قریشی+_+حامد+پهلان

ای دل غافل، تتلو چه تاثیر شاخی رو سحر قریشی داشته! کسی خانومو حساب نکرد؟

سحر قریشی وقتی در کنار تتلو بود برای اولین بار صفحه یوتیوب خود را باز کرد و کم و بیش اکتیو شد که جالبه بدونید در حال حاضر هم 98 هزار مشترک داره اما در این صفحه فعالیتی نداره چرا که شوهر جانِ قبلی این صفحه رو براش باز کرده بود که خب باید گفت تو یوتیوب با توجه به اینکه مثل اینستاگرام نیست، این تعداد خیلی زیاده! اما انگاری حالا که به کلی از زیر چتر تتلو دراومده صفحه ای باز کرده تا فعالیت دلاریش رو شروع که خب شاید فکر کنید بی تاثیره یا دیر به مراد دلش میرسه اما بهتره بگیم سحر خانوم تا به همین الان تنها با پنج ویدیو و عکسی که آپلود کرده به 900 سابسکرایب رسیده. البته که این تعداد برای اینه که صفحه خانوم خانوما هنوز خیلیییی نوپاعه و خیلی خیلی تازه بازش کرده ولی انگاری تاثیر تتلو هم خیلی زیاد بوده و خیلیا به بهونه تتل خان سحر بانو رو سابسکرایب کرده بودن!

سحر قریشی چه فیگورای غریبی میاد تو باشگاه آقای غول!

ویدیو بالایی رو مشاهده کردین؟ سحر قریشی از وقتی اومده دبی کلاً سبک زندگیش با اون چیزی که امیر تتلو در موردش می گفت فرق داره. خانوم بازیگر این روزها بخش زیادی از تایمش رو تو باشگاه می گذرونه و مشغول ورزش کردن و به قول خودش ساختن یه بدن آماده است و برای این منظور زیر نظر یه مربی خیلی حرفه ای و کاردرست ایرانی به اسم آقا مجید قمری تمرین می کنه. مجید قمری یه بدنساز حرفه ای هست و حتماً تو مسابقات آماتوری مستر المپیا هم شرکت کرده بود و سال ها مربی امیر مقاره بود و به قول معروف با خیلی از سلبریتی ها دمبل زده.

unknown_321989885_495944735855284_5651045914483409493_n

majidd

سحر قریشی با یادگاری تتلو چه سیس عقابی میاد!

تا به اینجای مطلب عکس و فیلم هایی که مشاهده کردید همگی به چشمتون جدید بودند چرا که همشون برای صفحه جدید خانوم بازیگر در یوتیوب می باشند و اینهمه تغییر ظاهر در سحر قریشی برای خیلی ها برگ ریزون بود! 

اما سحر قریشی هنوز از همراه و یا پارتنر جدیدی در دبی رونمایی نکرده اما با آقایون بسیاری در رفت و آمده و حتی مربیش هم مرده. سحر قریشی این روزا حسابی چسبیده به ورزش که البته این عملش در ایران هم بود و گاهی ویدیوهایی در باشگاه از خود منتشر میکرد.

سحر قریشی همونطور که در ویدیوها مشخصه تتو های زیادی بر روی دستش و صورتش داره که همگی تاثیر با تتلو چرخیدنه! اما واقعا سوال اینجاست که تتلو با کی چرخیده که اینجوری شده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها