|

مدیتیشن ویدا جوان تو حوض که شاخ همرو درآورد؛ خانم چه آتیشی فرشته شد و بادی به تن!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر سریال تمام رخ که این روزا باز داره بولد و دیده میشه، اینبار مدیتیشن عجیبش تو اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای جوان و جذاب ایرانیه که حسابی کم کار شده بود تا اینکه دوباره به عرصه برگشت و حالا خانوم خانوما رو در سریال "تمام رخ" می بینیم که نقشی جدی و کمی تا قسمتی هم عصبی داره! از جذابیت های ویدا جوان اینه که هم میتونه خیلی ساده و مظلوم دیده بشه و هم خیلی شر و خشن! مثلا سریال "زمانه" رو به یاد دارید؟ ویدا جوان یه کاراکتر خیلی نرم و مثبت بازی کرد که خب به شدت متفاوت از سریال "پژمان" و " ماه و پلنگ" و حتی این سریال آخریه هستش! ویدا جوان میتونه در عین حال که طنز بازی میکنه سریال های جدی رو هم به بهترین نحو از آب دراره که خب این خودش جای دست زدن داره چرا که میتونه در دو بُعد به خوبی ظاهر بشه!

unknown_169123780_747252445994523_6638632583341281541_n

مدیتیشن صدا دار ویدا جوان که همرو به اشتباه انداخت!

ویدا جوان کلا این مدلیه که فیسی کوچولو موچولو و بِی بی داره و اونچه که سن و سالش هست رو نشون نمیده! ویدا بانو با وجود اینکه خیلیم خوش عکسه و خوش استایل، اما چندان مثل برخی از همکارانش به دنبال فالوور گرفتن و حاشیه سازی و دیده شدن های این سبکی نیست. اما باید گفت ویدا جوان نیز مثل خیلیا فعالیت کم و بیشی در صفحه خودش به راه انداخته که با وجود اینکه فالووراش خیلی کمن و به زور نزدیک 80 هزار تا میشن، اما لایک خورش خوبه چرا که عکس و فیلمای جالبی منتشر میکنه و گاهی هم نه چندان متعارف! اما ابتدا بهتره با ویدیویی از خانوم خانوما شروع کنیم که با کپشن مدیتیشن از ظروفی در آب فیلم گرفتن که صداشون واقعا جالبه. راستی ناگفته نمونه که ظروف به دلیل مدل و رنگشون بسیاری از کاربران رو به اشتباه انداختن که پوسته تخم مرغه؟ اما بعد از دیدن متوجه اصلا کاری شدن!

ویدا جوان و استایلی که اصلا بهش نمیومد!

حالا منظور از یه موارد نامتعارف چی بود؟ این روزا دیگه میون خانومای بازیگر اونقدری راحتی روال شده که هر کدوم با هر آنچه که بخوان میان و ظاهر میشن. جدا از اینکه مدتیه کشف حجاب زیاد شده و خانومای بازیگر یکی پس از دیگری خودشون رو ساقط از بازیگری کردن دیگه، اما برخی هستند به مانند ویدا خانوم که کشف حجاب نکردن که اگه میکردن انگاری بهتر بود چرا که ظواهری که ازشون دیده میشه به شدت بدتر و بدن نما تر از درآوردن روسری هستش! مثلا در ادامه نمونه یا از موراد گفته شده رو مشاهده می کنید که آدم میمونه چی بگه!

گریم یا آرایش عروس؟ ویدا جوان چه شبیه به خانوم بازیگر شد!

جدا از اینها موضوع دیگری که خیلی وجود داره آرایش کردن خانوماست که تو هررر قشری از جامعه باشن این قلم رو فراموش نمیکنن و مثل بنننز میکاپ میکنن! دیگه شما فکر کن بازیگر هم باشی چه شَووود! ویدا جوان نیز از این قائله مستثنی نیست و در حالی که تصاویر جذاب و پر آرایش خود را در اینستاگرام منتشر کرده، ویدیویی هم از گریمش پست گذاشت که دیگه این یکی همرو متعجب ساخت چرا چون این گریم نبود بلکه آرایش عروس بود!! 

ناگفته نمونه که برخی از کاربران بر این نظرند که ویدا جوان شباهت زیادی به هانیه توسلی داره و با این گریم هم این قضیه غلیظ تر شد!

ویدا جوان با جاریش چه دل و قلوه ای شدن!

خب از باطن ویدا جوان که بگذریم و برسیم به ظاهر خانوم بازیگر باید بگیم که ویدا جوان یه پارنتر جذاب داشت تو سریال پژمان و اونهم بهاره رهنما بود که اون روزها در اوج پختگی دوران بازیگریش بود. تو اون سریال بهاره که خواهر پژمان جمشیدی بود حسابی با ویدا که نامزد پژمان بود کل کل داشت و یجورای به معنای واقعی خواهر شوهر بود حالا و بعد از چندین سال بهاره رهنما و ویدا جوان در جشن حافظ کنار هم قرار گرفتند و به یاد اون سریال با هم شوخی کردند.

کمی بیشتر با ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

خواستگاری چپکی ویدا جوان و همسرش

ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد. اگر خواهان خواندن باقی ماجرا هستید مصاحبه با این زوج هنرمند را از دست ندهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها