|

تیپ توپ الهام حمیدی که کپی از خواننده آمریکاییِ؛ جان جان مژه های بال بالیشو!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی از بازیگرای جذابیه که تو استایلاش معمولا مورد توجه قرار میگیره که این حالت ممکنه گاهی عجیب بشه و شاخدااار!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی و البته واقعا توانا و کاربلد ایرانی می باشد که این روزها گرچه کم کار و کمرنگ در شغل و فعالیت خود شده، اما همواره با استفاده از حواشی و موارد گفته شده و شنیده شده بولد می مونه و تو چشمه! الهام حمیدی رو میشه مِن جمله هنرمندانی دونست که خود به تنهایی حاشیه سازی نمیکنه اما از جاهای دیگه خبرش درمیاد و مواردی رو که سوتی داده برملا میکنند! الهام حمیدی ذاتا چهره ای زیبا داره که خب وقتی میکاپ میکنه زیباتر هم میشه اما بستگی داره اون آرایش به دست خودش بوده باشه و با آرایشگری قهار!

الهام بانو در صفحه اینستاگرام خود فعالیت آنچنان شاخ و زیادی نداره اما این مدلیه که عکس و فیلماش از شدت غلظت و ساده نبودن، تو پیج های دیگه و یا منابع خبری دیده و شنیده میشه! مثل به طور مثال میشه به استایل خانوم بازیگر اشاره کرد که برای جشن حافظ با ظاهری به شدت شاخ درار اومد. ابتدا عجیب بودن لباس الهام حمیدی همرو متعجب کرد و بعد از اینکه حضار کمی تا قسمتی فکر کردن و براشون لباس آشنا اومد فهمیدن که آهااا الهام بانو طی یک کپی برداری از خواننده آمریکایی، جنل مونی این استایل رو ساخته و دقیقا همه موارد و آیتم هارو هم با کاربن برداشته!!

ابتدا این تصویر رو مشاهده می کنید ت ادامه ماجرا.

Untitled+(3)

الهام

لباس قیمتیه خانوم چند دراومد؟!

این لباس در حالی که تابستون سال گذشته دلار 25 هزار تومان بود قیمت بالای ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی داشت که خب جدا از این موضوع که اصلا چرا چنین استایلی رو انتخاب کرده و نادخه و نافرمه و بدترکیبه برای یک ایرانی ، هزینه ای که برای اون موضوع شده از نظر کاربران گرون و بی معنا بود.

البته که اگه فقط یکم اهل اینستا بازی و سلبریتی دیدن و این حرف ها بوده باشید خیلی راحت متوجه میشید که این اولین باری نبود که الهام حمیدی این شکلی دیده میشه و کلا عاشق و شیفته سبکی عجیب در استایل می باشد!

رنگی+ترین+استایل+الهام+حمیدی+++عکس

elham-hamidi-3

الهام حمیدی و مسئول خوشگل کُنونش!

خب اگه بخوای از ابتدای مطلب بشماریم باید بگیم که تصویر دومی که مشاهده کردید الهام حمیدی در کنار میکاپ آرتیست مورد علاقه اش است. ایشون خانوم مریم رهنما هستند که به گفته خودشون خواهر بهاره رهنما می باشند. وی از بهترین میکاپ آرتیست ها ایرانی است که برای بیشتر مراسمات سینمایی خانوم های بازیگر رو آرایش میکنه و یا برای مناسبت های مختلف اونها چهره هایی زیبا براشون میسازه.

الهام حمیدی اتفاقا برای آرایش ازدواج دومش هم به سالن مریم رهنما رفت و میکاپی بسیار زیبا داشت جوری که با وجود اینکه این میکاپ برای دو سال پیشه اما همچنان بسیاری از کاربران انقدری این کار رو دوست داشتن که از خانوم رهنما خواسته بودند تا دوباره این میکاپ رو انجام بده و ایشون هم چند روز پیش دوباره از الهام حمیدی دعوت کرد و علاقمندان رو به خواستشون رسوند!

Untitled

الهام حمیدی و مامان جانی که فِیسش همرو متعجب کرد!

الهام حمیدی چندان اهل انتشار تصاویر زیاد از خانواده اش نیست و تنها چند باری همراه با همسرش عکس گذاشته و یه یکباری هم مامان جانش رو که شباهت بسیاری به هم دارند.

الهام حمیدی حتی تا به حال تصویری از دو فرزندش منتشر نکرده که خب همه اینها برمیگرده به سلیقه و خواست شخصی آدما که خانوم بازیگر علاقه داره تا این مدلی باشه. اما در ادامه تصویری که از مادرش به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

elhamhamidiiii_1520588031

الهام حمیدی سوتی میده خااارجی و ناجور!

چند ماه پیش الهام خانوم در لایو بهاره رهنما بود و یه سوتی بزرگ داد و اول از همه هم چشمای خودش و بهاره شیش تا شد!! 

البته که بهاره رهنما از اونور اشاره کرد و الهام حمیدی هم خیلی سریع کار رو جمع کرد اما همونطور که میدونید کاربران همیشه در صحنه از این موضوعات نمیگذرن و تا طرفو ترور نکنن ول کنش نیستند!

الهام حمیدی فِیسش سرمایشه! همونه انقدر ورشکستس!

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستند که دست به عمل های زیبایی زدن اما الهام حمیدی حداقل هنوز بینیش رو عمل نکرده تا خیلی تغییر کنه اما نکته جالبی که وجود داره اینه که الهام حمیدی ادعای بالایی داره و میگه کاری در چهرش انجام نداده در صورتی که اگه تصاویر خانوم بازیگر قبل و بعدش رو مقایسه کنید کاملا متوجه خواهید شد که یه کارای ریزی انجام داده که تو چهرش درشت مشخصه و خانوم بازیگر نه تنها پیری نشده بلکه سنش به عقب برگشته و جَوون تر هم شده!

از دیگر سخنرانی های الهام حمیدی اینه که ایشون چهره و فِیسشون رو سرمایه خود میدونند اما عکساشون همیشه دو سه کیلویی آرایش داره وبا کلی افکت و روتوش! حالا تصویری از ایشون منتشر شده که البته ارایش هم دارنااا ولی چون فیلتر نداره عکس، چهره واقعیشون مشخصه اما یکی از کاربران در این باره نوشت:

میگفتی چهرت سرمایت هست پس بدجور ورشکسته ای!

jjghk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی