|

وقتی ترلان پروانه با آقای برای از شیطونیاش میگه؛ خانوم عشقِ باله است اون تو آب!

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه یه لایو گذاشت که حسابی توجه هارو به خودش جلب کرد البته اینبار سوژه اصلی خود ترلان پروانه نبود بلکه طرف مقابلش بود

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه جزو اون دسته بازیگرانی است که بعد از چند ماه که حسابی روی بورس بود و فیلم هایش تند و تند و پشت سرهم اکران می شد و خود خانوم هم تو فضای مجازی و هم تو اکران ها و مراسم های خصوصی حضور پررنگی داشت حالا مدتی است که در سکوت کامل است و هیچ رد و اثری از ترلان خانوم نه روی پرده نقره ای سینما و سریال های نمایش خانگی است و نه در اینستاگرام کار خاصی می کند.

البته اینجورم نیست که خانوم گمه گم باشد بلکه به نسبت قبل خیلی کم فروغ تر شده اما همچنان با استفاده از هوشی که دارد درست می زند توی هدف! ترلان این سکوت و بی خبری 100 روز رو با یک لایو جذاب شکوند! اون هم با شروین حاجی پور خواننده با استعدادی که دیگه همه ایشون رو می شناسند. تو این لایو هم شروین و هم ترلان از شیطنت هاشون گفتند که جالب ترین بخش لایو خاطره ای بد که شروین از دوران مدرسه و همجوار بودن مدرسه شون با یک مدرسه دخترونه و باقی داستان ها گفت که با خنده های ریز و زیر زیرکی ترلان پروانه مواجه شد.

ترلان پروانه گل رز و دستی که شد بهونه!

اگه به پیج و صفحه ترلان پروانه سری بزنید خیلی چیز جدیدی نصیب تون نمیشه و تقریباً تمامی پست ها قدیمی و برای گذشته هستند. حتی ترلان خانوم تعدادی از پست های شاد و شنگولش و هم گویا پاک کرده چون اثری از اون ها تو پیج شون نیست. البته ترلان یک پست نسبتاً جدید داره که بسیار هم جذابه و توجهات رو به خودش جلب کرده. عکسی که ترلان خانوم یه شاخه گل رز سرخ در دست داره و البته دستی که اکسسوری هاش حسابی اومد به چشم و خیلی ها شیفته زیبایی این عکس شدن.

2563

این عکس ترلان یه کپشن جذاب هم داره و اونم "گل برای گل" ترلان البته این شاخه گل رز رو رها نکرد و یه عکس دیگه هم از گل رز سرخ تو اتاق خوابش منتشر کرد و نوشت سکوت صدای مورد علاقه من است.

unkno

ترلان پروانه و استعداد زیادش تو میکاپ

ترلان پروانه تازه 24 سالش تموم شده اما نوع میکاپ و آرایشی که استفاده می کنه شاید برای این سن و سال چندان مناسب نباشه. در واقع خانوم بازیگر هم انگار مثل سارا و نیکا دوست داره با آرایش های جیغ و تند خودش رو بیشتر از سن واقعیش نشون بده. البته در مورد ترلان یه نکته دیگه ای هم هست اونم اینکه ترلان بیشتر مواقع خودش خودش رو آرایش می کنه.

fe

البته یکم ترلان خانوم درمورد خودش غلو هم می کنه مثلاً اگه به عکس گذشته و حال خانوم بازیگر نگاهی بیاندازید قشنگ مشخصه که ایشون کوفتن از نو ساختن اما اصرار دارن که نه من هیچ عمل جراحی انجام ندادم و نچرال نچرال هستم.

ترلان پروانه عاشق بسکت و باله و اسب!

ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

 

tarlan_parvanee_1545295651

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی