|

نگا به سادگی مهشید جوادی تو بچه مهندس نکنیا؛ خانم روسری دور زده در شونصد رنگ مختلف!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر جذب و جوان تویزیون که با سریال بچه مهندس مشهور شد حالا تصویر به همراه گلاب آدینه منتشر کرد که کشف حجاب خانوم سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهشید جوادی بازیگر جذاب و جوان ایرانی که این روزا گرچه در تلویزیون کم کار شده اما اینستاگرامش مثل بمب در حال ترکیدنه چرا که مهشید جوادی مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که یهو اومد و یهو مشهور شد و یهو کلی هوادار پیدا کرد. مهشید جوادی با بازی در سریال "بچه مهندس" حسابی شهرت پیدا کرد که خب میشه گفت از استعداد و زیبایی خودش بر میومده با استفاده از پارتی های ضخیمی که خیلی از بازیگران دارن نبوده!

مهشید جوادی در این سریال نقشی چادری و محجبه داشت که البته خیلیم بهش میومد و میشه گفت برخی از خانومای بازیگر به مانند لیلا اوتادی و یا مهشید جوادی هستند که خیلی زیاد بهشون چادر میاد در حدی که از کلی چیتان پیتان بیشترررر! و اینجاست که مخاطب هم به دلش میشینه و هم بیشتر جذب اون چهره میشه! مهشید جوادی در صفحه اینستاگرام خود فعالیت زیادی داره که خب همونطور که در ابتدای متن گفته شد عکس مکس زیاد میذاره! اما مهشید جوادی به مانند برخی از همکاران خود در این چند ماه اخیر که فعالیت های اینستاگرامیشون کمتر شده بود ایشون نیز چندا عکس و فیلم خوشگل موشگل از خود به اشترک نزاشتن تا اینکه به تازگی تصویری پست شد! در این عکس مهشید بانو در کنار گلاب آدینه هستش که خب خانوم خانوما کاملا کشف حجاب کرده هستند و برخی از کاربران هم بر این تعجب بودند که خب اوکی کشف حجاب کرد، چه راحت فرت و فرت عکس میذارن!!

unknown_323735520_3052604944886039_5686670947017745074_n

وقتی مهشید جوادی جَوونه و خوشگل، ولی سن بالاها یکه تاز هستند!

مهشید جوادی یه دختر دهه هفتادیه که چهره زیبای لازمه رو داره اما موضوع اینجاست که این روزا انگار دیگه اصلا و ابدا ملاک جَوون بودن نیست چرا که برخی از هنرمندان هستند به مانند مرجانه گلچین که جای مادر این چهره ها می باشند اما هوادارانی به شدت بیشتر دارن جوری که حسابی طرف براشون دست و پا میده!! مرجانه گلچین همچنین از اونجایی که شیطنت های زیادی هم داره تعداد فالووراش سر به فلک کشیده هستند و این در حالیه که مثلا مهشید جوادی تا به اینجا تونسته تنها 230 هزار دنبال کننده جذب کنه.

مهشید جوادی چندان اهل حاشیه سازی نیست و غالبا سعی بر این داره تا به تلاش و کارش و البته تصاویر جذابش برسه و مخاطب رو محو خودش کنه، نه راه های جنجالی و اطوار های نه چندان جالب! مهشید بانو به تازگی ویدیو های کوتاه استوری گذاشت که نشون میداد هوادارش تونستن باهاش ارتباط برقرار کنن و حسابی از دیدن کراش جذابشون خوشحال شدند.

ناگفته نمونه که هم در تصویر بالایی و هم در ویدیو پایینی نشون میده که مهشید بانو در انواع و اقسام رنگ ها کلاه دارن و انگاری روسری رو خیلی ریز و مجلسی گذاشتن کنار که این هم روشی نوین برای بازیگران است جهت دور زدن!

عشوه گری مهشید جوادی واسه فالوورای باحالش!

اما اینروزا دیگه میدونید که بازیگرا و بلاگرا و خلاصه هر کی که میخواد تو اینستاگرام خودی نشون بده و چهره ای مشهور هستش و از چهار نفر تا چهل میلیون نفر میشناسنش همه و همه آیفون به دست شدن و ظاهرا همشونم لایف استایل مرفه و لاکچری دارن که به کمتر از آیفون راضی نمیشن! مهشید خانوم جوادی هم همانند همون چهره ها آیفون داره و به تازگی ویدیویی از خود در مقابل آینه گرفت که حسابی عشوه اومده و گوشیش رو هم کرد تو حلق کاربران! 

اما انگاری فالوورای هوادارا خانوم بازیگر درخواست کردن که این استوری رو پست کنه تا موندگار شه و اونا هم بتونن تو کامنتا حسابی قربون صدقش برن!!!

مهشید جوادی رسم پوشش سوراخ سوراخی رو خوووب بلده!

از دیگر مواردی که در بین بازیگران هستش و خیلی حرص مخاطب رو میاره، تیپ و سبک پوشش خانومای بازیگره که دو این سه چهار ساله یه جور نامتعارررف و خفن تیپ میزنن که قطعا اگه این موارد تو خیابون دیده شه باهاشون برخورد میشه!

اما بازیگران خیلی راحت و دلخواهانه به راه و رسم خود ادامه میدن و انگار نه انگار که قراره در این عرصه بازی کنن و مشغول باشن! مهشید جوادی نیز همونطور که گفتیم تیپای تو چشمی میزنه و در تازه ترین تصاویری هم که از خود منتشر کرد این مورد بیشتر به چشم میخورد. خانوم بازیگر شلواری گشاد پوشیدن که دایره هایی بزرگ و سوراخ روش داره و تا بالا هم میره! از طرفی کوتاهی قد شلوار خیلی تو تیر راس نگاه کاربران بود که بهش اشاره کردن و از زیر دستشون رد نشود! قطعا مهشید جوادی با چنین عکسی و لمی که داده قصدی جز جذب فالوور نخواهد داشت!

Untitled+(1) (1)

کمی بیشتر با مهشید جوادی 

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد. خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی