|

وقتی نیوشا ضیغمی با اییین تریپ میشه درب داغون محفل؛ اوف خواهرش فوکوله چشارو میچپه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور و بولد سینما که از پولدارای سینماست، چندان خوشتیپ محسوب نمیشه و اینبار هم با استایل لایه ایش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر عملی اما مشهووور سینما و تلویزیونه که میشه گفت هم تو جعبه جادویی ایفای نقش داشته و هم بر روی پرده نقره ای که خودش میتونه خوب باشه و از طرفی هم بد! حالا چرا خوب چون نیوشا ضیغمی به مانند برخی از هنرمندان مثل ترانه علیدوستی نیست که تلویزیون رو اَخ و ایش بدونه و در این رسانه نیز فعالیت داره، حالا هر چند کم! از طرفی هم که سینما از اونجایی که فضاییست برای بچه خوشگلا، نیوشا ضیغمی از صدر جدولی ها محسوب میشه و چون عمل ممل زیاد داشته در پروژه های بسیاری ایفای نقش کرده.

newsha

تریپ بیریخت نیوشا ضیغمی که ازش پول میچکه!

نیوشا ضیغمی گرچه این روزا در کار و فعالیت خود کمرنگ شده اما در اینستاگرام حضوری پررنگ داره و جالبیشم اینجاست که تو پیج خودش خیلیییی عکس و فیلم نمیذاره و بیشتر تو پیجای دیگه و هوادارای و خبر ها تصاویر و کارای خانوم خانوما دیده میشه نیوشا بانو این مدلیه که خودش به طور مستقیم جنجال سازی نمیکنه اما اصلاااا جوریم نیست که خوشش نیاد از حاشیه دور باشه و دیده نشه. 

جدا از این مسائل چیزی که برای یک بازیگر اهیمت داره هم برای خودش و وهم برای مخاطب، اینه که ظاهر و استایلش به چه شکل باشه. نیوشا ضیغمی اصولا خوووشتیپ نیست اما تلاشش رو داره تا بدتیپ هم نباشه و به همین دلیل بیشتر معمولی دیده میشه با لباس هایی گرون. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که چندان چنگی به دل نمیزد ولی گرون بود.

نیوشا+ضیغمی

نیوشا ضیغمی با هر ثانیه ترند میره جلو! حالا هرررچی میخواد باشه!

شاید بگین چقدر از نیوشا ضیغمی انتقاد شد اما باید بگیم که نیوشا ضیغمی از اون دسته بانوان بازیگر می باشد ک تو هر دهه تلاش کرد تا با ترند اون زمان پیش بره و جالبیش اینجاست که این چهره بیشتر رو همون چهرش حرکت میزنه و چندان استایل باز نیست که مثلا بگی حتماااا از مد روز برای لباساش استفاده می کنه و یا همیشه نامتعارف و حاشیه ای هستش!

خب بالاخره مگه میشه بازیگر باشید به خصووووص بازیگر زن و هیچ جنجالی با ظاهرتون نسازید! در آخر باید یه جای کار بلنگه و یچیزی بره تو چشم همه که حسابی شخص رو مشهور کنه به اون مورد! مثلا خانوم بهاره رهنما هم با آرایش و هم با تغییرات در چهره و هم با استایل مورد سوژه قرار میگیره اما مثلا مینا وحید بیشتر با لباساش و نیوشا ضیغمی هم که گفتیم از نامتعارف و عجیب پوشی به دوره، با فیسش!

pp

نیوشا ضیغمی کم بود، آبجیش روشا چه در و دافیه!

نیوشا ضیغمی خودش یه پا عمل کرده درست حسابیه در حدی که دو بار بینیش رو عمل کرده دیگه باقی ژل و بوتاکس و پروتز و .... بماند. اما خانوم خانومخا خواهری کوچیکتر از خود به نام روشا ضیغمی داره که از نیوشا هم جلوتر زده و با چهره به شدت داف طورش مدتی یکه تاز فضای مجازی بود.

روشا ضیغمی نشون دهنده بارز اینه که ظاهرا خونواده ضیغمی هیچ اعتماد به نفسی در رابطه با چهرشون ندارن و همگی زیر تیغ جراحی رفتن! در ادامه تصاویری از وی مشاهده می کنید.

نیوشا-ضیغمی

1350967850

وقتی نیوشا ضیغمی 400 سالشه ولی هنوز 18 سالشه!

حالا به جز این مسئله به تازگی تولد نیوشا خانوم ضیغمی بود که 43 ساله شدند اما پوست و چهرشون مثل دخترای 18 سالست! البته که دارندگی و برازندگی، و خب اگه پولشو داشته باشی چرا که نه به خودت برسی و پیر نشی! اما از هر طرف بوم افتادن اشتباهه و بیش از اندازه زیر تیغ جراحی و لوازش آرایش رفتن هم چندان جالب نیست مورد تمسخر قرار میگیره! حالا جدا از اینکه اعتماد به نفس پایین شخص رو نشون میده.

D29D4E81-468F-4DB9-AD7B-0D122985A711

کمی بیشتر با نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

styles-of-niusha-zeighami-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها