|

زنِ شاهرخ استخری دُخیاشو یجور عجیب کوتاه استایل زد؛ خونه زندگی لوکسشو نشون داد لاکچریا

sepideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری از بازیگرای مشهوریه که این روزا تو اینستا بیشتر دیده میشه تا کارش اما با این حال همچنان بیخیال نمیشه و از اکتیییو های مجازیه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای محبوب و مشهوری محسوب میشه که یه مدت شده بود کراش خیلی از دخترای دهه هفتادی چرا که آقای بازیگر تو دهه هشتاد با بازی در سریال "دلنوازان" و "فاصله ها" یهو خیلی ترکوند و از اونجایی که اون موقع ها خبری از اینستاگرام و همسر و فرزند نبود، خب خیلیا نمیدونستن کدوم بازیگر مجرده و کدوم متاهل! و خب براشون مهم این بود که آقای بازیگر ایکس و ایگرگ چه خوشتیپ و جَوونه و خلاصه که حسابی میشد قند تو دل دخترا!! شاهرخ استخری هم یکی از همین چهره ها به حساب میومد که یهو بولد شد و یهو هم از کار کاسبی افتاد. البته که شاهرخ استخری نزاشت لطمه ای به شهرتش بخوره چرا که هم دیگه این چند سال اخیر بعد از ماه و پلنگ کمکار شد و هم تو اینستاگرام ترکوند که این دو ضلع مخالف از هم موجب بالا نگه داشتن آقا شاهرخ تو لیست مشهورااا شد.

unknown_199202507_319568369696398_1882032066386645100_n

شاهرخ استخری از غیرتی های شاخدار سینماست!

هم ما میدونیم و هم شما که این روزا تو اینستاگرام دلیل خیلی از پیج هایی که بزرگ میشن، خانوم هایی می باشند که حالا یا همسر شخص مورد نظر هستند و یا دخترش و دخترخالش و خلاصه اینکه بالاخره پای یک خانوم در میون هستش و اون آقا هم به واسطه اون خانوم میتونه حسابی بره بالا. 

شاهرخ خان استخری قبلنا اون موقع هایی که فقط مخاطب میتونست از طریق مجلات هفتگی و تلویزیون و سینما کراش مورد علاقش رو ببینه، به این موضوع اعتقاد داشت که دوست نداره تصویری از همسرش خانوم سپیده بزمی پور گرفته و پخش بشه! این نظر آقای بازیگر به قدری سر سختانه بود که حتی خانومش رو به مراسمات سینمایی هم نمیبرد تا مبادا جایی عکسی درز کنه و مردم بدونن همسر شاهرخ استخری کیه!

شاهرخ استخری فقط با یه رونمایی از خانومش اینستاشو ترکوند!

این موضع انقدر طول کشید تا اینکه اینستاگرام خیلی مورد توجه قرار گرفت و حالا این خونواده در اینستاگرام از صدر جدولی هایی هستند که فعالیتشون سر به فلک کشیده! شاهرخ استخری در حال حاضر صفحه خودش پر شده از عکس و فیلم هایی که از همسر و دختراش منتشر میکنه که البته خیلیم قشنگن! صفحه سپیده بزمی پور هم شده پررر تر از همسرجانش که خب ایشون هم روزمرگی میزارن با جزئیات کامل از خودشون و دخترا و شوهر مشهور!

درسته که میگن زندگیه هر کسی به خودش مربوطه و این حرف ها! اما موضوعی هست با عنوان اینکه هرچیزی حدی داره و اینکه بیییش از اندازه محتوای اینچنینی داشته باشید صدای خیلیا هم در میاد؛ مثل الان که بسیاری از کاربران این نظر رو دارند که شاهرخ استخری و همسرش عکساشون همممه جا هست!!

البته سپیده خانوم بزمی پور انگاری داشتن حیف میشدن که پشت پرده بودن چرا که ایشون هم در زمینه بلاگری خیلی خیلی تو دل برو و فعال و با استعداد هستند و هم در مدلینگ و ژست گرفتن! اما در ادامه تصویری جدید و جذاب و البته خانوادگی از شاهرخ و سپیده و خواهرش و ... مشاهده می کنید که تیپاشونم ساحلیه و توجه کاربران رو به خودش جلب کرد.

ناگفته نمونه که قطعا خیلی از کاربران هستند که از سپیده و شاهرخ و ... جذاب تر استایل منیزنن اما چون این چهره ها دارای شهرت هستند، برای مخاطب یه جور دیگه جذابیت داره و علاقمنده تا بدونه فلان چهره چه مدلی میپوشه چه مدلی میخوره چی مدلی میخابه کجاها میره و ...!

Untitled+(1)

کمی بیشتر با شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است و دو برادر به نام های سعید و امیر دارد . سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد . خانوم بزمی پور مترجم می باشد و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

شاهرخ استخری بازیگر 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

این هم ویدیویی کوتاه از خونه زندگی لوکس شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی