|

جلف بازی صبا راد تو اَجق وجق پوشی وقتی سنبادی پاشه با پاشنه بلننند؛ اینستاش شده جِم!

saba rad shayanews

صبا راد چهره مشهور اینتسیی که البته روزی روزگاری مجری تلویزیون بود حالا به وسیله گوشی کوچولوش حسابی در حال پول رو پول گذاشتنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همیشه می بینیم و می شنویم که این بازیگران هستند که چه آقا و چه خانوم خیلی مشهورن و میرن تو دید عالم و آدم! اما تو این چند سال اخیر با وجود اینستاگرام و فضای مجازی همممه واسه خودشون شدن یه پا چهره و شخصتی که شهرت داره ، حالا یکی کم و یکی زیاد! در این بین اگه شما از قبل شناخته شده بوده باشید که خب دیگه ده هیچ جلو افتادین از بقیه و این در حالیه که به راحتی تمااام میتونید به هدفتون یعنی دیده شدن در اینستاگرام و درآمد بالاش برسید. صبا راد مجری و گوینده سابق تلویزیون دقیقا یکی از همین شخصیت ها هستش که قبلنا تو برنامه "به خانه بر می گردیم" صدا و سیماش بود، اما حالا از اینستاگرام خانوم خانوما رو می بینیم با ظاهر و باطنی دیگر. صبا راد این روزها در قالب یک بلاگر با صدای دلنوازی که داره میاد و واسه مخاطبش تولید محتوا میکنه تا پول پارو کنه که خب باید بگیم الحق که کارشم خوووب پیش برده! چرا که صبا راد حالا با بیش از 850 هزار دنبال کننده و تبلیغاتی بسیار زیاد و انتشار فیلم و عکس از ریز به ریز خونه و زندگیش، تبدیل به بلاگری پول پرست شده که حسابیم داره میتازونه!

صبا+راد (1)

وقتی صبا راد واسه دوزار پول دست به هر کار میزنه!

این روزا دیگه اینستاگرام تبدیل شده به فضایی که حتی چهره ای کاااملا عادی داشته باشی و بدون هیچ هنر و درس خاصی هم باشی، تبدیلت میکنه به شاخی طلایی که اگه شانس هم باهات یار باشه میتونی زندگیت رو از این رو به اون رو کنی. در رابطه با بازیگران و خواننده و مجری و ... خب این جریان کمتره چرا که شخص چهره ای مشهور هستش و نمیتونه به این سادگیا آبروی خودشو جلو همکاراش به خطر بندازه. 

اما از طرفی هم کسانی هستند به مانند خانوم بهاره رهنما که بیخیال همکار و حرف مردم شدن و یه تنننه دارن همه کار میکنن و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو معرفی دارن، چرا؟ چون توش پووول داره و میتونن این مدلی زندگیشون رو زیر و رو کنن! صبا راد اینجوریام نیست اما چندان کم حاشیه هم نیست و مواردی ازش دیده شده که بدجوری رفته تو جنجال و زمانی هم که ازش مصاحبه کردن جواب درستی نداشته!!

صبا+راد

صبا راد چه سنگ تمومی گذاشت واسه پول سرسنگینی که گرفت!

موردی که بالاتر گفته شد در ادامه مشاهده می کنید اما ابتدا بهتره نمونه ای از کار و بار خانوم خانوما رو ببینیم که جالب به نظر میومد، چرا که صبا راد برای این تبلیغ حتی ویدیو هم ساخته و مشخصه که پول بسیااار هنگفت و مبلغ بالایی دریافت داشته!

حالا شاید بگین چهارتا استوریه دیگه! اما بهتره بدونید صبا راد برای هر یک استوری 15 ثانیه ای که تنها صداش باشه و صحبت کنه میلیونی پول میگیره و برای هر استوری که کلامی باشه یا خودش هم درش حضور داشته باشه تعرفه های متفاوت داره، چه برسه به اینکه براش نقش بازی کنه و اختصاصی چند استوری هم واسش صحبت کرده باشه!!!

البته همونطور که دیدین خانوم خانوما ابتدا با جملات انگیزشی و مدل سبک زندگی میره جلو ولی یهو میبینی ای دل غافل این هم تبلیغی بیش نبود و خودنمایی صبا راد باز هم در جهت درآوردن پول بوده و بس!

وقتی صبا راد از گوگوش میخونه و حس خوانندگی ممنوعه داره!

صبا بعد از اینکه از تلویزیون به همراه همسر موزیسینش رفت و راهی ترکیه شد حدود یک سالی اونجا موند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگه هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشون خود را در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته که هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خوند و جلوی همه فالوورها شوهرش رو بوسید که خب این خودش میتونه کلیییی جذب فالوور داشته باشه!

البته که این تنها قسمتی از داستان های صبا راد و مانی رهنما هستش و صبا در ترکیه بود درست زمانی که مهراد جم و ریحانه پارسا هم اونجا بودند و بساط قماربازان در ترکیه حسابی داغ بود. بنابراین هیچ کدوم از برندها و صاحبان مشاغل از بیم آنکه مبادا خانوم مجری سابق هم بره به سمت قمار، با صبا همکاری تبلیغاتی نمی کردند. بنابراین صبا به یکباره تصمیم گرفت بار سفر ببندد و راهی ایران شود و حال حاضرش رو در مطالب بالاتر دیدیم!

saba-rad-vaghtesobh-8

صبا راد پیجشو کرده جم تی وی! خانوم یواش برو مام بهت برسیم!

اما در ابتدای متن اشاره کردیم به این موضوع که صبا راد برای موضوعات ناجوری هم مورد انتقاد قرار گرفته، حالا قصه چی بود؟

مدتی پیش به مناسبت جشن تولد همسرش تصاویری رو منتشر کرد که با نظرات ناجور کاربران همراه شد. این عکس ها با ژست هایی نه چندان جالب و نامتعارف بود که بیشتر حالاتی اروتیک داشت. ظاهرا خانوم شاخ مجازی دیگر حد و مرزی نداره و برای پول و فالوور هر کار به دور از شخصیتی رو انجام میده. در ادامه ابتدا عکس ها را مشاهده می کند و بعد هم ویدیویی از حرف های خانم مجری در این رابطه.

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها