|

وقتی عرب رجل خوشتیپ نخ تو نخ گلشیفته فراهانی شده و میخواااد؛ فاز منشوری چیه!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران می باش که حالا اونور حسابی بازارش داغ شده و با ظواهر و سکانس های نه چندان متعارف جلب توجه داره.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه بازیگرامون به سه دستگی عجیبی تقسیم شدن که خب یک دسته اون چهره هایی می باشند که چه در ایران و چه در خارج، به شدت دارن فعالیت اعتراضی میکنن و دسته بعدی شخصیت هایی که جیکشون در نمیاد و یا خیلی زیر پوستی و ریز حرفشون رو میزنن، حال به هر سمت و سویی که میخواد باشه و دسته سوم که برخلاف دسته اول هستند و مورد هجوم انتقادات قسمتی از کاربران قرار میگیرن! گلشیفته فراهانی خب از اونجایی که از ایران مهاجرت کرده و تو آمریکا در حال صفا سیتی هستش، جزو دسته اول محسوب میشه و پیجش رو هم پر کرده از محتوای اینچنینی و به تازگی هم بعد از آزادی ترانه علیدوستی واکنشی غلیظ نشون داد. به غیر از این مسایل گلشیفته فراهانی چهره ای میانه هستش که البته این واژه مربوط به خودش نمیشه و بیشتر برای کاربرانی هستش که نصفشون با تیر گلشیفته فراهانی رو میزنن و نصف دیگشونم آنچنان قربون صدقه ای میرن که بیا و ببین!! گلشیفته فراهانی بعد از رفتنش اینستاگرامی وجود نداشت که بخواد مستقیم عرض اندام داشته باشه و یا خودنمایی کنه به همین دلیل در این چند سال اخیر با این سرویس تو گوشیا ترکوند و حالا گلشیفته بانو بیش از 15 میلیون دنبال کننده داره که خب تا به حال کلی براشون عکس و فیلم منتشر کرده.

golshifte-farahani-3

وقتی پیچش موهای گلشیفته فراهانی همرو متعجب میکنه!

گلشیفته فراهانی کلا تو پیجش این مدلیه که همه جوره محتوا سازی میکنه! یعنی از انتشار سکانس فیلمای خودش و دیگران گرفته تا معرفی دیگر آثار و به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم از خودش و خانواده و دوستانش. 

گلشیفته فراهانی یه پیج خنثی داره که توش هم رنگ می بینی و هم سیاهی و دلگیری! خانوم خانوما از اونجایی که فعالیت های مختلفی هم انجام میده خب تعداد مواردی که میتونه به اشتراک بذاره هم زیاده و ضمن اینکه اهل فیلترای اینستاگرام و فتوشاپ بازی های قرتی طور هم نیست و یکراست چهره و استایل خودش رو منتشر میکنه. اما در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که گریم و ظاهرش مربوط به فیلم اندامى از دروغ می باشد و موهای پر پشت خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

unknown_301441250_1089750038413663_1725928903834489156_n

گلشیفته فراهانی و سکانس هایی که واسه خود آمریکام قفله!

خانوم بازیگر اونور آبها با بازیگران مطرح دنیا همبازی شد و حالا همچون یک شهروند آمریکایی زندگی می کند نه یک ایرانیِ مقیم آمریکا! گلشیفته فراهانی علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد و اتفاقا مدل جذاب یک برند لوکس و تشریفاتی نیز می باشد. گلی خانوم تا به حال در فیلم های خارجی بسیاری بازی کرده و خب همونطور میدونید هالیوود مثل ما نیست و قید و بند خاصی هم در ساخت صحنه ها ندارند، یا بهتره بگیم فرهنگشون مثل ما نیست! به همین جهت از خانوم خانوما هم تا به حال سکانس های منشوری زیادی دیده شده که خب برای مخاطب چندان قابل هضم نیست، حتی با گذشت اینهمه مدت! در ادامه نمونه ای صحنه گلی خانومو در کنار همکار هالیوودیش مشاهده می کنید که البته این نسخه مجازشه!

سکانسی از بازی گلشیفته فراهانی در کنار دیکاپریو

unknown_250203175_616463402818742_3581886727499885372_n

گلشیفته فراهانی و عربایی که شیفته دختر شرقی هستند!

گلی خانوم در ابتدای رفتنش اندازه یه اقیانوس براش حرف و حدیث دراومد که خب قطعا شما حتی اگه یه بلاگر ساده هم باشید چون تبدیل به چهره ای مشهور شدی انواع و اقسام حرف ها چه راست و چه دروغ به سمتت روانه میشه! حالا شما فکر کن گلشیفته فراهانی باشی با یه کارنامه پررر بار از انواع فیلم و سریال ها در خارج و داخل ایران! از طرفی هم گلی خانوم به غیر از بازیگری چهره ای بسیار پر حاشیه هستش چرا که در موضوعات مختلفی دیده شده و بوده!

مثلا تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک جوان جذاب عرب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که برخی رسانه ها برای توصیف این عکس تیترهای عجیبی استفاده کرده اند نظیر شوهر عرب گلشیته فراهانی یا حتی گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب.....اما داستان این عکس پرحاشیه چیه؟ اول اینکه این عکس مربوط به 10 سال پیش است و در حاشیه فستیوال فیلم ابوظبی است که گلشیفته فراهانی تو این فستیوال حضور داشت.

Golshifteh+Farahani+Mohammad+Sultan+Al+Habtoor+4J8R1F8u9uWx

این مرد جذاب عرب هم محمد سلطان الحبطور اهل امارات می باشد که جزو اینفلوئنسرها و شخصیت های مهم و تاثیرگذار صنعت مد در کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می شود.

اما کمی بیشتر با گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

unknown_144136185_270000327823584_1375103394054025166_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها