|

زنِ سپهر حیدری با آقاش سِتیده اوووف خوراک؛ تو دبی یجا رفتن حسرت خورون شاخ!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که هر بار با انتشار فیلم و عکس از خودش مورد توجه قرار میگیره اما اینبار رفت شهر انیمیشنی!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- دیگه این روزا کمتر چهره مشهوری دیده میشه که خارج از ایران زندگی نکرده باشه و یا رفت آمد بسیار زیادی به اروپا و آمریکا نداشته باشه. البته که در این بین برخی هم هستند که همین حوالی میرن و معمولا اونهایی که مثل ریحانه پارسا چندان پولی ندارن و آزادیت کامل هم میخوان خب میرن ترکیه و برخی هم کیفیت بالای زندگی میخوان میرن دبی! سپهر حیدری فوتبالیست قدیمی پرسپولیسی هم این روزا در این شهر جذاب عربی یعنی دبی لایف استایل داره و حسابی کیفش کوکه. سپهر حیدری خیلی وقته که از ایران رفته و به همراه همسر و دو فرزند کوچولوش اونجاست و میشه گفت به جز اینکه از  طریق همسرش آرام جوینده خیلی مورد هجوم نظرات قرار میگیره، جنجال دیگه ای نداره! البته با وجود اینکه این روزا تو هر اتفاق و جنجالی پای یک خانوم درمیون هست، سپهر حیدری نیز به دلیل خانوم خانومای زیادی عملی و عروسکیش خیلی زیاد میره تو حاشیه و همین یدونه ایشون را بس!!

1+-+Copy

وقتی زنِ سپهر حیدری رفته کارخونه عروسک سازی و فیسشو ساخته!

این خونواده جذاب در بزرگترین شهر امارات متحده عربی یه زندگیه فوق لاکچری دارن که اصلا و ابدا نمیذارن زندگی به کامشون بد بگذره! آرام جوینده خانومی دهه هفتادی و آرومه که خب ذاتا همانند اسمشه اما ظاهرا به شدت قرتی طوره در حدی که همممه چیو تست کرده و حرکتی رو کم نگذاشته جهت زیباتر شدن!!

اما موضوع اینجاست که معنای زیبایی از نگاه آدما فرق داره و یکی مثل این خانوم خوشگلیش رو در مدل آرایش و عمل زیبایی و بوتاکس و کیلو کیلو ژل میبینه و یکی دیگه به مانند نیکی کریمی زیبایی رو در نچرال بودن دوست داره!! آرام جوینده خیلی وقتا برای همین سبک زندگیش مورد انتقاد قرار میگیره و باعث میشه تا همسرش سپهر هم با الفاط ناجور کاربران روبرو بشه که خب مشخصه آقای فوتبالیست ما دیگه به این موارد عادت کرده و براش مهم نیست!!!!

Untitled+(3)

سپهر+حیدری

آرام جوینده بعد از کارخونه وارد شهر انیمیشنی میشه

آرام جوینده تو صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و اصلا یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته و هی سوژه میشه، همین انتشار عکس و فیلم های اونجوریشه!! خب شما کافیه که کمی تا قسمتی فیس داشته باشید و هیکل! اینجوریاست که میای و از هر قدم و حرکتت عکس میگیری و با ژستای مختلف و چهره هایی که میسازی فالوور جذب میکنی!!

اما از طرفی براب محتوا ساری باید خب از موارد مختلف استفاده کنی، مثلا این مدلیه که از زار و زندگیت بزاری و یا راه به راه بچهات رو بیاری جلو دوربین و هر کجا که رفتی عکس و فیلم فراموشت نشه!! آرام بانو نیز به تازگی ویدیوی استوری کرد که منظره خیلی جذابی بود و کاربرا و یاد انیمیشن مینداخت!

ورزش پرس پایی که زنِ سپهر حیدری توش ترکونده!

آرام جوینده دختر دهه هفتادی که حسااابی عقل و هوش از سپی خان برده این روزا این روزا اندازه موهیا سرش فالوور داره! شاید بگین مگه زن فوتبالیست بودن چقدر جار زدن داره که بخواد مشهور باشه اما باید بدونید که وقتی شخصیتی همچون آرام جوینده و یا همسر حسینی ماهینی رو داشته باشید قطعا میتونید با استفاده از تصاویر خود به راحتی بولد و تو چشم باشید. آرام جوینده هم تو پیجش این موارد به وفور پیدا میشه تا جایی که خانوم خانوما با سرعت نور تونست پیجش رو از 200 هزار به نیم میلیون دنبال کننده برسونه. اما در ادامه نمونه ای از تولید محتوای وی رو مشاهده می کنید که ظاهرا نشون دادن پاهاشون برای کاربر خیلی مهم و حیاتی بوده، البته که آرام جوینده در کل به طور حرفه ای ورزش میکنه و نشون داده چیزی از همسرش تو اندام کم نداره.

لایف استایل خفففنی که سپهر با پول فوتبال تشکیل داده!!

از این ها که بگذریم همونطور که گفتیم خانواده حیدری زار و زندگی مرفهی دارند و دبی هم که شهری جذاب برای زندگی هستش با آسمان خراش هایی لوکس و بلند و خلاصه فضایی مناااسب برای فیلم گرفتن بلاگرا و افرادی که میخوان کلاس بزارن . آرام جوینده نیز ویدیویی منتشر کرد که ابتدا از داخل خونشون میگیره و خوشگلی خونه رو نشون میده و بعد هم وارد فضای بیرون و ویوی ناب ویلا میشه و همرو استوری میکنه.

sphr-hydri-phootkade-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها