|

تتلو اندر خم یه کوچس سحر قریشی خونه لوووکس عربشو رو کرد؛ یادگاری منشوری بدنشو

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر سابق ایرانی که این روزا تو شهر برج نشین عربی زندگی میکنه، با انتشار ویدیوهایی از محل زندگیش حال و حولشو حسابی به رخ کشید!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- سحر قریشی رو همه ما می شناسیم چرا که در وهله اول بازیگر سینما و تلویزون بود و حسابی تو ایران ترکوند با نقش های ملوس و زن دومش شدنش و اطوارهای عجیبی که داشت؛ از طرفی هم رابطه عمیقش با تتلو سلطان حواشی حسابی خودش رو بولد کرد و شد نقل هرچی الفاظ خاک برسریه!! شاید بگین این دیگه چی بود! اما باید گفت این لفظ کاملا متناسب با شرایط سحر قریشی می باشد چرا که برای رسیدن به پول میلیاردی خودش رو انداخت تو آغوش تتل خان و با انتشار عکس و فیلم های اجق وجق و موراد ناشایستی که تتلو از سحر قریشی میگفت، خودش رو مضحکه عام و خاص کرد!

اما اون تایم سحر خانوم بنا به دلیلی که خودشون میدون و احتمالا جزوی از نقششون بوده، روزه سکوت گرفته بود و جیکش در نمیومد اما به محض جدایی از تتلو خانوم خانوما شیپور به دست شد و ابتدا با جواب دادن به سوالات فالووراش حسابی مورد توجه قرار گرفت چرا که کاربران همیشه در صحنه کلی سوال جورواجور در رابطه با ارتباط سحر و تتل داشتند، و بعد هم با عکس و فیلم های جدیدی که از خودش و حال و روزش منتشر میکنه شد نقل ایرانی های دبی نشین! در ادامه ابتدا ویدیویی از محل زندگی خانوم خانوما مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

لایف استایل لوووکس سحر قریشی بعد تتلو!

خب دیگه میدونیم که ایرانی های زیادی هستند که از ایران رفتن و مهاجرت کردن. اما میون اونها خب قشری که پولدارتر و پر قدرت تر بودند رفتن کانادا و آلمان و آمریکا و ... اونهایی که مثل ریحانه پارسا چندان پشت و پناهی نداشتن رفتن ترکیه و برخی هم که لایف استایل شاخ میخواستن با تمامی امکانات، روانه بزرگترین شهر امارات متحده عربی یعنی دبی شدن!

سحر قریشی که خب ابتدا مجبور بود به خاطر تتل خان بره ترکیه چند ماهی رو اونجا گذروند اما بعد محل زندگی بعدیش رو دبی انتخاب کرد و حالا سینگل طور در این شهر برج نشین زندگی میکنه البته با کلی رفیق مرد و گولاخ!

911_fa_1_thumb_600x0

سحر+قریشی

وقتی سحر قریشی با یه گولاخ گنده ورزش میکنه سنگییین!

تصویر بالایی رو مشاهده کردین؟ ایشون آقای مجید قمری هستند که در حال حاضر حسابی خانوم بازیگر رو گرفتن به ورزش! سحر قریشی تو ایران ورزش زیادی میکرد و گهگاهی ویدیوهایی که به اشتراک میزاشت گویای این مطلب بود اما بعد از رفتن پیش تتلو داستان فرق کرد و سحر بانو شد یه روح که هر از گاهی چیزی ازش دیده میشه! اما سحر قریشی در دبی به کلی سبک زندگی خود را تغییر داد و حالا از بین چند ویدیویی که در یوتیوب جدیدش منتشر کرده بیشترش خانوم خانوما رو در ظاهر ورزش می بینیم!

اما مجید قمری یه بدنساز حرفه ای هستش که تو مسابقات آماتوری مستر المپیا هم شرکت کرده بود و سال ها مربی امیر مقاره بود و به قول معروف با خیلی از سلبریتی ها دمبل زده.

unknown_54511040_2180627178663699_5439251854234167964_n

ویروس دردناکی که از تتلو موند یادگاری واسه سحر قریشی!

اما سحر قریشی این روزا و در کشوری دیگر با شکل و شمایلی میچرخه که خب باهاشون نمیتونه پاشو تو ایران بذاره! قطعا وقتی شما خانومی عادی هم باشید، وقتی چهرتون تتو داره و دستانی کامل رنگی و خالکوبی شده دارید نمیتونید به راحتی برید بیرون و خرید و خلاصه زندگی آرومی داشته باشید، چه برسه به اینکه مهشهور باشید اونم در ایییین حد!

تنها چهره مشهوری که به این شدت تتو داره در بین ایرانی ها، امیر تتلو هستش که خب انگاری ویروس داره و هرکی میره پیشش یا باید تتو داشته باشه و یا باید تتو بشه و در آخر اینکه شبیه به این سلطان زورگو بشه و ویروسش منتقل شه! سحر قریشی هم به خواست خود و یا به دلیل برنامه ریزی که با تتل داشتند دست به این حرکت زد و شد خانوم آفتاب پرست با هزار رنگ! همین شد که خیلی از کاربران تتو روی بدن سحر قریشی رو یادگاری تتلو بدونن که به این راحتیام پاک بشو نیست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها