|

نیوشا ضیغمی بعد طلاقش چه زیر و زبری کرده صورت و استایلو؛ مثلا نالاحتی با این دَک و پز!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهوری که این روزا کمکار شده اما در عوض اینستاگرام ول کن کار نیست و با انتشار تصاویر رنگی از خودش کفر فالووراشو در میاره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور و عمل مملی سینما و تلویزونه که گهگاهی هم گریزی به جعبه جادویی میزنه و این مدلی نیست که مثلا مثل ترانه علیدوستی به بهانه های الکی خودش رو از این رسانه دور کنه بلکه پول سینما و شبکه خانگی تو جیبش بیشتر باشه! نیوشا ضیغمی رو همیشه در قالب خانومی جیغ جیغو دیدیم که اکثرا یه پسر و یا مردی عاااشقش میشه و خلاصه که ایشون خانوم خوشگله داستانه! نیوشا ضیغمی در حال حاضر فیلم و یا سریالی تو پخش نداره که حالا یا به خواست خودشه که کمرنگه و یا نبود پیشنهاد کاری!

IMG_1151

نیواش ضیغمی گوشیو برد تو حلقش و از ظاهر پر آرایش و عملیش عکسید ناجووور!

نیوشا بانو سالهاست که در این عرصعه فعالیت میکنه اما میدونید که خیلی وقته سینمای ما تبدیل شده به فضایی برای جمع آوری خانومای یروتزی و چشم رنگی و خلاصه که غیر طبیعی! این روند اونقدری زیاد شده که نیکی کریمی جمله ای حق در رابطش گفته! نیکی بانو بر این نظره که سینمای ما تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی که خب واقعیت هم همینه و نمونه بارزش نیوشا ضیغمی هست. اما از این ها گذشته خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش در کل فعالیت بسیار زیادی نداره و هر چند وقت یکبار تصویری رو به اشتراک میذاره که خب در این چند ماه اخیر با توجه به شرایط نابسامان کشورمون اکتیو بودنش کمتر هم شده! نیوشا ضیغمی اما در آخرین پستی که به تازگی گذاشت تصاویری از خودش بود با ده کیلو آرایش و لب و گونه و بینی نه چندان نرمالش، که مورد توجه هم قرار گرفت! ابتدا این تصاویر را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

unknown_323695275_932415914319953_7058449455309445082_n

unknown_324068508_750388642726911_9194811323846730009_n

unknown_323722273_139106045654648_999452871674763153_n

کپشن های پر حرف و حدیث نیوشا ضیغمی وقتی خودش خودشو لو میده! خانوم شیکمت سیره هااا

همنطور که عکسارو دیدین نیوشا بانو دوربین رو تا حلقوم خود آوردن و در حالی که به شدددت پوست خود را کشیدن، چهرشون رو با کلی میکاپ رنگی پنگی نمودن که نهایت شده فیسی عجیب!

نیوشا ضیغمی در این تصاویر آرایشی کامل به مانند عروس داره با موهایی که فر شده جوری که انگاری همین الان داره میره مهمونی. اما جالب اینجاست که این بازیگر دهه پنجاهیه ما کپشنی متفاوت از عکس نوشته که خب این کپشن به شدت صدای کاربران رو برد بالا که مگه نیوشا ضیغمی هم با اینهمه رنگ و لعاب و پووول مشکلی داره روزاش که بخواد رنگشونو تغییر بده! نیوشا ضیغمی نوشت: کاش میشد رنگ اینروزها رو عوض کرد

البته که خانوم بازیگر برای دو تصویر اول کپشنی دیگر داشت که خیلی مورد توجه قرار گرفت و سوژه شد. چرا چون نیوشا ضیغمی در این پست خودش رو زنی تنها خطاب میکنه و همین میشه که کلی حرف در میاد و دوباره قضیه طلاق نیوشا ضیغمی داغ میشه!

نیوشا ضیغمی در این کپشن نوشت: و این منم
زنی تنها
در آستانه فصلی سرد،
در ابتدای درک هستی الوده زمین
و یأس ساده و غمناک آسمان
و ناتوانی این دستهای سیمانی

623

نیوشا ضیغمی هی دماغشو کوبیده دوباره ساخته باز کوبیده دوباررره ساخته! اونم پیش شوهر بازیگر مشهور

خب در تصاویر اولیه بینی نیوشا خانوم ضیغمی رو دیدین؟ جالبه که بدونید این بازیگر مشهور سینما دو بار عمل بینی انجام داده و خب با توجه به اینکه خیلی راهش به پزشکای خوشگلاسیون میخوره، دائما در حال جَوون تر شده جوری که انگار نیوشا ضیغمی سنش جلو نمیره بلکه دنده عقب گرفته! اما برگردیم به سالهای دور که گفته می شود خانوم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی رو از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات رو به خداداد معرفی نموده و اینگونه باب آشنایی میون خانوم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی هم به ازدواج ختم شد.

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و اونطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

وقتی نیوشا ضیغمی از هیچ پولی نمیگذره و با این تبلیغ پرستیژش رفت زیر کامیون!

این روزا با استفاده از اینستاگرام (البته قبل از فیلترینگ) خیلی از کاربران عادی هم تبدیل به بلاگر و اینفلوئنسر شده بودن و با بزرگ کردن پیجشون حسابی درامد داشتن! حالا چجوری؟ میدونین که از طریق تبلیغات! خب حالا شما کن دیگه بازیگرم باشی و مشهور، ده هیچ از بلاگرا جلوتری و به راحتی میتونی کلی پول پارو کنی. اما از نیوشا ضیغمی بعید نبود چرا چون خانوم خانوما یَد طولایی در این راه داره. نیوشا ضیغمی گرچه خودش رو همانند بهاره رهنما منفور نکرده اما ریز و مجلسی از هیچ موردی هم نگذشته و پیش رفته! خب چرا باید یک بازیگر برای اینهممممه آیتم مختلف تبلیغ کنه؟ پرستیژ کاری چی میشه؟

اما تصاویری از نیوشا ضیغمی وجود داره که نشون میده ایشون برای شال و روسری هم مدل شدن و تا این حد جلو رفتن! قطعا مبلغ بسیار خوبی بهشون پیشنهاد شده وگرنه نیوشا ضیغمی با اونهمه پولدار بودن الکی نمیاد مدل روسری بشه!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی