|

بهاره رهنما از دُخیش چه ناجووور رکب خورد؛ خانوم به دنبال رویاهاش تو آمریکاس؟

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از اینکه دسترسی به اینستاگرام سخت شده مدتی بود که فعالیتش کم شده بود اما حالا دوباره خانوم داره به روزهای اوجش برمی گرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما تو این چند سال اخیر جزو پرحاشیه ترین سلبریتی ها بود و با وجود اینکه دیگه خیلی نقش و بازی خاصی از خانوم رو آثار سینمایی و تلویزیونی را شاهد نیستیم اما به دلیل فعالیت های زیاد بهاره رهنما تو اینستاگرام و فضای مجازی حواشی زیادی را ایجاد می کرد.

البته خیلی ها معتقدند بهاره رهنما برخی از این حواشی را خودخواسته و از روی عمد انجام می دهد تا از این طریق اسم بر سر زبان ها باشد و بتواند در فضای مجازی با استفاده از تبلیغ و بلاگری کسب درآمد کند.

unknown_320300344_127142453337348_1731880776442087832_n

بهاره رهنما و ماجرای مهاجرت به آمریکااا

به تازگی عکسی از بهاره خانوم رهنما چمدون بدست در فضای مجازی منتشر شده که برخی ها رسانه ها در فضای مجازی با انتشار این عکس تیتر زدن که بهاره رهنما به آمریکا مهاجرت کرد! این خبر درحالی منتشر شد که خوب است بدانید بهاره در اروپا و امریکا بستگان درجه اولی دارد و برادر ایشان ساکن اروپا است و خواهر بهاره که بهانه نام دارد ساکن کانادا است. اما آیا واقعاً بهاره رفتنی است؟

unknown_323935656_724621029075040_8056147619199320955_n

بعد از دیدن این خبر اگر پیج بهاره رهنما رو نظری بیاندازید متوجه می شوید که چنین پستی در هیچ کدام از صفحات شخصی و کاری بهاره رهنما وجود ندارد. پس ماجرای این عکس چیه؟

این عکس گویا مربوط به یکی از همکاری های تبلیغاتی گذشته بهاره رهنما است که بهاره خانوم در ازای دریافت مبلغی مناسب برای یکی از برندها و فروگاه های چمدان و کیف تبلیغ کرده بود.

وقتی بهاره رهنما هم پشت زن، زندگی آزادی درمیاد!

بهاره رهنما تو پیج اینستاگرامی خود را فعال حقوق زنان معرفی کرده و حتی لقب زن باران را هم برای خودش انتخاب کرده است. خانوم رهنما سابقه فعالیت در NGO های حمایت از زنان را هم دارد و چند باری برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و شاغل به منطق محروم کشور نظیر زاهدان و چابهار رفته بود و در همایش های بانوان توانمند این مناطق شرکت کده بود.

حالا هم خانوم رهنما ویدیویی منتشر کرد و در آن گفت که تمام قد پشت زنان و دختران کشورم هستم و حتی اکران فیلمش رو هم فعلاً به تعویق می اندازد.

وقتی دختر بهاره رهنما شده کُپ مامانش!

بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده که ثمره اون ها یه دختر خانوم حدوداً 20 و چند ساله به اسم پریا است که پدرش هم پیمان قاسم خانی است. دختر بهاره و پیمان چند سالی تو اتریش درس ساز و موسیقی خونده و حالا بعد از فراغت از تحصیل برگشته ایران و با مادرش زندگی می کنه. البته پریا خانوم با زن باباش یعنی میترا ابراهیمی هم گویا رابطه بسیار خوبی داره نشون به این نشون که پریا مدتی پیش یه عکس دونفره ا پیمان و همسر جوونش منتشر کرد و کلی برای اونا لاو ترکوند. البته انتشار این عکس با حواشی هم همراه بود و خیلی ها از این عکس با عنوان بهاره کُشون یاد کردند!

Untitled

پریا خانوم گفتیم که با بهاره زندگی می کنه و تو این مدت با مامان بازیگر و رفقای مامانش حسابی دور هم هستند و هر از گاهی فیلم و عکسای دوردورشون تو فضای مجازی منتشر می شه. اخیراً هم پریا خانوم یه سلفی مادر و دختری گرفته که شباهت زیادش با مامان بهاره توجه ها رو به خودش جلب کرد.

ezgif.com-gif-maker (6)

بیوگرافی بهاره رهنما و دو طلاق در کمتر از نیم قرن!

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز است. او بعد از جدا شدن از پیمان قاسمخانی با یه فعال و بیزینس من حوزه لوام آرایشی به اسم امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و با وجود اینکه در ظاهر همه چیز خوب و عاشقانه به نظر می رسید اما این ازدواج بیش از 2 سال دوام نداشت و بهاره سال گذشته از همسر دومش هم طلاق گرفت.

bahareh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها