|

مهراوه شریفی نیا خودشو به زور تو استایل کوتاهش جا داد؛ پاشنه بلندای خواهرش شونصد سانته!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر جذاب ایرانی که این روزا کمرنگ شده اما تصاویر چیتان پیتان زیادی که تو فضای مجازی داره خیلی میره تو حاشیه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که البته بیشتر در جعبه جادویی و تئاتر دیده میشه و کمتر بر روی پرده نقره ای و یا سریال های شبکه خانگی! این در حالیه که مهراوه شریفی نیا از معدود بازیگرایی هستش که مادر پدرش یعنی خانوم آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا هنرمندان به نام و اسم و رسم دار سینمان و خانوم خانوما هم میتونست تا به حال بارها و بارها بره بر روی پرده نقره ای اما انگاری به خواست خودش این حرکت رو نزده چرا که چهره خوشگلش رو هم داره! این روزا دیگه سینما پر شده از خانومای خوشگلی که بیشتر از استعداد، قیافه دارن و به همین علت راه پیدا کردن! مهراوه شریفی نیا از بچگی تو این عرصه بوده و بازی کرده اما این چند وقته کمرنگ شده چه در شغلش و چه در صفحه اینستاگرامش. مهراوه شریفی نیا از این مدل چهره هاست که حاشیه خاصی نداره و خودش رو تو دردسر نمیندازه بلکه همیشه سعی داره در عین حال که خودشه و ادا نمیاد، محبوب و تو دلی باشه که هست.

ac-image-XY1619018288yL

مهراوه شریفی نیا و خونوادش چه سیس عقابی میان با تریپاشون!

مهراوه شریفی نیا این مدلیه که گفتیم حاشیه نداره اماااا از استایل های ناجور و عجیب زیاد استفاده میکنه که خب همین مواد باعث میشه تا خود به خود بره تو جنجال و دیده شدن های اونجوری! مهراوه شریفی نیا و آبجی خانومش ملیکا بانو اینطور که مشخصه اعتقادی به حجاب ندارن و گاهی با مامان جانشون تصاویری رو منتشر میکنن که گویای این موضوع است. مثلا مدتی پیش تصویر از این خونواده منتشر شد که هر کدوم یه مدل جلب توجه داشتند.

البته که ظاهر و استایل یک فرد به خودش مربوطه و اگه قرار بر این باشه که همه شبیه به ما و خواستمون برن جلو عمرا بشه! پنج انگشت هیچگاه شبیه به هم نیستن  حتی دو خواهر هم عقاید و ذهنیتشون با هم متفاوته چه برسه به اینکه آدما همه مثل هم بشن! اما خب برخی از بازیگرامونم هستند که به خصوص بعد از کم شدن کرونا خیلی تغیر کردن و از اونجایی که راه به راه میومدن به مراسمات سینمایی، به رخ کشیدنای فراوونی با تریپای مختلفشون برای هم داشتن!

مهراوه+شریفی+نیا

مهراوه شریفی نیا انگاری به زووور خودشو تو این لباس جا داده!

از دیگر نمونه هایی که باعث شد تا مهراوه شریفی نیا خیلی بد دید بشه تصویری بود که مدتی پیش از خانوم بازیگر در خارج از کشور منتشر شد. مهراوه شریفی نیا در حالی که اندامی بسیار درشت داشت با انتخابی نه چندان درست و زیبا، خودش رو انداخت تو دامن حاشیه که البته حق هم بود! خیلی از بازیگران هستند به مانند ترانه علیدوستی که در مراسمات خارجی اصلا عملکرد خوبی در اینستاگرامشون ندارن و اصلا جدا از نامتعارف بودن، خوشتیپ ظاهر نمیشن. مهراوه بانو نیز در این شرایط جدا از جذب بودن نامیزون لباسش زیاد خوش استایل هم دیده نشد.

7183_449

bazigarane_zan_style_1633714533

ملیکا خانوم شریفی نیا رو ببین چه تغییری کرده!

از مهراوه که گفتیم یکم هم از آبجی ملیکاش بگیم. ملیکا هم مثل خواهر بزرگش دختری با استعداد و به دور از حاشیه هستش و طرفدارای خودش رو هم داره. خانوم خانوما در اینستاگرام فعاله و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کنندش هستند.ملیکا خانوم موهایی فرفری داره و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کنه اما موضوع دیگری که وجود داره اینه که تو خانواده شریفی نیا به نظر ژن چاقی ارثیه و دخترا هم استعداد زود چاق شدن رو دارن به خصوص ملیکا که اصلاً یه زمانی حسابی تپل و چاق بود اما خانوم تو یه مقطعی تصمیم گرفت که لاغر بشه و با اراده تونست کیلو کیلو وزن کم کنه و حدود 30 کیلویی وزنش رو بیاره پایین و اینطور که از تصویر پایین و عکس و استوری های خانوم خانوما معلومه از وقتی که لاغر شده حسابی دلبری میکنه و از کفش های پاشنه بلند زیادی استفاده میکنه.

melikasharifinia_1562955190_1

کمی بیشتر با مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

 مهراوه بانو چهره ای ناز و دلبرونه داره که خدادادی هم هستش و به مانند خیلیییی از بازیگران زن صورتش رو لب و گونه پروتزی نکرده و حتی به بینی که خیلی از خانوما در این عرصه میرن فندقیش میکنن، هم دستی نبرده و اتفاقا اعتماد به نفس بالایی هم داره.

280587-Gahar-ir

مهراوه+شریفی+نیا (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی