|

وقتی ریحانه پارسا یهووو زد زیر همه چی؛ استعداد ناجورش چه شکوفا شد اونور!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بعد از اینکه رفت ترکیه اوضاع و احوال و فازش کلاً فرق کرده و البته این تغییر رو میشه تو ظاهر و استایل خانوم بازیگر هم جست!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ریحانه پارسا از اون هنرمندان و بازیگرانی بود که خیلی زود معروف شد و فقط با 5 اثر تونست خودش رو به عنوان یکی از سوپراستارهای آینده دار بازیگری ایران معرفی کنه نکته جالب کار اینه که از این 5 اثر دوتاش هم هنوز اکران نشده و در واقع مردم فقط ریحانه رو تو سریال پدر و سه فیلم سینمایی دیدن که تو هیچ کدوم از اون ها هم نقش اول نبود!

در واقع میشه گفت ریحانه خانوم پارسا بیشتر به خاطر حواشی که داشت و جار و جنجال هاش معروف شد نه هنر و استعداد بازیگریش! ریحانه بعد از اینکه تو سریال پدر در قامت یه دختر چادری و ساده معروف شد تو فستیوال ها و مراسم هایی که دعوت می شد یه جور دیگه می پوشید و همه توجه هارو به خودش جلب می کرد.

315636_662

اعلام برائت ریحانه پارسا از لیلای پدر!

ریحانه پارسا زمانی که ایران بود تو شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!»

422818_760

وقتی ریحانه پارسا یهو اونور شکوفا شد!

ریحانه پارسا اما خیلی بعد از معروف شدنش تو ایران نموند و رفت ترکیه. تو استانبول فضا برای ریحانه باز بود و تونست هر جور که دلش می خواد رفتار کنه و به خصوص در اوایل رفتنش که خیلی ها خانوم رو متهم کردن به عقده گشایی و اینکه همین پاش رسید به خارج از کشور کلاً روی واقعی خودش رو نشون داد!

البته الان ریحانه پارسا خیلی آروم و بهتر شده و یه جورایی میشه گفت انگاری سرش خورده به سنگ! چرا که حالا ریحانه بیشتر سرش تو کار خودشه و تو استانبول تئاتر کار می کنه و فیلم کوتاه می سازه و ورزش می کنه. به این موارد اضافه کنید که خانوم بازیگر تو خارج با یه پسر ایرونی نامزد کرده و شاید در آینده نزدیک بشنوید که ریحانه پارسا ازدواج کرد!

reyhaneh parsa

وقتی ریحانه پارسا تتوهای معنادارشُ میکوبه تو لنز دوربین!

ریحانه پارسا خب جدیداً هم ظاهر و هم باطنش تغییر کرده و خانوم کلاً با اون چه که ایران بود زمین تا آسمون فرق داره! ریحان خانوم جدیداً کلی تتو رو بدنش خالکوبی کرده و طوری هم می پوشه که اون ها همه نشون داده بشه.

ریحانه خانوم در کنار تتوهای عجیب و غریبش که او رو شبیه فراماسونرها نشون میده بعضی اوقات یه مدلی میشه که انگاری واقعا میخواد خودش رو به یه گروه خاص وابسته نشون بده که البته اون گروه چندان نمیشه راجع بهش چیزی گفت. از نمادهایی که در عکس هاش داره تا تتوهای خاص و الگوبرداری شدش همه سوژه ای هستن که کاربران فضای مجازی رو گنگ کردن!

unknown_323833828_1386937818778927_2840409561633365318_n

reyhaneparsaj_1663232735

وقتی ریحانه پارسا از جذابیتش تو ترکیه پول درمیاره!

گفتیم که ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر تونسته تا حدودی به اوضاع و احوالش سر و سامان بده و به تدریج داره بین ایرانی های ساکن ترکیه به یک شخص موجه تبدیل میشه. به تازگی ریحانه یک ویدیو تبلیغاتی تو صفحه شخصی خودش منتشر کرده که گویا برای مربوط به تبلیغ ایشون برای یک سالن آرایش و زیبایی ایرانی در شهر استانبول است و خانوم بازیگر برای اینکه این تبلیغ رو منتشر کنه پول خیلی خوبی هم گرفته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها