|

شروع ناجووور گلشیفته فراهانی اونور آب؛ خانم خودِ خود واقعیشُ به همه نشون داد!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر با استعداد ایرانی حالا تو سینمای هالیوود برای خودش برو بیایی راه انداخته و حسابی اونجا کیفش کوکه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- گلشیفته فراهانی معروف ترین چهره سینمایی حال حاضر ایران در عرصه بین المللی است. گلشیفته تو سینمای ایران با درخت گلابی داریوش مهرجویی کارش را آغاز کرد آغازی که البته در همان ابتدا مورد توجه هم قرار گرفت و گلشیفته را در 14 سالگی برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر کرد و در کل تاریخ جشنواره او جوان ترین فردی بود که دست به سیمرغ رسید.

اما اوج کار گلشیفته را می شود ایفای نقش او در فیلم میم مثل مادر ملاقلی پور و البته درباره الی اصغر فرهادی دانست. در واقع گلی سینمای ایران با این دواثر خودش رو به همه ثابت کرد به خصوص فیلم فرهادی که اکران های بین المللی آن باعث شد ازی گلشیفته و سایر بازیگران اون فیلم تو سطح جهانی هم دیده بشه.

ojJxaAlejpChhYt529UQ

این اولین و آخری همکاری گلشیفته با اصغر فرهادی بود و بعد از این فیلم رابطه این دو چهره مطرح سینمای ایران یه جورایی میشه گفت کارد و پنیر شد و حتی کار به جایی رسید که گلشیفته فراهانی تهمت های عجیب و غریبی به فرهادی زد.

خانوم بازیگر در گفتگویی که اخیراً با نیویورکر داشت گفت: بعد از بازی در «مجموعه دروغ‌ها» مشکلاتی برای او پیش اومد و حتی احتمال ممنوع الکاری او مطرح بود. 

گلشیفته می‌گوید: «نتوانستند کاری کنند که من احساس گناه کنم. اما فرهادی توانست این کار را بکند. او کاری کرد من باور کنم که با ترک ایران، با نپوشیدن روسری، من کاری بسیار اشتباه کرده‌ام».

گلشیفته در ادامه این گزارش مدعی می‌شود: «او از من خواست که یک نامه عذرخواهی خطاب به مقامات بنویسم و بعد از این نامه می‌توانم به ایران برگردم.
aYBH8ZH2q9qg

وقتی گلشیفته تو هالیوود +18 شروع کرد!

به هر حال هرچه بود گلشیفته فراهانی از ایران رفت و شد یه سوپراستار هالیوودی البته نه به همین سادگی! گلشیفته تو سینمای هالیوود فراز و فرود زیاد داشت و کارش را با فیلم های آغاز کرد که شاید خیلی مناسب نبود و یه جورایی میشه اون هارو در زمره فیلم های +18 درنظر گرفت. البته حضور +18 گلشیفته در آغازین روزهای حضورش در هایوود فقط به یک فیلم خلاصه نشد و اون زمان شاهد عکس و پرتره های نامناسب خانوم بازیگر روی جلد مجلات هم بودیم.موضوعی که البته خود گلشیفته درباره اون ها توضیح داد و یه جورایی گفت در عمل انجام شده قرار گرفته بود!

تیپ شاخ دارِ گلشیفته فراهانی دربند با گیسای پریشون!

گلشیفته خانوم که مدتی میشه زده تو کار آتلیه بازی و اونور آب داره با ژستای خفن و استایلای جذابی که داره، کلی غوغا میکنه به تازگی عکسی منتشر کرد که باز هم تم خاص اون مخاطبین رو به فکر وامیداره. این بازیگر خوش چهره برخلاف بسیاری از هم حرفه های خودش سعی داره جلوه دیگه ای از کار عکاسی رو به نمایش بذاره و با تیپ یا ژست منحصر به فردش تموم اینستا رو زیر و رو میکنه. در فوتو جدید گلشیفته فراهانی او با دست های بسته و عکسی سیاه و سفید از خودش رونمایی کرده که دلیل و تفسیر این عکس رو به شما واگذار میکنیم.

q hy

این خودِ خود گلشیفته است بدون هیچ روتوش و فیلتری!

گلشیفته فراهانی دیگه داره دهه چهارم عمرش رو هم تموم میکنه و وارد دهه پنجم از زندگیش میشه. خانوم بازیگر که دیگه چل چچلیش داره فرا میرسه، اصولا اهل رنگ موهای عجیب نیست و خب هم به دلیل نچرال پسندیش و هم برای بالا نبردن سنش همیشه با موهایی تیره و طبیعی طور دیده میشه.

اما خب از اونجایی که سن و سال کمی نداره گلشیفته خانوم نیز گرد پیری و موهای سپید رو ظاهرش به وجود اومده و همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید موهای سفیدشم کم نیست اما خب مسئله اینجاست که گلی خانوم در صفحه اینستاگرامشون هم این مدلی عکس دارن و هم با موهایی تمام مشکی! به همین دلیل برخی از کاربران برای این تصاویر وی میگن گلشیفته بالاخره اون سن و چهره اصلیش رو نشون داد!

 golfarahani_1594396070_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها