|

برزو ارجمند تو آمریکا چه وضعی بهم زد؛ خوشگلای هالیوود همه اومدن زیردست خانوش!

borzou arjmand shayanews

برزو ارجمند حدود چند ماهی میه که از ایران به آمرکا مهاجرت کرده و حالا این روزها شاهد روی جدیدی از آقای بازیگر هستیم که خیلی هارو گفت زده کرد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برزو ارجمند جزو اون دسته از بازیگرانی بود که نقش های مختلفی رو تو سینما و تلویزیون ایران بازی کرد از نقش های طنز و شادب گیرید تا کارهای اجتماعی و جنگی و حتی ایفای نقش روحانی. در واقع میشه بگیم هر کارکتری که شما فکرش رو بکنید برزو ارجمند اون رو بازی کرده. آقای بازیگر یک ویژگی دیگه هم داره و اونم اینکه هیچ وقت نقش اول نبوده و همیشه یک نقش مکمل خوب بود!

برزو ارجمند حالا چند ماهی میشه که از ایران رفته و ساکن آمریکا شده خود برزو دلیل این مهاجرت رو آینده فرزندش عنوان کرده و اینکه دلش می خواد فرزندش در جامعه دیگری بزرگ بشه.

برزو ارجمند بعد از اینکه از ایران رفت با یکی از رسانه های اونور آبی مصاحبی کرد و وقتی خبرنگار ازش درباره سابقه کاری پرسید اینطور جواب داد: شما از هر بازیگر مردی سؤال کنید دو نقش را خیلی دوست دارد بازی کند یکی نقش یک روحانی و یکی هم نقش معتاد. که من خدا را شکر هر دو را توانستم تجربه کنم.

500

پازلی که شد بهونه مهاجرت برزو

برزو ارجمند انگار از مدت ها پیش برای رفتن به آمریکا برنامه ریخته بود و همین جور یهویی و هول هولکی بارو بنه جمع نکرد. آقا حتی به فکر امرار معاشش هم بود به همراه رفیق گرمابه و گلستانش یعنی احسان خان کرمی برنامه یک تئاتر دو نفره رو از مدت ها قبل ریخته بودن و حتی به بهانه اجرای این نمایش تو شهرهای مختلف کانادا و آمریکا از ایران رفتند و دیگه برنگشتن. این نمایش که کارگردان و بازیگر و کلاً همه چیش برزو واحسان کرمی هستند اسمش پازل هست و تا حالا تو خیلی از شهرهای آمریکا و کانادا رفته روی صحنه و خدا می دونه ولی خوده برزو و احسان که می گن هر جا میریم با استقبال گرم مردوم مواجه می شیم و کلی تماشاگر میاد پای اجرامون!

unknown_275055494_245305501145999_3622776360397598174_n

رفاقت برزو ارجمند با لس آنجلس نیشین های ممنوعه!

برزو ارجمند پیش از اینکه ساکن دائم آمریکا بشه هم چند باری به بهانه اجرای برنامه به ینگه دنیا سفر کرده بود و عکس هایی که حالا آقای بازیگر از اون سفرها منتشر می کنه نون میده که برزو با خواننده های لس آنجلسی هم رفاقت داره.به تازگی عکسی از برزو در کنار کامران و هومن منتشر شده که گویا برای چند سال پیش است و یا برزو رفته بود به کنسرت اون ها و یا این دوبرادر اومده بودن به برنامه برزو اینا....

برزو+ارجمند (2)

وقتی زن برزو اونور اوضاع و احوالش بهتره از آقاشونه!

گفتیم که برزو خیلی حساب شده مهاجرت کرد و حتی نگذاشت که خانومش هم تو آمریکا بیکار بمونه! البته پارمیس خانوم زند همسر برزو گریمور هستند و تو ایران همه تو خیلی از آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان چهره پرداز و گریمور حضور داشتند. خانوم زند تو آمریکا هم گویا به عنوان گریمور و میکاپ آرتیست فعالیت می کنند. در روزهای اخیر تصاویری از ایشون که در حال گریم شالی زمردی مجری فاکس نیوز هستند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

parmis zand

وقتی پارمیس خانوم شوخی شوخی شد زنِ برزو!

برزو ارجمند درباره ازدواجش با خانوم زند و نحوه آشنایی شون توضیحات جذاب و جالبی داد. او این ماجرا را اینطور روایت می کن: من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم. مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم.

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی؟

خندید و گفت: شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت: آره!

borzu-arj-new

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها