|

عکس یجوری الهام پاوه نژاد با آقای منوتویی؛ خانوم فیگورای اینستاش حسابی ارشاد لازمه!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد جزو اون بازیگرای هستش که تو فضای مجازی و اینستاگرامش انار اهل یه دنیای دیگه است و دیدن برخی عکس هاش همه رو متعجب می کنه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد رو بیشتر با تئاتر می شناسیم تا سینما البته خانوم بازیگر تا چند سال قبل تو تلویزیون هم فعال بود و هر از گاهی تو فیلم و سریال های مختلف بازی ایشون رو می دیدیم اما اخیراً خیلی با صداوسیما همکاری نمی کنه. الهام پاوه نژاد خیلی بهش نمیاد اما تو فضای مجازی و اینستاگرام تا دلتون بخواد فعال هستش و کلی عکس و مطلب هست تو پیجش و خلاصه اینکه اگه یه سر بزنید صفحه خانوم حداقل نیم ساعتی سرگرم تماشای پست هاش می شید.

الهام پاوه نژاد متولد 1350 هست و یعنی 51 سالشه اما در این بین مثل خیلی از همکاراش عاااشق میکاپه و سعی داره تا با آرایش های سنگین هم خوشگلتر به نظر بیاد و هم جَوون البته این بگم براتون که الهام خانوم واسه میکاپ و خوشگل شدن یه همراه و پایه هم داره که دخترش کردیا خانومه که اگه کلی هم عکس دو نفره باحال باهم دارن که شباهتشون باهم نکته جالب بوده واسه کاربرا...

unknown_241526148_413191753571370_6395273196287629583_n

411833_814

استایل ورزشکاری الهام خانوم پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد جزو اون دسته خانوم های بازیگری که نسبت به سنش خیلی خوب مونده و حسابی رو فرمه و اونطور که به نظر میاد خانوم حسابی اهل ورزش هستند و یه جورایی میشه گفت حرفه ای ورزش می کنن. در خصوص الهام خانوم پاوه نژاد این رو هم بگیم که خانوم از اون دسته چهره های مشهوره که عکسای چشم درار و متعجب کُن زیادی میذاره. مثلا مدتی پیش یه عکس قدی از خودش گذاشت که سیس عقابش رو حفظ کرده و با استایل ورزشیش خواسته تا اندامش رو به رخ بکشه که البته به این هدفشم رسید.

unknown_302351797_5395496877237452_6482388160243259605_n

وقتی تیپ و استایل ورزشی الهام پاوه نژاد میشه محل بحث کاربرا

الهام پاوه نژاد برخلاف تصور خیلی قرتی و جذاب پوشه و به تازگی هم که تصویری از خودش در حال دوچرخه سواری منتشر کرد که پوشش نه چندان مناسبش صدای کاربرها رو درآورد!

یک از کاربران در نظرات نوشته بود: ظاهرا گشت ارشاد فقط برای مردم عادیه و بازیگرا رو نه گشت کاری داره نه مسئولین سینما و تلویزیون!

elham pavenejad

الهام پاوه نژاد و جینگول بازی با گیسای پاشیده و بافیده اش!

در مورد الهام پاوه نژاد باید بگیم که ایشون به شدت از تریپ خانومای جینگول مستونی هستند که راه به راه استایل عوض میکنن و همیشه هم جَوونانه و رنگی دیده میشن، نه اتوکشیده و خیلی سنگین!

شاهد این مدعا هم تصاویری بسیار نزدیک از ایشونه که همانند دختران 18 ساله برق لبشون و البته موهای پاشیده تو صورتشون مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

268

586

گفتیم که الهام خانوم بیشتر از اینکه بازیگر سینما و تلویزیون باشه اهل تئاتر هست و جالب اینکه نقش های رو هم که روی صحنه اجرا می کنه بیشترشون خانوم های جذابی هستند که آرایش زیاد دارن و زیبان!

Untitled

کژوال پوشی الهام پاوه نژاد لبِ ساحل

الهام پاوه نژاد کلا اهل راحت پوشی و تیپای کژواله که حالا با آیتمای مختلف ترکیبش میکنه تا به اون چیزی که میخواد برسه. مثلا خانوم بازیگر به تازگی تصویری ازشون منتشر شده که با یک پیراهین بلند شبیه به مانتوهای عبایی هستند اما لباسشون که یکم طرح سنتی داره کمی تا قسمتی با مدل بستنش روسری تناقض داشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت. نکته دیگه هم اینکه خانوم این عکس ها رو پشت سرهم و مثل یه آلبوم ویدیویی درست کرد و گذاشت تو پیج 1.5 میلیونش تا همه ببینن.

عکس جالب از الهام پاوه نژاد و احسان خان کرمی

خب میدونیم که این روزا احسان کرمی خواننده، بازیگر و صداپیشه ایرانی به شبکه منوتو جوین شده و خلاصه که انگاری دیگه قید ایران اومدن رو زده که البته از نگاه برخی این حرکت وی ماهی از آب گل آلود گرفتن بود و از نظر برخی دیگر هم انتخابی شخصی!

اما از حال حاضر آقای کرمی که بگذریم و یکم برگردیم به عقب همون دوران وحشتناک کرونا، باید بگیم که ایشون با خانوم الهام پاوه نژاد بارها و بارها تصاویر بسیار نزدیک و دوستانه ای منتشر کردند و خب به دلیل نمایش لاموزیکا حسابی چفت تو چفت شده بودند. 

اما انگاری این ارتباط در حد همون کار و نمایش و هنر نبوده و این دو چهره روابط نزدیک تری هم داشتند که خب عکسشونم در فضای مجازی هست! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام خانوم البته کاملا بی حجاب هستند و سوال اینجاست که چرا؟!!

Untitled

بیوگرافی الهام پاوه نژاد و شوهری که هیچ نشانی ازش نیست!

الهام پاوه نژاد متولد 27 شهریور 1350 در تهران تحصیلکرده فوق دیپلم رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد که در 23 سالگی به شهرت رسید و حالا تنها یک فرزند دختر داره به اسم کردیا البته مدتی پیش شایعاتی در خصوص طلاق و جدا شدن الهام پاوه نژد از همسرش هم منتشر شد که خانوم بازیگر هیچ وقت نخاست در موردش صحبت کنه اما هر چه هست میون پست های و عکس های پر تعداد پیج الهام پاوه نژاد هیچ رد و نشونی از  همسرش نیست!

نکته پایانی در مورد الهام پاوه نژاد اینکه ایشون علاوه بر بازیگری اهل شعر و شاعری هم هستن و به گفته خودش: سال 1380 من اولین نفری بعد از انقلاب بودم که برای خواندن اشعار فروخ فرخزاد مجوز گرفتم اما تلاشم برای عرضه شعرخوانی به بازار به نتیجه نرسید.

unknown_300930525_5603045723120354_7590378647846717520_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها