|

لوور گردیِ باکلاس لیندا کیانی که فقط باندانا پوشیده؛ فیلتر میلتر جواب نی خوشگلیش سَره!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر جذاب و مایه دار ایرانیه که از یه تایم به بعد ابهت خاصی گرفت و حالا خانوم خانوما از تصاویر اونور آبیشون رونمایی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی از بازیگرای جذاب ایرانیه که تا به این جای کار تونسته سابقه کاری بسیار جذابی رو برای خودش بسازه چرا که لیندا کیانی از این مدل خامومای بازیگری نبود که بخواد فقط و فقط تو سینما کار کنه و یا با استفاده از پارتی بازی و این حرف ها به اونچه که میخواد برسه، بلکه تلاش خودش رو دست کم نگرفته و با همون تلویزیون شروع کرد که خب اگه یادتون باشه تا حالا در سریال های تلویزیونی بسیاری دیده شده. لیندا کیانی اما از یه جا به بعد همانند خیلی از بازیگران دیگه زمانی که پاش به پرده نقره ای و شبکه خانگی رسید بیخیال جعبه جادویی شد و حالا اگه مخاطبی هستید که لیندا کیانی از بازیگرای مورد علاقتونه باید بگیم که برای دیدن کراشتون بهتره سری به این دو فضا بزنید نه تلوزیون! 

لیندا کیانی از هنرمدان خوش بر و روی این عرصه می باشد که دهه پنجاهیه ها ولی هنوز ازدواج نکرده و ترجیحش بر این بوده تا تنها و سینگل طور به راه و حرفه خود ادامه بده. لیندا بانو در اینستاگرام و مجازی که هیچ، فضای واقعی رو هم جوییده گذاشته کنار چرا که لیندا کیانی این مدلیه که هم در مجای و هم واقعیت، فعالیت به شدت بالایی داره و کلا نمیزاره هیچ جوره بهش بد بگذر! مثلا مدتی پیش تصاویری از خودش به اشتراک گذاشت که برای یک سفر خارجیش بود و خانوم خانما به مانند همیشه با ژستای عقاب گون خود همرو زخمی نمودن!!

لیندا+کیانی

لیندا+کیانی (3)

لیندا+کیانی (2)

لیندا+کیانی (1)

لیندا کیانی بی روتوش و بی کلک اصله اصله خوشگلیو داره!

لیندا کیانی یه دختر دهه پنجاهیه که شاید بهش نیاد سن سالش و خوب مونده باشه اما خب از سپیدی موها میشه فهمید چه خبره!

لیندا کیانی از خوبیایی که داره اینه که چهره ای نچراله و اهل پروتز و عمل و خلاصه صورتای پفکی و عروسکی نیست! خانوم بازیگر اعتماد به نفس خوبیم داره و در عین حال که زیر تیغ جراحی و سوزن نرفته، تصاویر خود را هم بدون فیلترهای اینستایی منتشر میکنه و اهل فیلتر بازی و تغییر چهره و صاف و صوف کردن های این مدلی هم نیست!

در تصاویر بالایی هم همونطور که مشاهده کردید بدون میکاپ و یا روتوش خاصی این تصویر رو به اشتراک گذاشته و اغلب هم همینطوره مگه این عکسش آتلیه ای باشه!

unknown_286298264_762608108083720_5697820638189898774_n

Untitled

لیندا کیانی یه پاش تو سالنای زیبایی و پای دیگر تو سالنای لباسی!

همونطور که گفتیم لیندا کیانی ابتدا با بازی در سریال های تلویزیونی شروع به کار کرد و حالا خانم بازیگر رو تنها در سینما و سالن و مزون های خاص و خفن می بینیم. این بازیگر هواران بسیاااری هم دارد اما نسبت به گذشته کمی خودشیفته و مغرور شده که خب شاید بشه بهش حق داد.

لیندا کیانی تو صفحه اینستاگرامش خیلی اکتیوه و تند به تند تصاویری از خود به هر شکل و شمایلی که باشه منتشر می کنه. البته در مدتی که مراسمات سینمایی پشت هم بود و جشنواره هم برگزار شد خانم بازیگر در همه اون ها حضور داشت و هربار هم با تیپ و استایلی جدید و هنری میومد و گاهی هم نامتعارف!

از این ها که بگذریم لیندا کیانی همونطور که گفتیم زیاد تو سالن و مزون ها دعوت میشه تا هم کارش راه بیوفته و هم تبلیغی جذاب برای اون سالن باشه. وی مدتی پیش به یک مرکز زیبایی رفت و فیلم و عکسش رو هم منتشر کرد. البته این سالن از سلبریتی های دیگری هم دعوت داشته اما فالوور های پایینی داره که خب با این روش خیلی از کسب و کارها تونستن خودشون رو بکشن بالا!

لیندا کیانی و کراش جذابش تو سینما! بازیگرا چه راحت علاقشون رو نسبت به هم میگن

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همان معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانوم درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود. لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

grfdxg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها