|

دنیز دختر اول علی دایی با این حرکت اَینشتَین زیر پاشم نیست؛ مامانش پروتزیه و اَبر مدل!

deniz daei shayanews

دنیز دختر اول علی دایی می باشد که همراه با مادرش خارج از ایران زندگی میکنه و به تازگی مامان خانوم خبر از قبولی دنیز در دانشگاه آکسفورد دادن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قبلنا شاید اخبار بیشتر تو حول و حوش سبلریتی هایی میگذشت که تو راستای سینما و تلویزیون فعالیت دارند، اما حالا دیگه خیلی چیزا فرق کرده و قشرهای متفاوتی وارد این جنجالات شدند که خب با استفاده از اینستاگرام به اهداف خودشون میرسین! ممکنه بپرسین مگه قراره چیکار کنن که میگی اهداف؟ خب تو دهه نود بود که اینستاگرام خیلی بولد شد و مورد استفاده قرار گرفت تو دهه های قبل که این چنین نبود! حالا از طریق این سرویس جهانی مثلا ما میتونیم از اخبار همسر اول علی دایی باخبر بشیم! خیلی زود وارد اصل مطلب شدیم اما باید گفته شه دنیز دختر اول علی دایی می باشد که تابستون همین سال گذشته تنها 5 هزار دنبال کننده در اینستا داشت ولی حالا با وجود حواشی که واسش ساخته شد خانوم خانوما رو خیلیا شناختن، حالا دنیز 320 هزار فالوور بیشتر از سال گذشته داره و این میشه موضوعی که در ابتدا در رابطه باهاش صحبت کردیم که خب با اینستا چجوری آدما از هم خبر پیدا میکنند. دنیز دختر اول علی دایی می باشد که از بچگیش همراه با مامی اونور آب زندگی کرده!

unknown_56905182_130809678083740_2005007200917794092_n

اینجوریاست که دنیز رو همه دیگه میشناسن، همممه!

علی دایی خود به تنهایی کوهی از حاشیه میتونه باهاش اما از اونجایی که کار درسته و به شدددت محبوب، خب این جنجال سازیه توسط افرادی که سرشون درد میکنه واسه حاشیه سازی انجام نمیشه! دنیز بانو یه دختر 18 سالست که با استفاده از بابا جانش مشهور شد و حالا مغرورانه تر از پیش داره جلو میره که این موضوع رو به راحتی میشه از پیجش فهمید!

قبلنا دنیز اصلا تو این فاز و نولا نبود که نشون بده پدرش چه کسیه؛ اما بعد از اینکه یه سر اومد ایران و با علی دایی سر میز بیلیارد دیده شد و بعد هم داستان صحبت های علی آقا دایی در رابطه با ازدواجش اومد وسط، دنیز دایی شهرتی عجیب پیدا کرد چرا که تا اون تایم کمتر کسی خبر داشت که علی دایی دو دختر داره و بعد از مصاحبه فردوسی پور با علی دایی بود که دنیز نیز معرفی شد و خیلی ها فهمیدند در  این دنیا دختری به نام دنیز دیی وجود داره و به جهت شناخت با وی هجومی سنگین بردند به سمت پیجش!

Untitled

وقتی دنیز دختر علی دایی راه پیدا میکنه به خفن ترین دانشگاه جهان!

دنیز دایی همانند پدرش دختری کم حاشیه و زبر و زرنگه که تا به اینجای کار تونسته خودش رو حسابی تو دل مخاطب جا کنه. دنیز بانو باز هم به مانند پدرش دختری تلاشگر و موفقه که به تازگی از سوی مامان جانش متوجه شدیم موفقیتی دیگر هم کسب کرده که خب میشه گفت واااقعا ایول داره! در ادامه جدیدترین پست مهسا مادر دنیز دایی رو مشاهده می کنید که به همنی منسابت برای دخترش متن و تصویری زیبا منتشر کرد.

Untitled

وقتی دنیز از باباش یعنی علی دایی خیلییی عصبانی میشه!

اما حالا که صحبت از مادر دنیز خانوم شاید بهتره کمی تا قسمتی هم با ایشون آشنا بشیم. دنیز متولد سال 83 هستش که خب اگه یکسال قبلش هم حساب کنیم میشه گفت علی دایی تقریبا در سال 82 با مهسا مادر دنیز آشنا شده که خب با توجه به گفته های خود علی دایی که بر این نظره تنها یکبار ازدواج کرده، خیلی از کاربران شک رو بر این گذاشتن که مهسا بانو ازدواج دائمی نبودن به همین علت علی آقا دایی ایشون رو این مدلی ذکر کرده. البته که همین موضوع هم باعث ناراحتی و عصبانیت دنیز شد و در دفاع از مادرش و خودش واکنشی تند به پدر جان نشون داد اما این هم گذشت و تمام شد!

Capture

همسر اول علی دایی شیکول ترینِ! خانوم پروتزا کیلویی هستن؟!

حالا مهسا خانوم در اینستاگرم پیجی با بیش از 50 هزار دنبال کننده دارد که خب ایشون هم اهل حاشیه سازی نیست اما چون دنیز رو داره خیلیا ایشون رو هم شناختند. از طرفی هم خود مهسا چهره و ظاهری به شدت داف طور داره که پروتز نصف صورتش رو گرفته و بقیش رو هم بوتاکس و فیلتر و هررر حرکتی که شما فکرشو کنید زده! مهسا خانوم صورتی ساخته که اصلا بهش نمیاد مادر دختری 18 ساله باشه؛ به همین جهت خیلی وقت ها مورد هجوم نظرات مختلف قرار میگیره و خب چون اونور زندگی میکنن نوع پوشش اونها نیز در این نظرات تاثیر گذاره!

unknown_311101661_1346637912532839_8149631984758092964_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها