|

سپیده خداوردی شال و کلاه کرد اروپایی فیگورم میاد تاریخی؛ تریپ خونگی لوکسشووو!

sepide khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران می باشد که اونجا ساده و مظلوم دیده میشد اما در اینستاگرام برخلاف نقشش ظاهری متفاوت داره.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپیده خداوردی از بازیگرای باحال و مشهور ایرانیه که این روزا کمرنگ شده توکارش، اما بازیگریه که تو سریال های تلویزیونی دیده شده و برای مخاطب شناخته شده هست. سپیده خداوردی یکی از ایفای نقش های پر بینندش سریال "آوای باران" بود که نقش مرضیه رو داشت و با لهجه جذابی که صحبت میکرد خودش رو بولد کار کرده بود. سپیده خداوردی اما برخلاف اونچه که من و شما ازش در جعبه جادویی دیدیم خیلیم نا ساده هستش و در کمال قرتی بودنش آروم و بی حاشیست. 

البته شابد بگین چه پیچیده شد که خب در پاسخ به شما باید بگیم سپیده بانو در نقش مرضیه کاراکتر خانومی مثبت و محجبه رو ایفا میکرد اما تو واقعیت و لایف استایل خودش نه تنها این چنین نیست، بلکه همیشه و همیشع با استایل هایی عجیب و گاهی نامتعاف دیده میشه. از طرفی هم سپیده خداوردی اونقدری آروم هست که هیچ سر و صدایی ازش در نمیاد و تو این زمونه ای که همه بازیگرا به نحوی در حال خودنمای هستند تا ازشون حاشیه ساخته شه، ایشون یه گوشه نشسته و چاییش رو میل میکنه!

در ادامه ابتدا تصاویری از وی مشاهده می کنید که تو هوای برفی سپیده بانو نیز عکس و ژست هنریش روفراموش نکرده و با سرعتی تمام اونهارو به اشتراک گذاشته. 

Untitled

Untitled

سپیده خداوردی یه بریز بپاش حرفه ای تو آرایش!

یکی از ویژگی هایی که خیلی درمورد سپیده خداوردی گفته می شود علاقه بی حد و اندازه او به میکاپ های جیغ و خلیجیه. این خانوم بازیگر گاها با پست کردن تصویرای فوق العاده خوشگل میخواد زیبایی خاصی رو از خودش نشون بده که اغلب هم با بازخوردهایی روبه رو می شود که گویا این تصاویر نمادی از خودشیفتگی خانوم آرتیسته.

البته سپیده خانوم فقط رو میکاپای چشم گیر زوم نیست و کلی هم تبلیغات جور واجور برای میکاپ آرتیستش انجام میده. نکته جالب اینجاست که تبلیغات ایشون از پستی به پست دیگه تغییر میکنه و خانوم یه پا بلاگر شده واسه خودش!

سپیده

سپیده خداوردی از کجا این میزان پول رو واسه خونه زندگیش آورده؟!

سپیده خداوردی البته که کارنامه کاری خوبی داره اما چون چندان در سینما دیده نمیشه و همیشه این قاب جادوییه که پذیرای خانوم بازیگر بوده، به همین علت کمتر تنوعی تو نقشاش دیده میشه! اما در عوض سپیده بانو اینستاگرام رو قرق کرده. حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما یه جور عکس پست و استوری میکنه که انگاری دزد دنبالش کرده! 

سپیده خداوردی با ژستا و احوالات مختلف این حرکت رو میزنه و هربار هم لوکیشنش فرق داره یعنی امکان نداره شما بین 1664 عکسی که سپیده تا به این لحظه منتشر کرده استایل و لوکیشن تکراری ببینید که خودش واقعا عجیبه!! اما در ادامه این بازیگر جوان رو با یه ژست مثلا حواسم نیست مشاهده می کنید که خونه زندگی و ظاهر خودش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

unknown_302198869_475461727515143_8014893186047545415_n

عشق نصفه و نیمه سپیده خانوم!

سپیده خداوردی سال 91 با امین نظری ازدواج کرد و پسری به اسم سانیار دارد. این خانوم بازیگر برخلاف عکس های بسیاری که از پسرش میذاره، اما هیچوقت تصویری از همسرش در میان این همه پست اینستاگرام نداشت. البته شاید همسر خانوم بازیگ خودش دوست ندارد که هیچ عکس و ردی از ایشون تو فضای مجازی منتشر شود. این اواخر اما شایعه ای هم برای این سلبریتی خوش استایل در آمده بود که خبر از جدایی این زوج میداد. ولی نه خانوم بازیگر و نه همسرشون واکنشی به این شایعه نشان ندادند.

Biography-Sepideh-Khodaverdi-Sabzmedia-Com-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها