|

تریپ عجیب زنِ رامشگر رونالدو تو دیار سعودیا؛ نگاه زیادی رُمانتیک آقا به یه خوشگل عرب!

این روزا اخبار رونالدو یک تنه حواشی دنیای فوتبال رو داره به دوش میکشه که خب اینبار مانتو و روسری دار شدن همسرش جورجینا مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- این روزا دیگه دنیای فوتبال شده پرحاشیه ترین قشر میون چهره های مشهور که خب خبرای مختلفی می شنویم و یکی در میون تعجب میکنیم و گاهی هم شاخ در میاریم. یکی از این اخبار، جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد انگلستان و جوین شدنش به النصر عربستان بود! خب این حرکت رونالدو جان خیلیارو متعجب ساخت چرا که مشخص بود مبلغ بالایی که عرب های عزیز به رونالدو پیشنهاد دادن اونقدری بوده که این بازیکن جذاب و پرطرفدار رو حسابی وسوسه کرده و حالا این بازیکن پرتغالی در بین عرب زبان ها زندگی میکنه و دست خانوم بچهارو گرفته و لایف استایلی به شدت لوووکس داره.

اما جنجالات رونالدو به همین موضوع ختم نمیشه و موضوعات جالب دیگری هم پیش اومد که در ادامه تک تکشون رو متوجه خواهیم شد. اما ابتدا کمی تا قسمتی در رابطه با جورجینا همسر رونالدو بدونیم که خانوم خانوما رقصنده و مدل اسپانیایی می باشد و تا به اینجا و در طول زندگی با رونالدو 4 فرزند برا وی آورده که البته یه پسر و یه دختر دوقلو توسط رحم اجاره ای به دنیا اومدن اما در سال 2017 بود که جورجینا خود نیز دختری به نام آلانا مارتینا به دنیا آورد. البته این پایان کار نبود و رونالدو در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ باز هم بچه‌دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا اومدن، اما پسرش در هنگام زایمان فوت کرد!

unknown_278994449_1146696582571136_2879751052100784019_n

رونالدو پیش از جورجینا برای اولین بار در سال 2010 بود که پدر شد اما هیچگاه هویت مادر فرزندش رو لو نداد!! آقای بازیکن پر طرفداره ما البته که تو سودای هفت فرزندی هستن چرا که اگه فوتبالی باشید قطع به یقین میدونید 7 عدد مورد علاقه رونالدو هستش!

ronaldo7-photokade-com-15

رکورد جدید رونالدو جورجینا رو مانتو و روسری دار کرد؟!

خب برگردیم به حال حال این زوج جذاب که تو سطح جهان هوادارای زیادی دارن به دلایل مختلف! جورجینا که این روزها در عربستان یعنی کشوری اسلامی به سر میبره، با قوانین تازه ای روبرو شده که البته برخیش برای خانوم خانوما نقض شد. کریستیانو رونالدو با پیوستش به النصر عربستان رکورد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال رو به نام خودش ثبت کرد که خب همین موضوع کافیه تا رونالدوی 38 ساله با تکمیل افتخارات خود حالا چنین رکوردی رو ثبت کنه و به دنبال اتفاقی تازه بوده باشه.

جورجینا مدل جذاب اسپانیایی تا به اینجای کار در ریاض عربستان با پوشش های مختلفی دیده شده اما به تازگی تصویری از وی اومد بیرون که خب خیلیارو بر این حدس و گمان برد جورجینا قراره باحجاب بشه؟ اونم با مانتو روسری؟ این سوالیست که تا به حال چند باری پیش اومده و دوباره جورجینا با همون پوشش قبلش ظاهر شده!

Untitled

unknown_318517403_1585233068607722_5401054916432522510_n

اما دمای جهنمی ریاض و قصر بهشتیه رونالدو! امکاناتووو

اما زندگی در ریاض عربستان اصلا ساده به نظر نمیاد چرا که پایتخت عربستان گهگاهی دمای بالای 50 درجه رو هم امتحام میکنه که خب تحملش کار هر کسی نیست. طوفان های شن نیز از طرفی دیگر؛ اما خب چیزی که خیلی واضحه اینه که مبلغ هنگفتی که النصر به رونالدو پیشنهاد داده نیمه به شدت پر لیوانه که حلاله همه این مشکلاته!

موضوعی که واضحه اینه که رونالدو به همراه خانوم بچها در قصری لاکچری به ارزش بیشتر از 550 میلیارد تومان زندگی میکنند و همممه چیز فراهمه. محل اقامت این خونواده جذاب دارای فروشگاه اختصاصی، شهربازی، استخرهای شنا، دو زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال، محوطه بولینگ و بیلیارد، 2 باشگاه با تمام امکانات بدنسازی و 3 رستوران است. ناگفته نمونه که این قصر رویایی توسط یک تیم امنیتی 24 ساعته محافظت میشه.

medium_2022-12-26-79a0baa086

و اما خرید جورجینا در فروشگاه عربی!

قانونی که بخاطر رونالدو و جورجینا زیر پا گذاشته شد!

در ابتدای متن گفته شد قوانینی برای این زوج زیر پا گذاشته شده که خب نشون میده عربستان سفت و سخت رو حرفش هست و برای نگه داشتن رونالدو حتی قوانین خودش رو هم زیر پا میذاره. مثلا یکی از اونها حجاب جورجینا و شرایط هم خونه بودن رونالدو با دوست دخترش هستش که در کشور عربستان و قوانین سرسخت اسلامی چنین شرایطی نباید ایجاد بشه اما برای رونالدو و جورجینا شدنی شد!

58

رونالدو خانومای عرب رو پسندید؟ حرکت پیکه تکرار میشه؟!

همه جای دنیا چهره های مشهور همه جوره زیر ذره بین هستند که خب دقیقا نکته منفی شهرت و پول زیاد همینه! رونالدو نیز از این موضع مستثنی نیست که هیچ، به شدت هم زیر ذره بین افراد مختلف و دوربین ها و فضای مجازی و هر کجا که فکرشو کنید هست!

این روز ها ویدیو ای از مراسم معارفه رونالدو تو عربستان منتشر شده که نوع نگاه و حرکات صورتش نسبت به خانوم مجری حسابی اون هارو سوژه کرده که نکنه بویی از خبر های جدید داره به مشام میرسه و رونالدو بانوان عرب رو پسندیده؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها