|

زنِ شاهرخ استخری با شونصد کیلو آرایش جلو خوشگلی دُخیش هیچه؛ با دشداشه مثل عروس شده!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که پس از شهرت اینستاگرامیش، حالا تصاویری از خود به اشتراک میذاره که سوژه ای ناب برای کاربراس!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاهرخ استخری رو همه ما می شناسیم حتی اگه تلویزیون ببین نباشیم چرا که این روزا دیگه با وجود فضای مجازی و اینستاگرام مگه کسی هم هست که از اخبار باخبر نباشه و ندونه دنیا دست کیه؟! به خصوص که موضوعی در رابطه با اشخاص مشهور باشه که خب این موضوع چند برابر میشه. مثلا شاهرخ استخری که نام بردیم از بازیگرای سریال های جعبه جادو می باشد که این روزها به شدت کمکار شده اما باید گفت شاهرخ خان تو دهه هشتاد از بازیگرای دختر کُشی محسوب میشد که یهو شکوفا شدو به اهالی این عرصه و مخاطب شناسونده شد. شاهرخ استخری ابتدا با بازی در سریال "دلنوازان" خودی نشون داد و سپس با "فاصله ها" ترکوند.

آقای بازیگر سپس تو دهه نود نیز فعایلت دشات اما رفته رفته جوری کمرنگ شد که حالا دیگه از صفحه روزگار بازیگری محو شده. البته که قرار نیست یک بازیگر مدام هر ساله در حال نقش بازی گردن باشه و اکتیو، بلکه میتونه چند سالی رو به خودش استراحت بده و یا در انتظار نقشی شگفت انگیز و متفاوت باشه که خب بیشتر بازیگران کم کار این گزینه رو بهونه میکنن که بگن ما پیشنهاد داریما ولی خودمونن نمیخوایم! البته که در رابطه با برخی همانند شاهرخ خان واقعا این موضوع هست چرا که توانایی خوبی برای بازیگر موندن داره.

unknown_66434133_3408153449210661_4244629200792526781_n

اما شاهرخی که توسط سپیده وا داد!

اما شاهرخ استخری تو این چند ساله خودش رو از یاد مخاطب نبرده چرا که در ابتدای متن گفتیم مگه میشه با وجود اینستاگرام از اخبار بی خبر موند؟ اونهم کسی که خودش میخواد خبر ساز باشه و پر حاشیه! 

شاهرخ خان نیز یکی از این چهره هاست که با وجود خانومش و دوتا دخترش حسابی این فضای نامرئی رو گرفته و هر روز یه موضوع جدید برای ارائه داره. اما همسر شاهرخ استخری یعنی سپیده بزمی پور رو هم میشه خانومی پایه دونست که در این راه همسرش رو همراهی کرده سفت و سختتتت، و اصلا سپیده بود که شاخرخ رو به این راه کشوند. قبلنا آقای بازیگر بر این نظر بودند که خانومشون نباید جایی دیده بشن و عکس و فیلکمی ازش در نیاد اما به کمرور و با اصرار سپیده خانوم در نهایت استخری جان راضی شد و وا داد.

unknown_274395076_631190858141845_199612759730326523_n

محتوا سازی زنِ شاهرخ استخری از دخترای قند و نباتش!

حالا سپیده بزمی پور تصاویر بسیار زیادی از خودش و خونوادش منتشر میکنه و ملاک اصلیه پیجش رو هم بنا به دو تا دخترش که میشن دو استخریه کوچک گذاشته و با انتشار محتوای محتلف از پناه و نبات یعنی دختراش، و همسرش شاهرخ جذب فالوور داره. خانوم آقای بازیگر چهره ای نچرال ندارن و عملی هستن که خب بیشتر مواقع نیز با فیلتر اینستاگرامی هم دیده میشن!

اما اینبار سپیده بزمی پور تصویری از خود به اشتراک گذاشت همراه با نباتش که خب نشون میده آرایش هم نقش غلیظی در عکس های خانوم خانوما دارخه.

a37cff7b-5d90-4652-8e39-e312ebd28344

شاهرخ استخری آبجی داره شاخ اینستا ولی بی هنر!

البته که این شهرت و مشهور شدن تنها مختص شاهرخ استخری نیست و ایشون نه تنها همسر و دختراشون، بلکه خانوادشون رو هم تبدیل به چهره هایی معروف کردن طوری که هر جا تو کوچه و خیابون دیده بشن انگشت اشاره به سمتشون روانه شه!

مثلا شاهرخ استخری خواهری به نام نیلوفر داره که راه و بی راه از نیلو خانوم رونمایی میشه، حالا یا توسط خود شاهرخ و یا توسر سپیده همسرش!

آقای بازیگر مدتی پیش هم با انتشار ویدیو و البته کپشنی بلند بالا تولد آبجی خانوم رو تبریک گفت و کلی هم به شیفته های نیلو خانوم افزوده شد!! ناگفته نمونه این حرکات اهدافی هم داره که خب برای سپیده بزمی پور و نیلوفر استخری به بلاگری تبدیل شد و حالا درآمدی بالا از این طریق دارند. 

کمی بیشتر با شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

شاهرخ+استخری (1)

و اما سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است، دو برادر به نام های سعید و امیر دارد .

سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده است. در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد .

خانم بزمی پور مترجم است و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

unknown_76869801_164633708233791_3883718375294116583_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها