|

تیپ فول ترکیه ای افسانه پاکرو با کلی ریزه کاری ناز؛ فیگورای رقص نور چی میگه!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر مهاجرت کرده ایرانی که این روزا ترکیه به سر میبره یه جور تیپ میزنه که حسابی کاربراش رو متعجب ساخته.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای مشهور و محبوب در عرصه سینما و تلویزیونه که سابقه بازیگر در هر دو رو داره و تا به اینجای کار خیلیم خوب از پس نقش هایی که بهش داده شده بر اومده! افسانه پاکرو خیلی سن و سال و چهرش جَوون و تینیجر بود که اومد تو این شغل اما جالبه که همچنانم ظاهری مثل همون قدیم ندیمش داره چرا که برخی هستند که خب چهره ای بی بی هستن و هرچیم که بزررگتر میشن باز سنشون یه چند سالی عقب تره. افسانه پاکرو دقیقا این مدلیه و با وجود اینکه اول اووول دهه شصت متولد شده اما ظاهری بیست ساله داره با کلی طراوت!

افسانه بانو مدتی میشه که خارج از ایرانم زندگی میکنه و لایف استایل خوب و مرفهیم داره ولی به دلیل کم حاشیه بودن بیش از حدش هنوز خیلیا نمیدونن که ایشون مهاجرت کرده و ترکیه زندگی میکنه که خب این خودش نشون میده افسانه پاکرو به مانند چهره هایی مثل ریحانه پارسا نبوده که بخواد جهت دیده شدن های عجیب غریب بره ترکیه و جهت پیشرفت و یا دلایل دیگه ای که داشته، رفته. اما جالبه بدونید که افسانه پاکرو هنوز بعد از گذشت این مدت کشف حجاب نکرده که خب حالا یا تو برنامه های آیندشه و یا اصلا همچین حرکتی رو نمیخواد بزنه تا بتونه برگرده ایران! در ادامه ابتدا تصویری از این بازیگر خوش فیسمون مشاهده می کنید که خب حجاب اونور آبیه خانوم بازیگر رو نشون میده.

unknown_82093678_1061170710905017_3662650831987332736_n (1)

وقتی افسانه پاکرو اینجوری نیوشا ضیغمی رو کله پا میکنه!

خب همونطور که دیدین افسانه بانو هم نچرال فیس هستن و هم آرایششون در ملوووووو ترین حالت ممکن هستش که این نشون میده واقعا افسانه پاکرو به چهره ای که داره راضیه و اعتماد به نفسش بالاست!

این روزا دیگه خانومای بازیگر به قدری زدن تو فاز و نول عمل ممل و به قدری آرایش میکنند که گویی در مسابقه ای بزرگ و هیجانی شرکت دارند و هرکی از این سبک کارا نکنه باخته بددددم باخته! افسانه پاکرو اما بر خلاف همه اونها راهش رو انتخاب کرده که البته خدا هم نگاه ویژه ای به ایشون داشته چرا که چشم رنگی نداره، که داره! بینی قلمی نداره که داره! مژه های بلند نداره که داررره! البته که افسانه بانو هم اگه به مانند مثلا نیوشا ضیغمی فکر میکرد باید تا به حال یه چند باری عمل زیبایی انجام میداد چرا چون این جور شخصیت ها به دنیال فیس عروسکی هستند نه طبیعی!

unknown_104708688_161407878754511_5471987969418355415_n

افسانه پاکرو واسه اینکه عکساشو ببینین باج میگیره؟!

خب نکات خیلی مثبتنی در رابطه با افسانه پاکرو گفتیم و از اونجایی که امکان نداره شما بی نقص باشید بهتره کموی تا قسمتی هم انتقاد کنیم که افسانه پاکرو به شدت بازیگری مغروره که به خاطر همین چهره خیلی از فالووراش قربون صدقش میرن و خلاصه که خیلی تو گوشش پیچیده خوشگلی و خوشگلی! به همین جهت این بارزیگر ما نیز به شدت مغرور به خود شده و حالا از عرشی که روش نشسته پایین بیا هم نیست.

از طرفی هم برخی از کاربران بر این نظرند ک افسانه پاکرو یه چهره معمولی داره و خوشگلیه خیلی فضایی هم نداره. افسانه پاکرو در حال حاضر نیز پیج اینستاگرامی خود را پرایوت کرده تا مبادا کاربری مجانی و الکی الکی بیاد عکساشو ببینه! بله این مزاح بود اما واقعا چرا یکی چهره مشهور با 650 هزار دنبال کننده باید پیجش رو قفل کنه؟!!!

unknown_91105649_214369949634889_5533191679394311013_n

افسانه پاکرو وسط پارتی یادش اومد ویدیو بگیره!

خب یکسری از بازیگران هستند که بیشترم خانومن و کلا تو فاز و نول اینن که از بالا تنشون عکس بگیرن. مثلا خانوم میترا رفیع کل پیجش شده عکسای این مدلی که کمتر استایلش رو نشون میده و بیشتر تو کار کمر به بالاست!

افسانه پاکرو حالا از میترا رفیع هم جلو زده و کلا گردن به بالاشو انگار قبول داره و این در حالیه که یهو دوربینو یجور میبره تو صورتش که در نهایت چندان عکس و یا فیلم جالبی از آب در نمیاد.

افسانه پاکرو مدتی پیش ویدیویی بسیار کوتاه از خود به اشتراک گذاشت که انگاری تو پارتیه و خانوم بازیگر طبق معمول رفت سراغ اون ژست همیشگیش و یه تیکه کوتاه از چهرش با غمزه های عجیب گرفت.

نظر کوبنده افسانه پاکرو درمورد چهره هایی که زشتن!

اما یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو بازیگر اهوازی سینمای ایران مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود.

او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

این بازیگر زن جوان می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید!

متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود.

unknown_50981700_971161103084387_4826131050369676753_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی