|

وقتی الهام حمیدی لباس خواننده آمریکایی رو کپی زد منشوری؛ اِلی مزووون باز شده!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مشهوری که در گذشته مزون دار بوده حالا از استیال هایی استفاده می کنه که چندان به ذائقه همه خوش نمیاد اما خودش عاشقشونه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام حمیدی رو همه می شناسیم چرا که بازیگری توانا و با استعداده که در بازیگری یَد طولایی داره با کارنامه کاری پر بار. الهام حمیدی از دسته هنرمندانی محسوب میشه که هم در سینما و هم تلویزیون ایفای نقش های بسیاری داشته اما بیشتر اونها در حول و حوش یک کاراکتر بودند! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا الهام حمیدی رو بیشتر در کاراکترهای مثبتی دیدیم که همیشه آدم خوبه داستان بوده؛ البته که این تقصیر خود بازیگر نیست و فیس مثبت ایشونه که باعث میشه تا بازیگر ایکس یا ایگرگ نتونه چندان خودش رو منفور نشون بده! البته که الهام حمیدی سابقه ایفای نقش ناجور رو هم داشته و اگه فیلم "اخلاقتو خوب کن" رو دیده باشید کاراکتر خانوم خانومارو یادتون میاد.

الهام حمیدی جالبه که تو زندگی شخصیش اصلا ساده نیست و اتفاقا هم از لحاظ اخلاقی شیطونه و تند، هم از لحاظ ظاهری قرتیه و عجیب! البته که استایل یه قضیه کاملا سلیقه ای هستش و ربطی به ذات آدما چندان نداره و خب برخی هستند به مانند ایشون که ریسک پذیرن و عاشق ظواهر عجیب! 

مثلا در ادامه نمونه ای از تریپ این بازیگر دهه پنجاهی رو مشاهده می کنید که در آلمان با لباسی متفاوت ظاهر شد.

الهام+حمیدی

الهام حمیدی یه غریب پوش ایرانی؟ استایلیست داره یا خودش اینجوری تیپ میزنه؟

البته که لباس خانوم بازیگر دارای دو رنگ جذابه که طراحی جالبی هم داشته و با اکسسوری و لاک ناخنش زیبایی خاصی گرفته. اما سوال اینجاست که این میزان شلوغ بودن ذهن در رابطه با استایل از کجا میاد؟ آیا الهام بانو استایلیست داره و یا خودشون این ترکیبات رو خلق میکنن؟

شاید بگین این که زیاد عجیب نبود! پس بهتره در ادامه تصویری دیگر ازالهام حمیدی ببینیم که طی یک کپی برداریه جالب و نه چندان زیبا از روی خواننده آمریکایی، جنل مونی انجام شده. البته که یک بازیگر و یا هنرمند اصلا ذاتا علاقمنده تا متفاوت دیده بشه و از اونجایی هم که بازیگران نصف استعداد و بازیشون مهمه  نصف دیگه ظاهر و استایلشون، خب در این راه تلاش هایی هم دارند. حتی در سطح جهان مراسماتی همچون مت گالا صورت مییگره که انواع و اقسام استایل های شاخدار رو درش می بینید اما خب با توجه به فرهنگ ما ایرانی ها چنین ظواهری غریب به نظر میاد.

Untitled+(3)

لباس قیمتیه خانوم چند دراومد؟!

این لباس در حالی که تابستون سال گذشته دلار 25 هزار تومان بود قیمت بالای ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی داشت که خب جدا از این موضوع که اصلا چرا چنین استایلی رو انتخاب کرده و نادخه و نافرمه و بدترکیبه برای یک ایرانی ، هزینه ای که برای اون موضوع شده از نظر کاربران گرون و بی معنا بود.

الهام-حمیدی

وقتی الهام حمیدی به دکتر زیبایی گفته منو شبیه همسرم کن!

الهام حمیدی چند سالی میشه که دوباره ازدواج کرده و گویا همسرش هم به شدت پولدار تشریف دارن. چندی پیش که برای اولین بار عکس الهام حمیدی در کنار همسرش منتشر شده بود شباهت فرم ابرو و صورت الهام با علیرضا خان صادقی برای خیلی از کاربران جالب توجه بود و اون ها رو شگفت زده کرد.

alireza-sadeghi-1

همسر پیامبری که مزون دار بود و ورشکست شد!

همونطور که در ابتدای متن گفته شد الهام حمیدی در کاراکتر های مثبت بسیاری ددیه شده که یکی از اونها همسر پیامبر بودن بود! بازیگر سریال "یوسف پیامبر" با بیان اینکه علاقه زیادی به طراحی لباس دارد، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بود و به جای سود ضرر می کردم و همه چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

الهام

وقتی خانوما درخواست آرایش الهام حمیدی رو براش خودشون دارن!

اما تصویری که بالا مشاهده کردید الهام حمیدی در کنار میکاپ آرتیست مورد علاقه اش می باشد. ایشون خانوم مریم رهنما هستند که به گفته خودشون خواهر بهاره رهنمان. وی از بهترین میکاپ آرتیست ها ایرانییست که برای بیشتر مراسمات سینمایی خانوم های بازیگر رو آرایش میکنه و یا برای مناسبت های مختلف برای اونها چهره هایی زیبا میسازه.

الهام حمیدی اتفاقا برای آرایش ازدواج دومش هم به سالن مریم رهنما رفت و میکاپی بسیار زیبا داشت جوری که با وجود اینکه این میکاپ برای سه سال پیشه اما همچنان بسیاری از کاربران انقدری این کار رو دوست داشتن که از خانوم رهنما خواسته بودند تا دوباره این میکاپ رو انجام بده و ایشون هم مدتی پیش دوباره از الهام حمیدی دعوت کرد و علاقمندان رو به خواستشون رسوند!

Untitled

کمی بیشتر با الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

الهام+حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها