|

وقتی سپهر حیدری و زنش وِلو میرن واسه دوزار عکسیدن؛ خانم با بدنسازی شده غووول!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که به واسطه انتشار عکس و فیلم از خود و لایف استایلش، به درآمد و البته تعداد فالووری بسیار بالا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنان سابق پرسپولیس اما از نوع جذابشون محسوب میشه که البته این روزا تبدیل به چهره ای پیشکسوت شده که راهش از فوتبالی ها جدا نیست اما دیگه برای بازیکن بودن هم سن و سالی ازش گذشته. سپهر حیدری ادامه راه و شغلش رو در مربی بودن انتخاب کرده که دو مدرسه فوتبال در ایران و دبی داره. سپهر حیدری مدتهاست که در بزرگترین شهر عربی یعنی دبی، فعالیت های بسیاری جهت درآمد داره که خب هم آکادمی فوتبال هستش و هم فعالیت های اقامتی! که خب میدونید از هردو طرف هم پول هنگفت و بالایی درمیاره. البته که این روزا دیگه هر کسی به نوعی درآمد کسب میکنه و اصلا خیلی ها هستند به مانند برخی بلاگرهای عزیز که اصلا هنری ندارن اما پول خوبی در میارن از نوع پارو کردنیش، که باز خوبه حیدری جان تو حوزه ای خاص اکتیوه نه بی محتوا!

unknown_80652164_174825373608888_3156736894100756912_n

وقتی یک روز آرام از سر حیدری زیاده و یک روز حیدری واسه آرام!

اما از سپهر خان حیدری که بگذریم و برسیم به همسرش آرام خانوم جوینده، باید بگیم که این زوج چند سالی میشه که ازدواج کردن و صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو می باشند که هر دو بزرگ شده دبی هستند در رفاهی کااامل به سر میبرن. آرام جوینده نیز در کنار همسری مشهور حالا به جایگاه خوبی رسیده که خب خیلی ها هستند قبطه لایف استایل ایشون رو میخورن چرا که آرام جوینده به واسطه داشتن سپهر مشهور، او نیز به شهرت رسید و حالا نیم میلیونی کاربر هستند که آرام بانو رو فالو کردن و از طرفی هم به علاقه زیاد سپهر نسبت به آرام حسادت میکنند. شاید بگین حسادت دیگه از کجا اومد؟ خب هم ما و هم شما میدونیم که این روزا دیگه تو فضای مجازی همممه جور آدمی هستش که خب بیمار فکری هم میونشون زیاده که برای هر کسی حرف در بیارن و یا دستشون به صفحه لمسی گوشیشون بره و هررر نظری رو کامنت کنن!

برای آرام جوینده نیز چنین است و کامنت های بسیاری میاد که حالا یا دارن در رابطه با اندام و چهرش الفاظی نه چندان جالب به کار میبرن و یا اینو میزنن تو سر اون و اونو میزنن تو سر این! یکبار آرام رو برای سپهر زیادی میدونن و بار دیگر سپهر رو برای آرام!!

Untitled

جذب فالوور به سبک جذاب آرام جوینده! ترکیب سمی لوکس بازی و نامتعارفی!

آرام جوینده اما خودش هم فعاله و این طوری نیست که الکی و کشکی به این تعداد فالوور رسیده باشه، بلکه خانوم خانوما زحمات بسیاری جهت انتشار عکس و فیلم از خودشون کشیدن که خب نتیجش شده این میزن جذب فالوور! آرام جوینده چهره های به شدت عمل کرده داره که خب با اندامی ورزشی طورش و استایل های ناجورش یه ترکیبی پرو میزنه!

همین میشه که با کمی تا قسمتی چاشنی فیگور های آنچنانی، آرام جوینده نیز حالا به مانند خیلی از همسران فوتبالیست ها شهرت پیدا کرده که البته این موضوع از بُعدی دیگر چندان عجیب هم نیست چرا که خب بالاخره وقتی زن چهره ای شناخته شده باشی خودتم به مرور شناخته میشی! اما در ادامه نمونه ای از تصاویر وی در صفحه اینستاگرامش رو مشاهده می کنید که برخی از کاربران به ست جذاب کتونی این زوج اشاره داشتند.

unknown_101231469_615664462634677_7644430804871259514_n

همسر سپهر حیدری یه ورزشکار قدر و اهل دل!

بله تا به اینجای مطلب دیدین و شنیدین و با روش زندگی این زوج آشناییت کمکی پیدا کردید که خب باید درضیش رو فاکتور بگیریم چرا که در فضای مجازی همممه چیز عاشقونه و خوشگل و به بهترین نحو هستش و خبری از پشت صحنه و واقعیت در کار نیست.

در ادامه ویدیویی کوتاه از باشگاه و ورزش خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که خب به نوعی تولید محتوا محسوب میشه. البته که این روند در همه جای دنیا رواله و اشخاصی که شهرت دارند از روزمرگی و غذاهای لاکچری و لباسای نایس و خفن و ورزش کردن و عاشقانه با همسرشون و ... فیلم و عکس هایی به اشتراک میذارن تا هم حوصله کاربر سر نره و محتوایی گذاشته باشند و هم خودنمایی لازم شده باشه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی