|

وقتی سحر قریشی حجم خالکوبیش رو به همه نشون داد؛ بعد تتلو شده انگار وابسته رپ!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و بازیگر حال حاضر اینستایی که مدام در حال تغییر فیسه اینبار از فاز و نول گرفتنش با یاس رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- سحر قریشی بازیگر مشهور ایرانیه که دیگه عمرا کسی باشه نشناستش چرا که تا همین سال گذشته فقط یک بازیگر پرحاشیه بود در ایران و حالا تبدیل به چهره ای جنجالی شده در خارج از ایران اونهم در کنار شخصیتی که از سلاطین ساخت و ساز جنجال و خالی بندیه تو موضوعات مختلف. سحر قریشی حالا دبی زندگی میکنه و کلا راه و رسم لایف استایلش رو تغییر داده که خب این هم از خصوصیات اخلاقیه این بازیگر جوانمونه که به شدت از همون ابتدای ورودش به این عرصه عشق حاشیه و دیده شدن های این مدلی رو داشته و داره. سحر قریشی بعد از رفتنش به شدت فیسش متفاوت شده که خب اصلا مگه میشه بری پیش تتلو و شبیه به اون نشی! تازه خودت هم زمینه چنین رفتار های نامتعارف رو داشته باشی که دیگه همه چی دست به دست هم میده و میشه شخصیتی به نام سحر قریشی!

saharghoreyshiofficialpage_s instagram 2023-1-21 story

رونمایی سحر قریشی از تتوهای هولناک و جدیدش!

اولین باری که سحر قریشی دست خالکوبی زد و همه را در شوک فرو برد، بهار امسال بود. آن هم زمانی که در ترکیه به امیر تتلو پیوسته بود و برخی مدعی بودند که به اجبار امیر تتلو او، با تتو موافقت کرده است.

اما هیچکس نمی دانست که حجم این خالکوبی چه اندازه است. زمانی هم که سحر قریشی به دبی رفت، او تصویری از نمایی نزدیک منتشر کرد که نشان داد بخش زیادی از صورت و دست های او را تتو پوشانده است.

همین موضوع سبب شد تا بسیاری از کاربران فضای مجازی از پایان آینده بازیگری سحر قریشی در ایران سخن به میان بیاورند.
 
با این حال او تصویری تازه از خودش در تیک تاک و یوتیوب منتشر کرده که نشان از تتوهای دیگر سحر قریشی می دهد.
1

وقتی سحر قرشیی با یاس رپر پرطرفدار میره تو فاز!

سحر بانو اما درست به مانند تتل خان شده و دائم هر چند ماه یکبار در حال تغییر در ظاهر و باطنشه که خب این موضوع چندان برای هویت یک انسان خوب نیست و به معنای واقعی کلمه حذب باد بودنه! اما سحر قریشی جالبه که هوز کشف حجاب نکرده چرا که قطع به یقین فکرایی برای برگشت به ایران داره و به مانند مهناز افشار داره پیش میره که خب مدتی رو با یه سربندی تلی کلاهی چیزی سر کنیم تا کشف حجاب کرده خطاب نشیم و بتونیم برگردیم؛ اما همین که به قولی خرمون از پل گذشت رویی تازه از خود نشون بدیم. در ادامه ظاهر جدید سحر قریشی رو مشاهده می کنید که البته در اصل ویدیویی بود با آهنگ "من ادامه میدم" یاس بود! 

ناگفته نمونه تو فضای مجازی واژه ای هست به نام شاخ شدن نامرئی که خب هرکی از راه میرسه میشه گنده لات صفحش و با انتشار تیکه جملات و یا آهنگ های رپ طور خودش رو خفن تر از اونچه که هست جلوه میده. سوال بسیاری از کاربران هم از سحر بانو این بود ک دقیقا چه راهی رو ادامه میدی؟!

Capture

وقتی سحر قریشی نشون داد یه ظاهر داره با هزار و یک باطن جور و ناجور!

اما از دیگر عجایب سحر قریشی اینه که اونور آب بدجوری زده تو کار ورزش و بدنسازی که خب اینطور که معلومه میخواد تو مسابقات بدنسازی بانوان هم در آینده شرکت داشته باشه!! سحر قریشی همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم از همون ابتدای ورودش به این عرصه یه کارای عجیب غریبی کرد که شاید از هر بازیگری این میزان ناجور بودن بر نیاد! حالا میپرسین چرا؟ چون سحر بانو با بازی در سریال "دلنوازان" و با نقش یلدا بود که شهرت پیدا کرد و بلافاصله بعد از اتمام کارش از همسر خود طلاق گرفت. این در حالی بود که تو چند سال اخیر بسیاری از بازیگران خانوم اعتراض داشتند که سحر خانوم با ارتباط با عوامل فیلم ها، بسیاری از نقش هارو گرفته و مدام در حال بازیگریه و حتی حق اونهارو هم خورده!! خب قطعا چنین شخصیتی که همسر اولش هم به شدت ازش شاکی بوده بابت حرکتش، نمیشه انتظار داشت که رفتاری هنجار داشته باشه و دائما در حال گل افشانی نباشه!!

unknown_321989885_495944735855284_5651045914483409493_n

سبک زندگی جدید سحر قریشی که خواست گفته های تتلو رو به خاک بماله!

سحر قریشی از وقتی اومده دبی کلاً سبک زندگیش با اون چیزی که امیر تتلو در موردش می گفت فرق داره چرا که تتل خان سحر قریشی رو زنی معتاد خطاب میکرد که دائما در حال استفاده از مشروبات الکیه و کم ورزش میکنه و همش خابه و این حرفا! خانوم بازیگر این روزها بخش زیادی از تایمش رو تو باشگاه می گذرونه و مشغول ورزش کردن و به قول خودش ساختن یه بدن آماده است و برای این منظور زیر نظر یه مربی خیلی حرفه ای و کاردرست ایرانی به اسم آقا مجید قمری تمرین می کنه که تصویرش رو بالا مشاهده کردین. مجید قمری یه بدنساز حرفه ای هست و حتماً تو مسابقات آماتوری مستر المپیا هم شرکت کرده بود و سال ها مربی امیر مقاره بود و به قول معروف با خیلی از سلبریتی ها دمبل زده.

توهمات سحر قریشی در رابطه با فرشته بودنش در این دنیا!

سحر قریشی طبق گفته های خودش نه تنها قرار نیست به ایران برگرده گویا همچنان تمایل داره که تو دبی بمونه و می خواد اونجا هم کسب و کار و بیزینس تازه راه بندازه که البته یبزینس از نظر این چهره یعنی خالی بستن و پول پارو کردن، نه زحمت کشی و هنرمند بودن! خانوم بازیگر که در زمان اقامت تو ترکیه و بودن پیش تتلو یک سری خط و خطوط بی ربطی رو روی دست ها و صورتش تتو کرده بود که البته کامل نشد و ناتموم موند، گویا قصد داره اون ها رو تکمیل کنه. البته سحر قریشی تو دبی از استایل عربی و بال هاش هم رونمایی کرد و با انتشار این عکس نوشت: 

من بالم رو پیدا کردم

گفته بودم بالم رو پیدا کنم میرم ...

ببین درست رنگ دستامه 

همیشه فکر میکردم یا سفیده یا شیشه اى اما رنگى بود

unknown_287285477_389956489790305_9067507909854895058_n+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    از این چیز ها نگذارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها