|

مهسا طهماسبی لوکس ترین عکس عروسیشو رو کرد گیساش تا دومتر رو اَبراس؛ چه عمه باحالی!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر سریال دیوار به دیوار می باشد که حدودا یک سالی میشه ازدواج کرده با تصویر لباس عروسش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- این روزا بازیگرایی که نوپا هستن و تازه وارد، خیلی زیاد شدن به حدی که همه با هم دارن بالا میان و این مدلی نیست که یهو یه بازیگر جدید بوده باشه و بیاد نقل سینما بشه! البته که باید گفت تعداد سریال های شبکه خانگی هم زیاد شده و یکی از دلایل تعداد بالای بازیگرای جَوون هم همین موضوعه! حالا از اینها گذشته سریال هایی هم در تلویزیون خودمون پخش میشه که خب باید گفت برخیشون جذابن و برخیشون آبکی که این نشون میده تلویزیون به نسبت دهه های پیش چقدر ضعیف تر شده. اما میون این سریال ها "برف بی صدا می بارد" یکی از کارهای دوست داشتنی بود که مخاطب دوستش داشت. مهسا طهماسبی نیز بازیگر این سریال بود که با اون به شهرت رسید. البته که برف بی صدا می بارد تنها سریال جذاب این چهره نبود و مهسا طهماسبی در "دیوار به دیوار" نیز ایفای نقش داشت که البته با پارتی های عزیز خود همبازی بود. 

download (1)

پارتی های باحالی که راه رو برای بازیگر شدن مهسا طهماسبی صاااف و آسفالت کردن!

مهسا طهماسبی مِن جمله هنرمندانی بود که با تلاش خود به این عرصه راه پیدا نکرد بلکه پارتی داشت اونهم دو تاااا از نوع مشهور و خوبش! خب خیلیا هستن که میرن تست میدن و به مرور میشن چهره اما خیلیام هستن که مثل مهسا بانو راه براشون صاااف و آسفالت بوده و به راحتی رسیدن اینجایی که هستند.

شاید براتون سوال شده باشه که این دو شخصیت چه کسانی هستند که خب باید بگیم یکیشون از رو فامیلیه مهسا طهماسبی لو میره! بله درسته مائده طهماسبی بازیگر مشهور ایرانیه که میشه عمه خانوم مهسا خانوم و از طرفی هم فرهاد آئیش بازیگر مشهووور تر ایرانی میشه شوهر عمه مهسای جوان!

Untitled

وقتی مهسا طهماسبی خیلی زود مامان شد! چه عروس داماد جذابی!

مهسا طهمسابی اصولا یه دختر ساده فیسه که اهل یسازی نیست. خانوم بازیگر البته که در صفحه اینستاگرامش فعالیت جورواجور زیادی داره که خب ممکنه میون اونها حرف و حدیثی هم در بیاد اما در مجموع دنبال جنجال سازی مثل سحر قریشی نمیگرده! مهسا طهماسبی تقریبا یک سالی میشه که ازدواج کرده و بارها تصاویری همراه با همسرش گذاشته با کلی ابراز عشق.

اما خانوم خانوما طولی نکشید که مامان شد و حالا این زوج صاحب فرزندی به نام لئا هستند که حالا این کوچولو 19 هفته ای شده و مامان باباش هنوز ازش عکسی به اشتراک نذاشتن، که خب بهتره تصویری از عروسی مهسا طهمسابی با همسرش رو ببینیم که در نوع خودشون خیلی جذاب شدن.

download

download (3)

حیوون خونگی لوووکس و بداخلاق مهسا طهماسبی!

خب دیگه میدونیم داشتن حیوان خانگی میون بازیگرامون به شدت زیاد شده و تا چند سال پیش بیشتر هوادار سگ های خونگی بودن و حالا خانومای بازیگر بیشتر علاقمند به گربه شدن و میشه گفت تعداد زیادی از اونا یک الی چند گربه دارن و گهگاهی هم جهت کلاس و نشون دادن اینکه بلللله من هم دارم، تصاویری از گربه جان منتشر می کنند. اما مهسا طهماسبی انگاری صاحب سگی بانمک هستش که مدتی پیش یه باحال هنری ازش به اشتراک گذاشت.

unknown_240943078_1234791436988182_2283626503762781006_n

مهسا طهماسبی تا اینجا ساده بود حالا سیس لاتیشم ببینیم!

اما ابتدای متن گفتیم مهسا طهماسبی از اون دسته خانومای ساده فِیس هستش که نچراله و کاراکترای مثبت بهش میاد اما خانوم بازیگر در کارنامه کاری خود نقشی هم بازی کرده که در نوع خود جالب و البته متفاوت بود و گریمو ظاهری عجیب داشت.

مهسا طهماسبی خود نیز در این کار نشون داد که میتونه نقش یه دختر شر و خاص رو هم بازی کنه و به خوبی اَداهاش رو دربیاره!

فیلم "قانون مورفی" که ژانری کمدی اکشن داره فیلمی از رامبد جوان هستش که خودش هم از بازیگرای کاره و مهسا طهماسبی در این فیلم با هنرمندان جذابی همچون امیر جدیدی و امیر جعفری و ... همبازی بوده است.

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی و چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرد و عکس‌های جذابی از ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

مهسا طهماسبی و برادرش مهسا طهماسبی و برادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها