|

وقتی امیر تتلو واسه کنسرت دَرهمش شرط گذاشته بدیع؛ نامزدش برگشت چه ذوق مرگ شد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو دوباره انگار دلش هوس کنسرت گذاشتن کرده و می خواد به قول خودش برای آخرین بار البته با کلی شرط و شروط واسه هواداش بخونه

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- امیر تتلو این روزها دوباره هوس نامزدبازی زده به سرش و بعد از اینکه تونست نامزدش رو که قهر کرده بود دوباره برگردونه پیش خودش حسابی احساس غرور می کنه. قضیه از این قراره که تتلو به قول خودش از زن زندگیش خواست که بین اون و موهاش یکیو انتخاب کنه و خانوم در اوج ناباوری موهاشو انتخاب کرد و امیر تتلو رو بی خیال شد و برگشت ایران. هضم این موضوع برای تتلو خیلی سنگین بود و یه چند وزی به اصطلاح امیر رو برد تو هپروت.

اما این پایان عشق و عاشقی امیر تتلو نبود و این بار خودش پا پیش گذاشت و تونست نامزدش رو برگردونه. تتلو در باره جزئیات این ماجرا نوشت: من می دونستم مادرش و دوربریاش دارن از مهربونیش سو استفاده می کنن و انرژی شو رو می دزدن اما خودش متوجه نمی شد. من یادش دادم قصه ای درست کردم که گریه کنه و خالی بشه از اون آدما و بتونه برگرده. معمولاً واسه کسی این کارو انجام نمی دم و وقتی میرن میذارم برن اما این یدونه رو یه جور دیگه دوست دارم.

t

امیر تتلو دوباره هوای کنسرت زد به سرش!

امیر تتلو چند ماهی میشه که از موسیقی به کل خداحافظی کرده و حتی گفته بود دیگه نمی خواد بخونه و داره دنبال یه شغل برای خودش می گرده. او بعدتر اعلام کرد که شغل مدنظرش رو هم پیدا کرده و می خواد تو ترکیه یه تتوشاپ راه بندازه با کمک ماری و تیانا و به قول خودش استعدادی که تو زمینه طراحی تتو داره این شغل رو به صورت حرفه ای دنبال کنه. او حتی مدعی شد یه نوع جدید از تتو رو اختراع کرده که متحرک هست و زیر پوست بدن حرکت می کنه! تتلو درباره اختراع جدیدش اینطور توضیح داد: داریم برای اولین بار یه تتوی متحرک میزنیم. یعنی این تتو میتونه حرکت کنه زیر پوست!! تو تاریخ زمین اولین باره یه تکنیکی هست که اختراع خودم.

unnamed+(1)

اما از اونجایی که تتلو خیلی دم دمی هست و مدام تغیر فاز میده حالا دوباره گفته که دلم هوس کنسرت کرده و دارم آماده میشم برای آخرین کنسرت زندگیم اونم تو اوج و خدافظی با بیست سال عشق و زحمت. اونم فقط یه کنسرته پونصد تا هزار نفره ی بسیار غمگین و کوچیک!

شرط تتلو واسه کنسرتش؛ هیشکی نباید با هیشکی تماس داشته باشه!

تتلو البته برای آخرین کنسرت عمرش یه شرط خاص داره و اونم اینه که فاصله ایمنی باید حفظ بشه یعنی چی؟ یعنی اینکه چه موقع اجرا چه موقع ورود و خروج و جمعیت دست نامحرم به ناموسِ هیشکی نخوره!

به نظر این کنسرت رو تتلو بیشتر به خاطر کسب درآمد و پول درآوردن می خواد برگزار کنه چرا که که خودش گفته این روزها شدیداً پول لازمه و می خواسته قبول کنه که بره چندتا رستوران و کلاب بشینه و در ازاش 20 هزار دلار پول بگیره. البته هنوز به قول خودش نتونسته خودش رو با این قضیه وفق بده و در حال چلنچ با خودشه که قبول کنه یا نه.

unknown_326361999_106331412364807_4082558954960085391_n

ذوق فراوان تتلو بعد لایی زدن به آقای تتلیتی!

امیر تتلو خوب از گذشته علاقه زیادی به فوتبال داشت و به گواهی نزدیکانش بازیش هم خوب بود حتی تونسته بود به تمرین استقلال و پرسپولیس هم راه پیدا کنه. امیر تو بحبوحه جام جهانی هم پیجش حال و هوای فوتبالی داشت و حتی خودش رو هم شایسته حضور تو جام جهانی آینده می دونست! آقا حالا ویدیویی تو پیجش منتشر کرده که یکی از هوادارا و به اصطلاح تتلیتی هارو دعوت کرده خونش و داره باهم لایی بازی می کنن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محسن پناهنده ارسالی در

    عالیه مرسی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی