|

تریپای خاص ویدا جوان و نظر جالبش درمورد پوشش؛ خانم اکسیر جوونی رو پیدا کرد!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر جذاب ایرانیه که این شبها در سریال تمام رخ ایفای نقش میکنه اینبار با چهره پر آرایش و لبهای اکلیلی نظر کاربرانو به خود جلبید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر جوان و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که با بازی در سریال "زمانه" دیده شد اما نقطه اوج شهرت خانوم خانوما جایی بود که نقش همسر پژمان رو در سریال "پژمان" ایفا کرد و یه تیکه کلام به یادموندنی به نام پژژژژی هم چسبوند به نقشش! ویدا جوان از اون مدل بازیگراییه که میتونه هم در کاراکترای طنز به خوبی دید بشه و هم در ظواهر اجتماعی و خشن طور که خب به تازگی هم سریال "تمام رخ" رو به تصویر کشید و نشون داد میتونه چقدر منفی باشه!! ویدا جوان گرچه در سینما جای خاصی پیدا نکرد اما در این جعبه جادویی به خوبی شناخته شد و حالا کلی طرفدار داره.

ویدا جوان از سلبریتی های خوش فیسیه که تو اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و کلی تا خالا عکس جورواجور از خودش به اشتراک گذاشته اما ویدا بانو اصولا این مدلی نیست که خیلیییی اهل مجازی باشه و به نسبت خیلی از هنرمندان کمتر تو این فضای نامرئی ریخت و پاش داره. اما ویدا جوان مدتی پیش تصویری از خود به منتشر کرد که چهره ای به شدددت آرایش کرده داشت اما نه میکاپ معمولی، بلکه لبهای اکلیلی خانوم و سایه چشم رنگی و از همه مهمتر برقع بلوچی که به چهره داشت حسابی نظر کاربران رو به خود جلب کرد که در نوع خود جالب بود.

download (12)

ویدا جوان مونده چیکار کنه! شهرت و اطوار یا سکوت و شخصیت؟!

البته که اولین باری نبود که ویدا جوان با این شکل و شمایل دیده میشه و ظاهرا خانوم بازیکر به این سبک از آرایش علاقمنده و جهت دیده شدن هر چه بیشتر هم تلاش های خوبی داره چرا که میدونید دیگه این روزا فقط بازیگر بودن نمیتونه چهره هارو به شهرت برسونه و به مخاطب بشناستشون. مثلا راه و روند سحر قریشی رو دیده اید؟ خانوم باریگر به محض ورورد به این عرصه جوری حاشیه سازی کرد که مدتی هیچ بازیگر زنی به گرد پاش نمیرسید تو نقش گرفتن! 

اینروزا اینستاگرام هم فضای خوبیه برای اینکه یک چهره به سرعت دیده بشه و فالوور جذب کنه و در نهایت نقش زیاد بگیره و البته پولسااااز! ویدا جوان نیز از این قافله عقب نموند و اتفاقا میتونست پیشرفت بیشری هم داشته بهش اما انگاری اونقدر ها حال و حوصله جنجالی بودن رو نداره و مِلو پیش رفت!!

download (13)

تریپای خاص ویدا جوان و نظر جالبش درمورد پوشش!

اما ویدا جوان اهل استایل متفاوت هم هست چرا که وقتی یه بازیگر اسم بازیگررر روش میاد به شدت تمایل پیدا میکه تا هنرمند طور دیده بشه اما این آرتیست دیده شدنه ممکه از نظر هر کسی یه مدلی باشه و یکی به مانند بهاره رهنما خاص بپوشه و یکی به مانند مهتاب کرامتی! 

اما ویدا جوان یکم میانه تر حرکت میکنه و نه خیلی عجیب پوشه و نه خیلی ساده پوش! اما نظر جالب خانوم بازیگر در رابطه با پوشش های مختلف جالبه که ویدا جوان در کپشن یکی از گشت های خود نظرش رو بیان کرد! در ادامه ابتدا تصویر مورد نظر رو مشاهده می کنید که البته این پست مربوط به خیلی وقت پیش می باشد. 

Untitled

ویدا جوان در این کپشن نوشت:

پوشش یک انتخاب شخصی ست
بر اساس سلایق ، روحیات و معیارهای هر فرد.
ناچار در چهارچوب قوانین "منطقی"هر جامعه.
شاید هدفی پشت انتخاب یک پوشش باشد و شاید هم نه.
در هر حال هر فرد مجاز است بر اساس خواست و سلیقه و حال و احوال خود هر رنگ و فرم و متریالی را برای پوشش انتخاب کند.
پوشش نشانه اصیل بودن یا نبودن فرد نیست و شخصیت یک انسان را بر اساس ظاهر او نمی توان شناخت؛ "شاید" بتواند سوژه ای باشد برای تحلیل روانشناختی توسط متخصصان روان؛ اما هیچ کس اجازه ندارد بر اساس شکل ظاهری فرد به وی انگی بزند یا او را قضاوت کند.
جامعه
نظام ، کارخانه یا مدرسه نیست که همه ملزم به پوشش اونیفورم یک شکل باشند.
کمد لباس هر فرد مانند ذهن و افکار و عقاید همان فرد و البته همه‌ی افراد، جایی کاملا شخصی ست و شکل و کیفیت و کمیت آن به دیگر افراد مربوط نیست.
اصالت در منش و اندیشه است و یک انسان اصیل به مسائل اصیل و عمیق می اندیشد.

362648_411

ویدا جوان با این ترفندا چه جوان مونده

ویدا جوان درست به مانند اسمش جوانه و چهره ای به شدت بی بی فیس داره طوری که از اولی که دیده شد این شکلی بود و همچنان هم همین شکلیه و هنوز یه دختر تینیجر و کم سن و سال دیده میشه.

ویدا جوان مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه چندان با صورتش ور نرفته و هی از اینور بوتاکس و از اونور ژل تزریق نکرده. خانوم بازیگر در علاوه بر این در استایل و ظاهرشم همیشه سعی داشت تا جیگول و رنگی دیده بشه و از زیادی زنونه تیپ زدن فراریه که خب همه این موارد باعث جوون تر دیده شدن سن و سالش میشه.

vida.javan_1626106859

ویدا+جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها