|

امیر تتلو استیج رو بوسید رفت سراغ نیولایفش؛ سحر هیکلی چه نافرم به وجد آوردتش!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو این بار هم با یه خبر جدید همه هواداراش رو غافلگیر کرد سورپرایز تازه تتلو البته با مواد گذشته فرق زیادی داره!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- چیزهایی هستند که هیچوقت عادی نمیشوند. عرف، آلت دست نیست و جامعه بر اساس ضوابطی سرپاست که منکر کارها و یا افرادی میشود. برای مثال، اشتباه گرفتن بدن با دفتر نقاشی. هیچ جای دنیا هنوز به آن مقدار بی تفاوتی نرسیده که بوم های نقاشی متحرک را قبول کند. نمونه این را در ایران هم داریم؛ امیر تتلو.

امیر تتلو خواننده که خیلی ها او را جزو با استعدادترین هنرمندان ایرانی فعال در حوزه موسیقی می دانند این روزها نه به خاطر آهنگ ها و صدایش بلکه به خاطر تتوهای عجیب و غریب و صد البته روابط نامتعارفی که دارد تو فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است.

تتلو بعد از اینکه چند ماه پیش کنسرتش بنا به دلایلی لغو شد و درآمدش هم تو یوتیوب به میزان قابل توجهی کاهش یافت رپ و موسیقی رو رها کرد و نشست یه گوشه و فقط تتو زد. امیر خان که روی بدنش هیچ جای خالی نداشت تتوهای قبلی رو پاک کرد و رفت زیر دست دوتا خانوم تتو آرتیست اهل ترکیه یعنی ماری و تیانا و کل بدنش رو از اول نقاشی کرد.

وقتی امیر تتلو واسه جشن عروسیشم بلیط می فروشه!

امیر تتلو تا حالا چندین و چند بار نامزد کرده که معروف ترین اونا هم سحر قریشی بود که دو سه ماهی با هم بودند و به قول معروف کلی آتیش سوزوندن و هر کدوم از قِبل این رابطه چند میلیاردی به جیب زد و آخر سر با یه جنجال بزرگ کات کردن و نامزدی شون بهم خورد!

حالا اما انگار دوباره امیر تتلو یه دختر مناسب خودش پیدا کرده و می خواد با ایشون ازدواج کنه. البته این بین یه خانومی هم بود که یه فرزند داشت و تتلو مدتی هم با ایشون نامزد بود و شده بود بابای دخترش!

amit+tataloo

البته این حس پدر بودن امیر تتلو خیلی دوام پیدا نکرد و امیر خیلی زود اعلام کرد که بابای بچه اومد و هم دخترش رو برد و هم زنش رو....

حالا اما تتلو دوباره انگار عاشق شده و اینبار قصدش برای ازدواج جِدیه و می خواد جشن عروسی ش رو تو یک کنسرت برگزار کنه که به قول خودش آخرین باری که تتلو و بندش روی صحنه و استیج حاضر می شن. تتلو البته می خواد با یه تیر چندتا نشون بزنه هم خودش به وصال معشوق برسه و هم پول خوبی به جیب بزنه! حتی می پرسید چجوری؟ آقای خواننده واسه کنسرت عروسیش بلیط فروشی راه انداخته و هواداراش خواسته پولاشون رو جمع کنن تا بتونن تو این مراسم حضور پیدا کنن.

10

اما چی شد که تتلو مخالف ازدواج حالا می خواد داماد بشه؟

امیر تتلو همواره مخالف ازدواج بود و خیلی ها این موضوع رو ناشی از حس تنوع طلبی او می دونستن. خودش هم به تازگی در پاسخ به این پرسش هواداراش که پرسیده بودن چرا نظرت عوض شده و می خوای ازدواج کنی گفت: من همیشه گفتم و بازم میگم که یک آرتیست نباید ازدواج کنه و ازدواج زمان مرگِ یه آرتیسته و هرگز هوادارامو به یک دختر ترجیح ندادم. امّا خب خیلی وقته که هوادارام منو نخواستن.

اینم بگم که خیلی وقته دارم به ازدواج و مال یک نفر شدن فکر میکنم به همین منظور امّا خب آدمش پیدا نشده بود. دختری ندیدم که لیاقت اینو داشته باشه امیر تتلو رو از اینهمه دختر بگیرم و بدم بهش !! امّا بلخره الان دخترش پیدا شده و این کنسرت آخر در واقع هم کنسرته هم جشن عروسی و هم خدافظی با هوادار

60746af0-d74e-48a3-a3a9-f9a21316d7f9

ماجرای دختری که حسابی تتلو رو به تحسین واداشت!

از این ها که بگذریم امیر تتلو به تازگی تصاویر از یک دختر ورزشکار ایرانی دیده که حسابی اون رو تحت تاثیر قرار داده. این خانوم بدنساز که سحر رحمانی نام داره چندی پیش تو یه مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو میاد رو استیج و تتل از این قضیه حسابی به وجد میاد و توپیج شخصی خودش در مورد این خانوم ورزشکار اینطور می نویسه: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها