|

وقتی لیلا بلوکات با تریپ لوکس و شُل خودشو پرت میکنه رو مبل سلطنتیش؛ بدل کُپش چی میگه!

leila otadi shayanews

لیلا بلوکات بازیگر ایرانیه که این روزا شاید تو تلویزیون کمرنگ شده باشه اما در عوض اینستاگرامش پر از تصاویر جورواجورشه که بی امون منتشرمیکنه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر مشهور و جذاب تلویزیون می باشد که کمتر باری شده خانوم بازیگر رو بر روی پرده نقره ای ببینیم و میشه گفت لیلا بلوکات از بازیگرای تلویزیونی کشوره که کلاس کاریش رو مثل ترانه علیدوستی با بهانه های الکی فقط در حد سینما ندیده تا پول پارو کنه! لیلا بلوکات کارنامه کاری پر باری داره اما با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بود که خانوم بازیگر حسابی اومد تو باغ و مخاطب شناختتش. البته که لیلا بانو ابتدا قرار بود نقش زلیخا رو بازی کنه اما انگاری دقیقه نود نظر کارگردان تغییر کرده و کتایون ریاحی رو جایگزین نموند که همین موضوع کلی باعث ناراحتی خانو خانوما شد.

لیلا بلوکات این روزا تبدیل شده به یکی از کم حاشییییه ترین چهره ها که هییییچ صدایی ازش در نمیاد و هیچ واکنشی هم به هیچ چیز نداره! شاید فکر کنید لیلا خانوم تو اینستاگرام شاید کمتر از بقیه اکتیو بوده که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که اتفاقا ایشون از فعاااال ترین هنرمندان تو این فضا می باشد که تصاویر بسیار زیادی از خود با ژست و لباس های مختلف منتشر کرده. در ادامه جدید ترین آن را مشاهده می کنید که مثل همیشه رخ عقاب خانوم با استایل خاصش یه ترکیب عجیب ساخته.

download (4)

راز جَوون موندن لیلا بلوکات چیه؟

لیلا بلوکات نیز همانند همممه همکاران و خانومای این دوره زمونه اهل یکسری چیتان پیتان ها هست که خب با توجه به ثروتی هم که داره به راحتی و مثل آب خوردن کاری که بخواد رو انجام میده. وی اهل تیپ و استایل های لاکچری طور و گاهی هم نامتعارفه جوری که انگاری اعتقادی به شلوار بلند نداره و در تابستان او را با شلوارهایی حتی بسیار کوتاه تر از قد نود می بینیم!

حالا از این ها که بگذریم لیلا بلوکات عمل زیبایی نداشته اما تا دلتون بخواد مواردی مثل لیفت و زیبا سازی چهره از نوع زیرپوستیش داشته و داره که به همین جهت هم چهره اش به نسبت سن و سالی که داره صاف و شفافه! 

البته که پیشرفت علم برای زیبا سازی خب برای اون دنیا که نیست و اگه آدم داشته باشه چرا که نه؟ برای خودش خرج میکنه و جَوون و خوشگل میمونه!

leilabolukat_2608246929488637212_532473594

سن و سال عجیب لیلا بلوکات در حالی که هنوز ازدواج نکرده!

لیلا بلوکات از دسته خانومای سینما هستش که خودش روی پای خودش وایساده و علاقه ای هم به ازدواج نداره. حالا شاید بگین چرا! چون خانوم بازیگر مدیرت یک خیریه بزرگ به نام مهر لیلا رو برعهده دارند که بسیری از سلبریتی ها و چهره های معروف نیز از لحاظ مالی و با اعتبار خانوم بازیگر به این خیریه کمک میکنند و لیلا بلوکات رو میشه از هنرمندانی دوست که کارای خیر زیاد میکنه.

لیلا بلوکات که عاشق این فعالیتشه، به گفته خود ازدواج نمیکنه چون نگرانه اینکه مبادا شوهر آیندش همراه و هم پای او نباشه و نه تنها در این راه کمکش نکنه بلکه سد راهشم باشه! خب هر کسی عقیده و علاقه ای داره و لیلا بلوکات هم چنینه....

برخی از کاربران هم به شوخی میگن لیلا بلوکات جَوون مونده چون شوهر نکرده!!

unknown_286910851_298201275765697_2185114653460580456_n

لیلا بلوکات و خواهری که انگاری کاربن انداختن! ایشون بدل هستن؟

لیلا بلوکات شاید هیچوقت ازدواج رو انتخاب نکنه اما رابطه خیلییی صمیمانه ای با خانوادش داره و همه جون و دلش اونها و بچهاش خیریش هستند.

لیلا بلوکات با یکی از آبجیاش خیلی زیاد شباهت داره طوری که کسی اگه خواهرش رو تاحالا ندیده باشه اولش حسابی هنگ میکنه کدوم لیلاست و کدوم آبجیش! برخی از کاربران هم معتقدن خدا از روی لیلا کاربن انداخته و خواهرش رو ساخته.

لیلا بلوکات در پیج اینستاگرامیش عکس و فیلم های بسیاری از اونها منتشر می کنه اما به تازگی ویدیویی برای تولد نوشین خواهرش منتشر کرد که جذاب بود و با تگ وی مشخص شد نوشین خانوم تو کار دست اکسسوری های طلا و دست ساز هستند  همانند لیلا خانوم هنرمند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها