|

ویدیو خونه زندگی فوق لوکس زنِ رامشگر رونالدو تو دیار عربا؛ خانوما بد کریسو قلقلک دادن!

رونالدو حالا تبدیل به یکی از بازیکنان به شدت حاشیه داری شده که هر لحظه موضوعی جدید همراه با همسرش داره و ت به حال هزار باری بولد شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رونالدو و مسی دو بازیکن بی همتا و شاخ در جهان هستند که میون هوادراشونم جدل زیادی دیده میشه و همیشه بولد هر بحث فوتبالی بوده اند. اما تازگیا کریستیانو رونالدو این ستاره پرتغالی بعد از جدایی از منچستر یونایتد انگلستان و جوین شدنش به النصر عربستان حواشی و جنجالات عجیب و جذاب جدیدی داره که میشه گفت مسی رو رسما از دید محافل دور کرده. اما شاید میدونید و شاید هم نمیدونید که رونالدو به تنهایی چنین مورد توجه قرار نگرفته و نقش همسرش جورجینا در موراد گفته شده به شدت غلیظه و تاثیر گذار!

SPORT-PREVIEW-GEORGINA-BDAY-1-min

منزل فوق لاکچری رونالدو در عربستان!

اصولا همه ما میون حرفامون میگیم که عرب زبان ها حال چه عربستان سعودی و چه امارات متحده عربی از سرمایه و پول زیادی برخوردارن و روز به روز هم به تعداد آسمان خراش های شهریشون اضافه میشه. اما سعودی ها که گفتیم این روزا میزبان بازیکنی همچون رونالدو هتسند، قطعا اجازه نمیدن ذره ای کمبود برای وی و یا خانواده اش بوجود بیاد. اما جالبه که بدونید زندگی در ریاض محل حضور رونالدو، چندان هم آسون نیست و این شهر که پایتخت عربستان محسوب میشهگاهی دمایی بالای 50 درجه رو هم امتحان میکنه که اصلا تحملش کار هر کسی نیست! طوفان های شن که گهگاهی حتی دید رو تار میکنه هم که گفتنی نیست و واضحه! اما واضح تر از اون اینه که مبلغ هنگفتی که النصر به رونالدو پیشنهاد داده نیمه به شدت پر لیوانه که حلاله همه این مشکلاته!

در ادامه ابتدا ویدیویی از محل اقامت و خانه کریستیانو رونالدو و خانوم بچهاش مشاهده می کندی که در نوع خود جالب بود و پگر از سوال برای کاربران!

اما فضایی که در اختیار رونالدو همسرش و فرزندانش قرار داده شده همونطور که در ویدیو بالا مشخص بود قصری لاکچری به ارزش بیشتر از 550 میلیارد تومان زندگی میکنند و همممه چیز فراهمه. محل اقامت این خونواده جذاب دارای فروشگاه اختصاصی، شهربازی، استخرهای شنا، دو زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال، محوطه بولینگ و بیلیارد، 2 باشگاه با تمام امکانات بدنسازی و 3 رستوران است. ناگفته نمونه که این قصر رویایی توسط یک تیم امنیتی 24 ساعته محافظت میشه.

medium_2022-12-26-79a0baa086

ساعت میلیون دلاری کریس و جورجینا با پول بالاترین رقم قرارداد

در ابتدا گفتیم که رونالدو نیمه پر لیوان رو برای حضورش در ریاض نگاه کرده حالا اون نیمه پر چیه؟ کریس برای حضور دوساله و نیمه در تیم النصر رقم ۵۰۰ میلیون دلار دریافت کرد که بیشترین دریافتی یک فوتبالیست در جهان محسوب میشه و رکورد دار شد.

رونالدو پیش از سفرش به ریاض، ویدیویی برای هواداران النصر فرستاد و به اونها گفت که به زودی ملاقاتشان میکنه. در این ویدیو ساعتی خاص در دست رونالدو قرار داشت که از برند Jacob & Co به نام Caviar Tourbillon بود. این ساعت با محفظه ای از طلای سفید و با بیش از ۱۳۰ الماس تراش خورده تزاوریت تزئین شده و قیمتی حدود ۷۷۰,۰۰۰ دلار دارد.

این در حالیه که جورجینا رودریگس در این سفر تصمیم گرفت مدل نمادین Rolex Daytona Cosmograph طلایی زرد با شماره سبز ref ۱۱۶۵۰۸ رو نیز بپوشه که قیمت لیستش ۳۸۵۰۰.۰۰ دلار می باشد.

Untitled

خانومای عربی که رونالدو رو قلقلک دادن؟ حرکت پیکه تکرار میشه؟!

همه جای دنیا چهره های مشهور همه جوره زیر ذره بین هستند که خب دقیقا نکته منفی شهرت و پول زیاد همینه! رونالدو نیز از این موضع مستثنی نیست که هیچ، به شدت هم زیر ذره بین افراد مختلف و دوربین ها و فضای مجازی و هر کجا که فکرشو کنید هست!

این روز ها ویدیو ای از مراسم معارفه رونالدو تو عربستان منتشر شده که نوع نگاه و حرکات صورتش نسبت به خانوم مجری حسابی اون هارو سوژه کرده که نکنه بویی از خبر های جدید داره به مشام میرسه و رونالدو بانوان عرب رو پسندیده؟!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی