|

روشنک گرامی واسه دوزار فالوور نافرم رفیق فابشو سرکار گذاشت؛ مانتو پوشیده فقط با جوراب!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی بازیگر مشهور ایرانی که تو اینستاگرام خیلی شیطونه، اینبار دوستشو سرکار گذاشت و با فیلمبرداری ازش پست جدید اینستاگرامشو ساخت!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برخی از بازیگران هستند که چندان با اسم  و رسمشون شهرت ندارن و مخاطب اونهارو بیشتر با چهره و یا حتی نوع بازیشون می شناسه. روشنک گرامی یکی از همین دسته چهره هاست ک سالها در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته اما اونقدرها که باید، با اسم روشنک گرامی برای مخاطب آشنا نیست. روشنک گرامی مِن جمله هنرمندان جذابیه که با فیس و چشم های خماری که داره میون بازیگرا بولده که خب این دو مورد هم نکات مثبت دارن و هم منفی! مثلا خیلی ها هستند که میگن روشنک بانو چشماش همیشه حالت خوابالو داره و یا شاید هم همیشه خوابش میاد! دیگر افراد میگن چرا روشک گرامی آرایش نمیکنه و فیس یخی داره که خب باید گفت این مورد نیز سلیقه ای هستش و یکی مثل خانوم بهاره رهنما علاقمنده تا غرق در آرایش باشه و یکی هم مثل ایشون میخواد تا نچرال دیده بشه، هرچند که یخ صداش کنن!!

unknown_298536892_782273726247924_3120756139799246680_n

وقتی روشنک گرامی رفیق فابشو سرکار میذاره ناجووور!

روشنک گرامی یه دختر دهه شصتیه که اوایل این دهه متولد شده و سن و سال کمی نداره اما چون بی بی فیسه این موضوع چندان به چشم نمیاد. روشنک گرامی این روزها تو حرفه شگفت انگیزش کم کار و کمرنگ شده و به مانند خیلی از همکارانش در حال حاضر داره از جیب میخوره اما اینکه به چه دلیله و خودش خواسته یا پیشنهاد کاری نداره خدا داند! 

این روزا حتی با وجود فیلترینگ اما باز هم اینستاگرام حرف اول رو تو انتشار اخبار و عکس ها میزنه. البته که تو این چند سال اخیر و در دهه نود این فضا و سرویس اونقدری به شهرت و دیده شدن افراد مختلف کمک کرده که شاید شخص ده سالم کار میکرد انقدر مهشور نمیشد. حالا این اوضاع میون بازیگرا ده براره چرا که شخص مورد نظر از تلویزیون و یا سینما دیده میشه و تو گوشی آدما هم حسابی جولون میده! مثلا روشنک گرامی تو اینستا حسابی فعاله و تا به حال کلی عکس و فیلم های مختلف منتشر کرده که در نوع خود جالب هستند و برای کاربر دوست داشتنی! در ادامه یکی از پست های خانوم خانومارو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

دوگانگی روشنک گرامی که حسابی میون فالووراش جنگ انداخته!

ویدیو رو دیدین؟ نظرتون چیه؟ خب در این جا به دو راهی میرسیم که برخی در کامنت ها روشنک گرامی رو مثل همیشه یخ و بی نمک خطاب کردن و این پستشم بی محتوا دونستن؛ برخی دیگر هم به خانوم بازیگر توجه کردن و قربون قد و بالاش و چشم و ابروش رفتن و حسابی ایشون رو ناااز صدا نمودن!!

البته که پست محتوای خاصی هم نداشت و جهت فان بود که باید در اینجا گفت صفحه خودشونه و به خودشون ربط داره و از طرفی هم باید گفت هنرمند باید کمی تا قسمتی بیشتر از افراد معمولی به انتشار داده های خود توجه کنه و جهت جلب توجه هرررر چیزی رو به اشتراک نذاره!

unknown_297460822_835166047890343_768757181970061713_n

روشنک گرامی به عجیب پوشی شهرت داره! البته چون خودش طراح لباسه!!

این روزا دیگه خانومای بازیگر تقریبا دارن یه رنگ میشن و کم پیش میاد همانند مثلا سوگل طهماسبی پیدا بشه که کمی تا قسمتی از لحاظ پوششی با اونچه که در تلویزیون می بینیم یکی باشه! اغلب بانوان در این عرصه با اون ظاهری که در جعبه جادویی و یا بر روی پرده نقره ای هستند متفاوتند و این تفاوت رو درست وقتی متوجه میشیم که مثلا خانوم ایکس تشریف میارن فلان مراسم سینمایی و اونجاست که با تریپ عجیب و یا جنجالی ایشون آشنا میشیم. روشنک گرامی دقیقا یکی از همون بانوان هستش که حسابی مخاطب رو سورپرایز میکنه. البته که روشنک گرامی خودش تو حوزه لباس فعالیت داره اما همونطور که خودشم اشاره کرده استایل های انتخابیش زیادی خاصن و پسند هر کسی نیست!

البته این روند تنها مختص این مراسمات نیست و روشنک گرامی در صفحه اینستاگرامش نیز چنین است و با یه گشت و گذار ساده میشه فهمید که سلیقه و روند خانوم خانوما به چه شکلی پیش میره! 

Untitled

تصادف وحشتناک روشنک گرامی وقتی خانوم عشق سرعته!

روشنک، در رابطه با ماجرای جنجالی تصادف سختی که در سال ۹۳ داشته، می گوید: ” ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال ۹۳ هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. ”او با این تجربه اما همچنان عاشق سرعت است.

ihyi

کمی بیشتر با روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

hih

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها