|

وقتی علیرضا بیرانوند واسه دُخی گیس بلننندش تولد میگیره تو قصر؛ زنش پروتز زده انفجاری!

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند همیشه از بازیکنان حاشیه داری بوده که مورد توجه قرار گرفته اما اینبار با تولد مجللی که برای تک دخترش گرفت حسابی جنجالی شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا دیگه فقط بازیگرا نیستن که شهرت پیدا کردن و جنجالی میشن، بلکه هم در ایران و هم در خارج و تیم های مختلف بازیکنانی هستند که دیگه فقط برای فوتبالشون شناخته شده نیستند و با حواشی جدیدی که ازشون دیده میشه یه مدل دیگه بولد شدن. البته که در همممه این حواشی قطع به یقین خانوم و یا خانومهایی دَخیلن که خب باید بگین اصلا اگه خانوم تو این مسائل نباشه جنجال به حساب نمیاد! مثلا علیرضا بیرانوند خودمون دروازه بان معروف و محبوب پرسپولیسی که تو جام جهانی حسابی مورد توجه قرار گرفت این روزها تعداد زیادی هستند که خانوم بچهاش رو می شناسن و باهاشون آشنا شدن! البته از راهی عجیب! جلب توجه خود علیرضا بیرانوند نیز در جام جهانی چندان مثبت نبود و آقای گُلر برخلاف چهار سال پیش که خیلی دوست داشتنی شد، اینبار اما از اونور بوم افتاد!

بهتره که ابتدا با دیدن ویدیویی جالب از تولد دختر کوچولوی بیرانوند شروع کنیم تا ادامه ماجرا! در این ویدیو بارانا که به تازگی هفت ساله شده در خونه لوکس ددی، تولدی مجلل براش گرفتن با کلی چیتان پیتان.

وقتی سلام زیبا باعث میشه اکرم بانو حسااابی مشهور بشه!

بیرانوند تو جام جهانی طی یکسری حرکت خودش رو تو چشم خیلی از مردم خار کرد که البته این نگاه برمیگرده به ذهنیت هرکس چرا که خیلیا هم بودند که طرفدار آقای دروازه بان بودند و حمایتش میکردند. این تنها حواشی بیرانوند در طول جام جهانی نبود و در حالی که تیم ملی راهی قطر شده بود، یکی از بلاگر های عملی عروسکیه اینستا اومد و از بیرانوند صفحه چتی منتشر کرد و خلاصه اینکه داشت واسه آقای حاشیه درست می کرد و اینجا بود که کاربران برای دیدن فیس و ظاهر همسر بیرانوند کنجکاو شدن و اکرم بانو رو یافتن!

البته که اکرم بیرانوند از قبل هم شهرت داشت و با استفاده از پیج همسرش و دخترش و پسرش شناخته شده بود اما با این جنجال موضوع قاطی پاتی تر شد و در نهایت خانوم خانوما هم به شدت خجالت زده! اما انگاری این حواشی خدشه ای به رابطه بیرانوند و همسرش وارد نکرد و هرچه بوده پشت پرده و تو خونه خودشون حل شده. اکرم بیرانوند پیج دختر و پسرش رو هدایت میکنه و در صفحه بارانا نیز اکرم بانو ویدیو رو ساخت و منتشر نمونده!

unknown_327011776_741467177152851_8492863918008544160_n

unknown_327207203_1119080355450090_6487790013814474586_n

وقتی علیرضا بیرانوند تو یه نگاه عاشق میشه اونم تو سن کوچولویی! 

شاید براتون سوال بشه که چرا فامیلی همسر علیرضا خان نیز بیرانوند می باشد که در اینجا باید بگیم ایشون با اوشون دخترعمو پسر عمو هستند و علیرضا بیرانوند در سن و سالی بسیار پایین ازدواج کرد و دلیل موفقیتش رو هم همین موضوع میدونه که سن کم مزدوج شده!!

داستان از این قراره که علیرضا بیرانوند از روستا به شهر میاد و در حالی که خونه نداشته به خونه عموشینا میره و اینجاست که به مرور شیفته دختر عمو جان میشه اما چون سن کمی داشته و پولی هم در بساط نبوده عموش راضی به این وصلت نمیشه تا جایی که علیرضا بیرانوند قرارداد 80 میلیونی بست و اینجا بود که عروسی روبراه شد.

Untitled+(1)

علیرضا بیرانوند با یه بشکَن رفت تو حاشیه و زیبا بازی!

در ابتدای متن به موضوع خانومی اشاره داشتیم که در اینستاگرام با آبروی بیرانوند حسابی بازی کرد. حالا داستان از چه قرار بود؟ این روزا دیگه تو اینستاگرام میون کلااا چهره های مشهور حتی اگه اینفلوئنسر باشید رقابتی سهمگین هستش که هر لحظه امکان لغزش هست!! حالا چجوری؟ اینجوری که مثلا آقای فوتبالیست میاد و از زن و بچش به عنوان خونواده ای خوشبخت عکس و فیلم منتشر میکنه اما یهو از یه جای دیگه صداش در میاد که آقا تو دایرکت خانومی دیگر هستند و با پیام سلام زیبا آبروی خودشون رو به خطر میندازن!

اوایل جام جهانی بود که یکی از این بلاگر های به شدددددددددت عملی پروتزی اینستاگرامی با افشای دایرکتی از علیرضا بیرانوند حسابی زد ایشونو ترکوند که البته دلیل خاص خودش رو داشت و با تهدید اینکه اگه بقیه هم مثل آقای بیرانوند باشن دایرکت اونارو هم لو میده حسابی افتاد سر زبونا!! اینجا بود که کلی برچسب و سلام زیبا و داف و .... هزار چیز دیگه به آقای گُلر زده شد که خوشبختانه اون خانومی که قصد داشت تا با آبروی گلر پرافتخار پرسپولیسی ها بازی کنه تیرش به سنگ خورد.

5

فیس جذاب شده همسر علیرضا بیرانوند که با پول شوهر کوفتید و ساخت!

البته که فیس همسر علیرضا بیرانوند هم با شکل و شمایل حال حاضرش نبوده و ایشون نیز به مانند خیلیییی ها از ترفند خوشگلاسیون های فیک استفاده کردن و با تزرریق ژل و بوتاکس و عمل زیبایی و ... به این چهره رسیدن!

این روزا دیگه این روند اونقدر زیاد شده که همه یکی یه شابلون زدن و فیسا شده کپی برابرهم! البته که وقتی درست و به جا استفاده بشه چرا که نه؟ خب پیشرفت علم برای همین جاهاست که نواقص رو رفع کنه و یا به زیباتر شدن شخص کمک کنه، اما عروسکی شدن و به سمت پلنگ رفتن نچ!

d

علیرضا+بیرانوند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها