|

شوهر جنیفر ناصرِ جیرانو کرد تو قوطی با زن گرفتنش؛ سن نوحتو ببینیم یا زن زیادی جَوونتو!

مارک آنتونی خواننده مشهور آمریکایی و از همسران سابق جنیفر لوپز است که به تازگی با خانمی 23 ساله ازدواج کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها مباحثی حول ازدواج مارک آنتونی و همسر جدیدش رایج است. این دو که به تازگی ازدواج کرده اند سر و صدایی راه انداخته اند که دنیا متمرکز بر آنها شده است. از اصلی ترین دلایل این جنجال ها سن کم نادیا فریرا و همچنین سن بالای مارک آنتونی است. این زوج مراسمی در موزه پرز میامی برگزار کردند. آنتونی 54ساله و  نادیا فریرا 23ساله در حضور جمعی از افراد مشهور و محبوب ازدواج کردند. دیوید و ویکتوریا بکهام، سلما هایک، لین مانوئل و لوئیس فنسی از جمله سلبریتی هایی بودند که در مراسم عروسی مارک آنتونی شرکت کردند. فریرا برای روز خاصش لباس عروسی با طراحی گالیا لاهاو بر تن کرد و آنتونی دیور پوشیده بود.

یششییش

دیوید بکهام ساقدوش بود؟

دیوید بکام ساقدوش مارک آنتونی بود درحالی که همراه فریرا، ماریا النا همسر کارلوس اسلیم بود. این زوج هرکدام اشخاصی را از اقوام و خانواده در مراسم داشتند. مشخص نیست که "اما" و "مکس"، که بچه های آنتونی و جنیفر لوپز هستند در مراسم حضور داشتند یا نه.

یسسیسیسیسیسی

چه شد که رابطه آنتونی و فریرا علنی شد؟

ابتدا رابطه آنتونی و فریرا از طریق سلفی دونفره پست شده آنها در اینستاگرم تایید شد. این زوج نامزدی شان را در می2022، طی مهمانی ای اعلام کردند. در آن زمان فریرا عکسی از انگشتر الماس بزرگ خود استوری کرد و سپس تمام آن شب را همراه با دوستانش جشن گرفت.

یششیشیشیبث

رابطه جنیفر لوپز و مارک آنتونی

جنیفر لوپز و مارک آنتونی همدیگر را طی اجرای آنتونی در برادوی ملاقات کردند که سال 1998 باشد. در همان سال لوپز از شوهر اولش طلاق گرفت. آنها برای اولین بار در آهنگی به نام "No Me Ames" همکاری کردند که در آلبوم اول لوپز منتشر شد. این شروعِ نزدیکی بیشتر این دو با هم بود. این دو هنوز به آن شکل جدی با هم نبودند تا سال 2004 که مسائل جدی شد. در اوایل سال 2004 آنها قصد ازدواج داشتند.

این زوج 5 جون 2004 در مراسمی بی سر و صدا ازدواج کردند. سه سال پس از ازدواج اعلام میکنند بچه ای در راه دارند و در سال 2008 نه صاحب یک بچه، بلکه صاحب دو بچه دوقلو میشوند و نام های "اما" و "مکس" را بر آنان میگذارند.

رابطه این دو در سال 2012 رو به زوال رفت و در سال 2014 به پایان رسید.

Untitledسیسیسیسیسیس

زن جدید آنتونی کیه؟

نادیا امارا فریرا مدلی پاراگوئه ای است که در سال 2021 به عنوان نفر دوم miss universe 2021 انتخاب شد. وی در سال 2015 به عنوان بانوی جوان پاراگوئه انتخاب شد.

سشسسشسشششس

این اولین باری نیست که مارک آنتونی با شرکت کننده miss universe  ازدواج میکند. در می 2000 او با دایانارا تورس، برندهmiss universe  ازدواج کرده بود.

یشیشیییییییییی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها