|

فیگورای اوپن مایند فرشته حسینی و نویدش که ناجور کُپی از تتلو شدن؛ بابا خفنااا

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر مشهور ایرانیه که این روزا با شوشو جانش کمرنگ شده تو کار و بارش ولی خب در عوض تریپ میزنه ترکیبی و جذاب!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر جذاب و جوانی ایرانیه که این روزا به همراه همسرش نوید محمدزاده به شدت کم کار و کمرنگ شده اما خانوم بازیگر طبق معمول همیشه تو اینستاگرام حضوری پررنگ داره که خب این نشون میده این زوج یا پیشنهاد کاری ندارن و یا به دلایل شخصیشون میخوان که دیده نشن! فرشته حسینی یه دختر ده هفتادیه که با مرد دهه شصتی حسابی اُخت شد و در نهایت به ازدواج ختم شد. شاید این موضع از نگاه برخی چندان جالب به نظر نیاد اما نکته اینجاست که اونه نشون دادن عشق و شبیه به هم بودن مهمه و سن فقط یه عدده! البته که با وجود طلاق های پی در پی و ناجور بازیگرا و بلاگرا بعید نیست که چند صباحی دیگر، فرشته حسینی و نوید محمدزاده نیز از هم جدا بشن که این دیگه برمیگرده به داستان فضای مجازی و خلقیات ادما تو این دوره زمونه.

fereshtehosseini-photokade-com-2

وقتی نوید محمدزاده تو زن داری راه و رسم تتلو رو پیش میگیره!

فرشته حسینی بارها و بارها در مراسمات سینمایی دیده شده که با استایل های عجیب بوده که خب بادی گفت انگاری همیشه این بانوان هستند که مثل خانوما میشن. شاید بپرسین چرا که خب در جواب باید بگیم سحر قریشی رو به یاد دارید؟ وقتی رفت پیش تتلو این سحر بود که تتو زد و یا گیاهخوار شد و خلاصه اینکه شباهت زیادی به تتلو پیدا کرد، نه تتلو به سحر. از طرفی هم فرشته حسینی تا پیش از ازدواج با نوید ساده و معمولی تر از اونچه ک فکرشو کنید استایل میزد اما حالا خانوم خانوما رو می بینیم در حالی که کپی برابر اصل نوید محمدزاده تریپ میزنه و به شدت ریسک پذیر شده. اما در ادامه استایلی از این هنرمند جوان کشورمون مشاهده می کنید که جالب به نظر میاد.

فرشته

استایل خز فرشته و نوید که خیلی سر و صدا به پا کرد!

فرشته حسینی همونطور که گفتیم شده یه دختر ریسک پذیر! جوری که انگاری همه محدودیت ها و پرده هایی که پیش رو داشت دریده شده و حالا خانوم بازیگر رو با استایل هایی می بینیم که گاها عمراااا کسی بپوشه! 

فرشته حسینی و نوید بعضی اوقان انقدر در این زمینه پیش میرن که صدای فالوور و مخاطب و کاربر و هر چی ایرانیه در میارن. مثلا مدتی پیش این زوج از لباس هایی استفاده کردند که حسابی خز بازی بود! البته یکوقت فکر نکنید که خانوم بازیگر و همسرشون استایل های دِمُده و زشتی داشتند، خیر! بلکه سرتا پاشون رو از خز پوشونده بودن و اینجا بود که حتی اونهایی که حس خنثی ای نسبت به حیوانات دارند نیز صداشون دراومده بود حسابییی!

فرشته حسینی

و اما تصویری که فرشته حسینی بر روی پروفایل اینستاگرامش گذاشت و از موهای رنگ شده خود رونمایی کرد، البته به طور نامحسوس که باعث شد کاربران رو کنجکاو کنه ولی نشون نده!

Capture

وقتی نوید محمدزاده هیچ خط قرمزی برای فرشته نداره!

همون طور که گفتیم فرشته حسینی از وقتی با نوید ازدواج کرد نوع پوشش به کل تغییر کرد و یکمی هم منشوری شد. در واقع فرشته حسینی شاید برای اینکه بتونه خودش رو بکشه بالا و یه جورای همسطح آقای سوپراستارش بشه تو انتخاب لباسش ها کمی ملاحظه رو کنار گذاشته! در ادامه برخی لباس هایی رو که فرشته تو این چند وقت پوشیده رو باهم نگاه می کنیم که بیشتر با یقه هایی باز هستند.

فرشته حسینی (2)

فرشته (2)

بیوگرافی جالب فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

فرشته حسینی اصالتی افغانستانی داره و کارگری از کودکی!

در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

201517377_473789550587017_7072823529763936806_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی