|

تریپ فشرده مینا دلشاد بازیگر ساده ستایش که بدجوری راحته؛ شما فیلتر زدی یا فیلتر شمارو!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش می باشد که با همین سریال هم شهرت پیدا کرد و حالا استایل هاییی از وی می بینیم که کمی تا قسمتی عجیبن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا دلشاد بازیگر مشهوریه که هنوز مشهور نشده! حالا شاید هنگ کنید اما بهتره واضح تر بگیم که مینا دلشاد در سریال "ستایش" ایفای نقش داشت که خب تو فصل سوم نقش همسر حمید آقا راننده پری سیما رو ایفا میکرد. البته که مینا بانو تا به حال در فیلم و سریال ها دیگری هم بازی داشته اما با ستایش خیلی ها مشهووور و یا مشهور تر شدند که مینا خانم یکی از اونها بود. 

مینا دلشاد هنرمندی خوش استعداده که با ستایش نشون داد کمی تا قسمتی میتونه یخ طور نباشه و متفاوت هم بازی کنه. مثلا لهجه خانوم بیازیگر رو به یاد میارید؟ که به مشهدی صحبت میکرد و کلی دل مخاطب رو با خودش صاف کرد!! مینا دلشاد در اغلب کاراکترایی که بهش داده میشه مثبت و معصوم هستش که خب این هم نکته ای میون بازیگراست که یکی مثل رویا نونهالی همیشه منفی و خلافکاره و یکی به مانند مینا دلشاد بیشتر بهش میاد مثبت طور باشه. اما این چهره دهه هفتادی در اینستاگرام به شدت فرق داره با اونچه که ازش در جعبه جادویی دیده اید که خب در ادامه نمونه ای از گفته هایمان را مشاهده خواهید کرد.

1790560770-samatak-com

Untitled

تریپای دهه هزار مینا دلشاد که برا این زمان عجیبن!

با شاخ شدن اینستاگرام خب دیگه خانوما به شددددت عاشق عکس انداختن شدند در حدی که بعضیاشون با همین روند یهو چشم به هم زدن و دیدن تبدیل شدن به یه بلاگر تمام عیار که چپ میره راست میره عکس از خودش به اشتراک میذاره. اما این حرکتمیون بازیگرای خانوم نیز به شدت دیده میشه جوری که حتی برخیشون انگار در مسابقه ای بزرگ هستند و اگه تصاویر جذاب و داف طور منتشر نکنن باختن!!

البته که هستند چهره هایی هم به مانند ویدا جوان  که کمتر تو این حوالی میپرن و اونقدر زیاااد اهل این حرکت نیستند اما مشهورن! میتنا دلشاد نیز اینچنین است و مثل دسته اولی خیلی تو کار عکس و سلفی و شات بازی و کارای این مدلیه که البته فرق مینا بانو با مثلا فریبا نادری اینه که ایشون حال و حوصله داره و مدام تو آتلیه و یا با دوربین حرفه ای در حال عکاسی از خودشه و برای هربار عکاسی هم لباسی مخصوص میپوشه با کلی آرایش، اما مثلا فریبا کلا 180 درجه متفاوت از وی عمل میکنه. تصاویری که مینا دلشاد از خودش پخش کرده به حدیه که با انوااااع و اقسام استایل دیده میشه و در ادامه برخی ازاونهارو مشاهده می کنید که انگاری برای خیلی وقت پیشه، اون زمان که کلیپسای بزرگ رو سر خانوما مد بود.

15718261701424

3smvt2zn

2056010118-parsnaz-ir

احتمالا مینا دلشاد اگه این مدلی پیش حمید آقا میچرخید طلاقش نمیداد!

خب هر چیزی خوبی داره بدی هم داره دیگه! اینستاگرام نیز ذقیقا به همین شکله و همونجور که مثلا فیلتراش خیلی از خانومارو خوشگل کرد به همون میزان هم اعتماد به نفس رو ازشون گرفت و مینا دلاشاد یکی از استفاده کننده هتای غیور این آپشن نیز هست. 

البته که مینا دلشاد اولین بازیگری نیست که چنین راهی رو داره پیش میره و بسیری از خانومای بازیگر دیگر نیز هستند که با زیادی ترند شدن اینستاگرام و فیلترای جورواجورش چنین شدند و ظاهرا این اپ جذاب اعتماد به نفس رو از خیلی از بانوان گرفته.

ولی چیزی که مشخصه اینه که استفاده از فیلتر و میکاپ انگاری همانند اعتیاد میمونه و شخص رو تا جایی پیش میبره که دیگه بدون اون موارد حس خوبی نسبت به خودش نداره. نمونه بارزش هم خانوم مینا دلشاد هستند که نه تنها استوریاشون این مدلیه بلکه تمام پستاشون به این روال جلو میره! ناگفته نمونه که میان تیتری که مشاهده کردید کامنت بسیاری از کاربران بود که به شوخی نوشته بودند اگه این مدلی پیش حمید آقا میچرخیدی ولی نمیکرد بره دنبال پری سیما!!

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

دلشاد-2

gu

و ام مامان بابایی که به مینا اجازه بازیگری نمیدادن!

البته که مینا دلشاد بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال 1388 با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. خیلی از خانومای بازیگر در مصاحبه خود از مخالفت و شرایط سخت ابتدای کارشون میگن حتی اونهایی که فکرش روهم نمی کنید!

به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    واقعا دمش گرم خوشگل و خوشتیپ و جذاب ماشاالله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی