|

وقتی ویدیو عروسی الهام حمیدی از خودش ناناز تره؛ جان جان خانوم چه وزنی کم کرد!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مشهور ایرانیه که تا به حال دوباری ازدواج کرده اما شمایل و ظاهر عروسیه دومش به قدری شیک بود که کلی خاطرخواه پیدا کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا کم کار شده درست به مانند بسیاری از همکارانش؛ اما خب چیزی که واضحه اینه که همه این خانوم ها و آقایون بازیگر در صفحات اینستاگرامشون فعالن و حسابی اهل انتشار! البته که برخی هم هستند به مانند الهام حمیدی که هر چند وقت یکبار دیده میشن و این مدلی نیستن مثلا مثل فریبا نادری که چپ برن راست برن عکس و ویدیو منتشر کنن. اما با همه این تفاسیر الهام حمیدی مِن جمله هنرمندانی می باشد که به شدددددت اهل عکس بازیه و تو فضای نامرئیه مجازی قد موهای سر من و شما عکس به اشتراک گذاشته و یا ازش گذاشتن!! 

الهام حمیدی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خانوم خانوما با بازی در سریال "یوسف پیامبر" بود که به شدت محبوب و مشهور تر شد و یه جورایی نقطه اوج این بازیگر فرا رسیده بود. اما جالبه که بدونید الهام حمیدی درست برخلاف این نقشش در واقعیت لایف استایل داره و به شدت قرتی طور و شیطونه که در ادامه بیشتر باهاش آشنا میشیم. اما ابتدا ویدیویی که از تصاویر عروسیه خانوم بازیگر منتشر شده رو مشاهده می کنید که مربوط به ازدواج دوم الهام حمیدی هستشن و این بازیگر دوست داشتنی به دست مریم رهنما میکاپ شد.

الهام حمیدی بعد عروسی چه زود مامان شد!

الهام حمیدی بیش از بیست سال پیش برای بار اول ازدواج کرد و خیلی زود طلاق گرفت اما خانوم خانوما مجرد موند و دیگه جوابی به خواستگار نداد تا اینکه سرانجام با همسر دومش مزدوج شد در صورتی که شوهر جدید چهره ای بسیار جوان تر داره بسیاری از کابران بر این نظر بودند الهام حمیدی سن و سالن بزرگتره و اصلا به همین علتم خیلی زود باردار شد و دو فرزند شیر به شیر به دنیا آورد. 

میکاپ الهام حمیدی به قدری جذاب بود که چند ماه پیش مریم رهنما به درخواست بسیای از فالووراش و خانوما مجبور شد تا دوباره از الهام حمیدی دعوت کنه تا این میکاپ رو بر روی چهرش انجام و البته آموزش بده. همین شد که خانوم بازیگر دوست داشتنیه ما شغل دومش که مدلینگ بود، از این دعوت نیز استقبال کرد و حسابی به تایم عروسیش برگشت!

الهام-حمیدی-و-همسرش

مدلینگ الهام حمیدی با لباسی که شاید شما نگاهشم نکنید!

خب اینطور که معلومه الهام حمیدی هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ قد و هیکل مورد پسند خیلی از مزون داران و ارایشگران هستش چرا که تا به حال بارها و بارها برای مدلینگ دعوت شده و تا به خانوم بازیگر رو در استایل و ارایش های مختلف و بسیاری دیده ایم.

مثلا در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی برای تبلیغ این مزون رفته و ستی خانومانه رو هم به تن کرده که البته به مذاق کاربران خوش نیومد چون بنظرشون این استایل فقط گرونه و زیبایی خاصی نداره که هیچ، این عکس و ظاهر الهام حمیدی هم بسیار مورد انتقاد قرار گرفت!

الهام

وقتی الهام حمیدی وزنشو میکاهه عجیب!

همونطور که گفتیم الهام حمیدی در دو سال اخیر دو بار پشت هم با فاصله زمانی بسیار کم باردار شد و زایمان داشت که خب قاعدتا رو اندامش خیلی تاثیر داشته. وی در حال حاضر هم اندامی تو پر داره اما تصویری از الهام حمیدی به تازگی منتشر شده که مقایسه ای از کاهش وزن خانم بازیگر انجام شده. البته که برخی کاربران میگن این کاهش برای ولنتاین بود که خب قطعا شایعه اس بیش نیست!

fyf

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

lhm_hmydy_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها