|

وقتی متین ستوده با ملبوسِ لوکس براااقش فیگور میاد؛ خانوم با قد رعناش چه نگران آقاشه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده همیشه با استایل هایی شیک دیده میشه اما اینبار لباس مجلسی خانوم بازیگر تو بالا پشت بوم به شدت مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده بازیگر مشهور و خوش چهره ایرانی می باشد که این روزا شاید کمتر تو کار و بار خودش دیده بشه اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر به مانند بسیاری از همکاران خود اینستاگرام رو تو زندگیش به شدت بولد کرده و از این طریق نه تنها خودش رو از یاد ها به فراموشی نمیسپاره، بلکه حتی بیشتر از یک بازیگر معمولی شهرت پیدا میکنه. متین ستوده با بازی در سریال "میکائیل" شناخته شد اما نباید بازی در سریال "لیسانسه ها"رو نادیده گرفت چرا که این چهره در کنار بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی و یا هوتن شکیبا و بیژن بنفشه خواه و ... ایفای نقش داشت و حسابی مشهور شد. متین ستوده از اینستا باز های دو عالمه که به خوبی میدونه با چه محتوایی جذب فالوور داشته باشه. میگید نه؟ پس به یاد بیارید که متین ستوده گرچه شهره شهر شد اما سابقه کاری به شدت شاخی نداره و با استفاده از تصاویری که از خودش و خونوادش و دوستاش در اینستاگرام به اشتراک میذاره قند تو دل کاربر آب میکنه و در نهایت میشه بیش از 1 میلیون فالوور!!

unknown_126325054_382114079806886_8045567773608881939_n

رنگ مورد علاقه متین ستوده که وقتی میپوشه میشه نگین انگشتر!

تصویر بالایی رو دیدین؟ خانوم خانوما از یک بام نه چندان جذاب استفاده کرد تا تصویری زیبا رو خلق کنه که خب نشون میده متین ستوده به مانند مثلا فریبا نادری نیست که تنها به فکر انتشار عکسی باشه و برای کارش ارزش زیادی قائله و تواناییش رو هم داره که مدل باشه!

متین ستوده اما در این تصویر لباسی سبز و مجلسی به تن داره که البته این بار اولی نیست که متین بانو اینچنین دیده میشن و اصولا علاقمنده تا قامتش رو به رخ بکشه، هرچند که گاهی براش باعث ایجاد مشکل میشه!! شاید بگین چرا که خب در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد. اما نکته دیگه ای که بسیاری از کاربران هم در عکس بالایی و هم در صفحه اینستاگرامش اشاره کرده بودن این بود که متین ستوده از رنگای زیادی استفاده نمیکنه و بیشتر خنثی پسنده اما در این بیین رنگ سبز مورد علاقشه و تا به حال در استایل های زیادی با سبز دیده شده که البته خوبیشم اینه به سبزاش تنوع میده مشخصه که خانوم بازیگر سبز دوسته حالا هررر سبزی که البته به پوست سفیدشم به شدت میاد.

c5e703f9148d4a15f6e48f98d8abeb17

Untitled

2NmNGJhZTVmZ

Untitled

مشکل عجیبی که متین ستوده با قد بلندش داره تو بازیگری! خانوم شوهر تور کرد برج خلیفه؟!

قد متین ستوده 1.75 هستش که خب میون خانوما بلند قامت محسوب میشه و مشکلی که همیشه بانوان قد بلند دارن اینه که به راحتی نمیتونن از کفشای پاشنه بلند استفاده کنن و به نظرشون خیلی بلند تر به نظر میرسن و گاهی هم ممکنه باعث آزارشون بده که اصلا این نظر اشتباهه چرا که هر کسی یه مدلی ساخته شده و قرار نیست کسی که کوتاه تر و یا بلند تره زیبایی کامل رو نداشته باشه.

اما متین ستوده در مصاحبه ای گفته بود که بخاطر قدم بهم نقش نمیدن و خیلی تو شغلی که دارم به مشکل میخورم چرا که بیشتر کارگردانان میگن شما قدت بلنده و پارتنر متناسب با قدت سخت پیدا میشه! این در حالیه که متین ستوده حتی برای ازدواجش هم با خودش دچار مشکل شده بود و نگرانیش رو اعلام کرد که میترسم همسرم و یا کسی که بهش علاقمند میشم و باهاش میخوام که ازدواج کنم قد بلند نباشه و اینجاست که من در انتخاب دچار مشکل میشم! اما در نهایت متین ستوده نیز شوهری بلند قد نسیبش شد و حالا با آقای علی زند که مالک یکی از شیک ترین رستوران های تهرانه مزدوج شده.

Untitled

عشق پشمالویی که متین ستوده رو عزادار کرد!

اما این روزا خیلی از هنرمندانمون حیوان خونگی دارن و یه جورایی جا افتاده که انگار اگه سگی گربه ای طوطی چیزی نداشته باشید از قافله عقبید و اصلا زشته!

اگر سری به صفحه بازیگران خانوم بزنید متوجه این خواهید شد که 90 درصد اونها گربه خونگی دارن و خب برخی هم سگ دارن که انگاری جدیدا کلاس کاریه گربه بیشتر شده چرا که قبلا اگه کسی سگ داشت خیلی شاخ بود!!

متین ستوده نیز گربه ای سفید و ناز داشت که همین چند مدت پیش به دلیل مصرف غذای خشک نامرغوب تلف شده و حالا متین ستوده به دلیل عذادار شدن و همچنین اطلاع به کاربران که از این برند غذا برای حیواناتشون تهیه نکنند استوری گذاشت که خب نشون میداد چندان زیاد به گربش وابسته نبوده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی