|

فیگور مارپیچ لیلا بلوکات با یه شنل نستعلیق؛ جهت زیبایی پوستشو کشییید شد بلور!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات که این روزا به نطر میاد غیب شده باشه، اونقدر تو مجازی عکسای عجیب غریب داره که هر روز یکی پس از دیگری سوژه میشن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگرای دوست داشتنی و باحال سینما و تلویزیونه که البته بشتر خانوم خانومارو تو تلویزیون دیدیم و از این سبک چهره ها نیست که خیلی بر روی پرده سینما حضور پیدا کنه. نزدیک ترین کاری که از لیلا بلوکات پخش شد سریال "از سرنوشت" بود که نقشی مِلو و مثبت داشت. البته که این هنرمند کشورمون از اون دسته بازیگراس که میتونه هم کاراکتر مثبت و آرومی رو ایفا کنه و هم شیطون و شررر! لیلا بلوکات سن و سال کمی نداره اما تا به حال ازدواجی تو شناسنامش ثبت نشده و تا به حالم سوژه و حاشیه ای نسبت به این موضوع ازش دیده و شنیده نشده. لیلا بلوکات با بازی در سریال "یوسف پیامبر" شهرت پیدا کرد اما به گفته وی قرار بود زلیخا رو بازی کنه که خب تقدیر براش اینجوری رقم زد که دقیقه نود نقش از خانوم بازیگر گرفته بشه و کتایون ریاحی به جاش دیده بشه.

لیلا+بلوکات

وقتی لیلا بلوکات یهو از صفحه روزگار غیب میشه!

لیلا بلوکات فالوور زیاد داره در کل هم از هنرمندای پر طرفداریه که نمیذاره منفور دیده بشه اما جالب اینجاست که لیلا خانوم در این مدتی که شرایط کشور آنرماله هنوز جیکش درنیومده که هیچ، جدیدا پیج این بازیگر مشهور نیز از دسترس خارج شده و قطع به یقین چند صباحی دیگر میاد و میگه پیجش پریده!! از این ها که بگذریم ابتدا تصویر از این بانوی تلویزیونی مشاهده می کنید که برای زمانیه که خانوم خانوما هنوز پیج دااااشتن و عکسای هفت رنگشون رو منتشر میکردند.

lyl_blwkht

لیلا بلوکات تا دلت بخواااد پوست فیسشو کشیده! به هر حال جَوون موندن دردسر داره!

لیلا بلوکات نیز همانند همممه همکاران و خانومای این دوره زمونه اهل یکسری چیتان پیتان ها هست که خب با توجه به ثروتی هم که داره به راحتی و مثل آب خوردن کاری که بخواد رو انجام میده. وی اهل تیپ و استایل های لاکچری طور و گاهی هم نامتعارفه جوری که انگاری اعتقادی به شلوار بلند نداره و در تابستان او را با شلوارهایی حتی بسیار کوتاه تر از قد نود می بینیم!

حالا از این ها که بگذریم لیلا بلوکات عمل زیبایی نداشته اما تا دلتون بخواد مواردی مثل لیفت و زیبا سازی چهره از نوع زیرپوستیش داشته و داره که به همین جهت هم چهره اش به نسبت سن و سالی که داره صاف و شفافه! در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که کم مونده بود دوربین گوشی رو ببرن داخل حلقشون!!

Untitled (2)

دلیل اینکه هیچ مردی حق ورود به شناسنامه خانومو نداره چیه؟!

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

لیلا+بلوکات (1)

یکمم از لیلا خانوم بدونیم که چه باحاله

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. البته که ابتدا قرار بود خانوم بازیگر در نقش زلیخا یباشد اما به گفته خود یهو نظرها تغییر کرد.

خواهر بزرگش نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است.

لیلا بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حست ارسالی در

    درود بر دختران قدرت مند ایران زمین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها